عقاید یک رامین

last seen recently

یه شعر سنگین 


تا پیامک میدهم چیزی نمی گوید ولی  

    روز و شب چت با فلانی و فلانی می کند


ادعای قطعی نت می کند اما مرا      

   بازدید آخرش دارد روانی می کند

 

ادعای عاشقی هرروز خیلی می کند     

  او مرا خائن، خودش تشبیه لیلی می کند

 

خائن آن شخصی است کز بهر فرار از دست من

 رفته تنظیمات را  Last seen recently  می کند 


:)))

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

:)))
یاد دوستم افتادم :/
:))
هییییم .........

:))
:))
سلام :))
سرتون شلوغه؟ آخه پست جدید نذاشتین... چه خبر؟
سلام :)
نه . حس پشت گذاشتن ندارم . سلامتی :)
:))) چه باحال بود
سلام :)
حیف شاعرش من نیستم وگرنه تشکر میکردم :))
سلامتی بهترین خبر دنیاست :)
همین طوره :))
عجب حالی باشه که این شعر وصف حالش باشه.
بله بله :))

ما چون زدری پای کشیدیم ، کشیدیم

 امید ز هر کس که بریدیم ، بریدیم

.

.

.

.

.

دلت را خانه ما کن.....

شعر اولی رو خیلی دوست دارم ...
میخام ی اعترافی بکنم تا چن ماه پیش من دوران ترک اعتیاد ب نت داشتم یا بهتره بگم میخاستم یاد بگیرم ک اینجا وبلاگه باید درکش کنم نباید توقعات خاصی از کسی داشته باشم نباید بودن کسی رو اجبار کنم و خیلی بایدها و نبایدهای دیگه ب همین دلیل بصورت خاموش گهگاهی چن تا وبلاگ خاصو دنبال میکردم از جمله وب شما رو ی پست رمز دار گذاشتین خیلی کنجکاو بودن بدونم چیه ولی خب قول و قرارم با خودم اجازه پرسیدنشو صادر نکرد چن روز پیشم ی مرور میکردم ک باز ب اون پست رسیدم الان نمیدونم خواستن رمز خنده داره یا فضولی محسوب میشه ولی میخامش :)))
rgon299.blog.ir/post/194#comments
شهریور 94 بود ..
:))))
فرستادم براتون 
خیلیم عالی ......
:)
آها پس محیط زیست ک نمیفهمیدمش این بوده .
موفق باشید .
ممنون :)

چی ؟ کجا نمی فهمیدینش ؟ 
ی جا گفته بودین محیت زیست میخونم و ی همچین چیزی ربطشوب شما نمیفهمیدم ....
اهان :) حله 
سلاام :)
سلام :)
آقا ی گوشه نشسته ان کافی نیست؟؟؟

نه نیست . 
چن بار شده ک حس کردم وقت برگشتنه ولی گفتم یه ذره دیگه صبر کن . فرداش حالم باز بد شده . طوری ک اگه برمیگشتم وب ، از برگشتنم پشیمون میشدم ...
کامنت من گم شده عایا ؟؟ :(
گفته بودم خوبه ک از برگشت موقت منصرف شدین وگرنه نت بی آقا رامین میموند و ...
هر وقت بنظرتون وقتش بود برگرید :)
نه اومده بود 
هیممم
چشم :)
چقد ریلکس هم میگین اومده بود :)
سلامت.
:))
امیدوارم زود حالتون عالی شه :)
ممنون :)
:))))))
خیلی جالب بود :دی
:))
خاهش میشود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)