عقاید یک رامین

یه مسابقه استیج مانند باشه هاااا ، مده آخه

به امید برگزاری برنامه عید استاد دینانی با جناب خان همراه با مسابقه ستاره ۷۸۰ مربع ، تیزرشم بدن اون پسر مسخره ای ک تو شبکه نمایش برای فیلم سینماییا خزعبل میبافه بگه

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 ۵۴ تا نظر تا الان نوشتن

عیدتوون پیشاپیش مبااارک :)

تو خونه واسه همه خیلی پیام تبریک میومد میگم واه چرا واسه من کسی تبریک عید نفرستاده ...
بابام: چن نفر بهت تبریک گفتن ؟؟
من: فقط 7 نفر :(
بابام: تو ب چن نفر تبریک گفتی ؟
من: تو جواب همین 7 نفر تبریک فرستادم واسشون ..
بابام: من دیگه حرفی ندارم ....
الان من دارم ک میکنم چرااا واقعا ؟؟
مررسی مرسی :))

ترجیح میدادین براتون ی سری شعر چرتو پرت بفرستن ک حتی اگه نمی تونن رورشو بخونن ؟؟
مثلا برای من 60 نفر فقط شعر فرستاده :| ک چی بشه ؟؟ موقعی ک منو میبینی هم شعر میخونی ؟؟ عین آدم تبریکتو بگو :))
مورد آخرو ندیدم کدومه؟!:دی
مسخره هه منظورمه
فرصتی بشه یه پست کامل در موردش میرم :))
من شوق خاصی واسه نو شدن سال ندارم ولی نمیدونم چرا چندین ساله شب عید نخوابیدم طبق روال الانم  خوابم نمیاد ....
داشتم بعد اذان دعا میکردم همه دوستای نیمم تو ذهنم ی گردشی کردن ب نمایندگی از همه اشون ک ثابت ترینش شمایین گفتم بگم ک دعاهای خیر پشت همتون هس شمام سر تحویل سال دعا کنید همه رو :)
:| واقعا ؟؟ 

مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی . خیلی مممنون :)
سال نو رو تبریک میگم بهتون
ایشالا پر از خوبی و خوشی باشه براتون:)
سلام بر شما ماتادور جوان :)
عید شما هم مبارک :)
راستیتش متن و شعر این ده یازده نفرم هنوز نخوندم فقط تو جوابشون تبریک فرستادم :)

آره من همچین دختر نخوابی هستم :)

++ مامانم اینقد اصرار کرد ی کوچولو بخوابم ب قول خودش زهر چشام بریزه آخر سر هفت خوابم برد تحویل سالو خواب موندم ی ربع دیر بیدار شدم :|
:))

++ :))) یه ربع سرعتده اوخوماز :))
آقا ی سوال فنی ...
این بی خوابی شما رفع شد ؟؟ مال من ک پیشرفت میکنه و بد و بدتر میشه اوضاعش ..
این وسط مامانمم حرص اینو میخوره ک دخترم پوستش خراب میشه خبر نداره ک دخترش فعلا مخش خراب شده گویا :)
یه کم بهتر شده ... یه کم :| 
:|
سلاااااااام ....
آیا در این عید باستانی قرار نیست اینجا به روز شود و مطالبی بسی گرانمایه در آن درج شود ؟؟؟
با تشکرات فراوان "یکی از خوانندگان باستانی این وبلاگ" .
:-)
سلام :)
نمی دونم شاید نه شایدم آره نمیدونم
مرسی :))
من بگم نمیدونم استاد دینانی کیه زشته؟
نه . گوگل میدونه :))
به قول مهرا خانوم که پارسال تبریکشون اینطوری بود: " روز مادرتون مبارک "
حالا روز مادر شما هم مبارک :)

+
دیر تبریک گفتن بهتر از هرگز تبریک نگفتنه :| :))
:||||| ینی کامنت بقیه رو هم یادتونه؟؟؟ ایول بابا :) راستی از مهرا خانم خبر ندارین؟ وب قبلی شونو یادتون هست ادرسشو؟؟ من کلا هیچی یادم نمیمونه :))

از موضوع دور نشیم :)) ممنوووون :)

+ بله بله . موافقم
نه خبر ندارم

من وبشون رو هم نمی خوندم

همون کامنتاشونو فقط میدیدم!

+حالا دیگه همه ی همه ی کامنتارو هم یادم نیستاااا!بعضیاش! :))

هیمممم 

+ بعضیاش ینی بالای 90٪ دیگه :)) خیلی هم عالی :)
ی سوال داشتم ....
سا را خانوم یهویی از وب و نت غیبشون زد یا اینکه خودشون خواستن دیگه نیان وب و وب نویسی نکنن ؟؟؟
نمیدونم چرا چن روزه دلم شورشونو میزنه کسی هم جز شما در دسترس نیس ک از اون موقع ها خبر داشته باشه ...
نمیدونم 
راستی اونطوری ک از اینستاتون معلومه تو ی کاشان گردی عالی ب سر میبرین آیا منتظر ی گزارش توپ و اساسی باشیم آیا ؟؟
جاتون خالی خوش گذشت :)
فک نکنم بشه ک گزارش بنویسم ... 
چ خوب ک بهتون خوش گذشته :)
مرسی .
هییم اوکی ...
ممنون :)
آقا برادر  مردم شماها کجایید ک وسط جنگ گیر افتادیم دوشبه صدای توپ و تانک اعصاب نذاشته واسمون چن تا راکتشونم افتاده روستاهای اطرافمون ... 

:|
:(
تو اخبار میخونم :(
آقا بخدا دیگه من میترسم میگم جمع کنید بریم تبریز  نمیشه ک کار و زندگی دارن همه نمیدونین ک صفر مرزی بودن الان چ استرسی داره ... 
لعنت ب جنگ ... لعنت 
سلااااام بر جوان هنرمند ایرانی.
نجور سَن؟ یاخچی؟ :)
در راستای تمرین های اخیر بود.نمره ام چند شد؟(بین 20 تا 20)
مرد جوان نیستین؟هستین؟کجایین دقیقا کجایین؟
سلام بر خواهر بزرگوارم :)
ساغولاسیز :))
خوبه . فقط تو سوال دوم "سان" یادتون رفته . ینی باید میشد : یاخچی سان ؟ در کل 20 :))
هستم . ولی یه حس خاصی نمیزاره پست بزارم 
سلاام .. خوبید ؟؟
شما ترک وبلاگ کردین برعکس من مجدد میخام شروع کنم ...
حس میکنم بعضی وقتا دوس دارم ی جا روزمرگیامو ثبت کنم ..
خواستم اطلاع رسانی کنم ی نیمچه وبی هم من راه انداختم نمیدونم ادامه اش بدم یا ن ..
سلام :)
ممنون :)
هههه :))
خوبه . عالیه . به به :)
میشه پست بذارین؟
پستی به ذهنم نمیرسه 
تصمیم گرفتم بیشتر گوش کنم . بیشتر بخونم تا اینکه بنویسم 
نمیشه یه پست بذارین؟ 
خب چیزی واسه گفتن ندارم 
تو این مدت خدا خدا میکردم ک همیچین چیزی ازم نخاین 
:))
باشه:)
:) ممنون
اومده بودم خواهش کنم پست بذارید ولی دیدم بقیه خواهش کردن و انگار مایل نیستید...

آرشیوی می خونیمتون... :)

سلام بر عارفه خانم :)
خوبین ؟ 
درس میخونین ؟ 

فک کنم یه مدت سکوت برام بهتر باشه ... هر چی باشه بهتر از رفتن و پشیمون شدن بعدشه 
ممنون ک سر زدین :)
بعد مدت ها یهو اومدم اینجا، فک کردم رفتین کلا بعد دیدم نه! تو نظرات هستین؛ خب هیچی دیگه همین ک خوبین ب نظر و اینا خوبه :))

سلام :))
سلام :)
نه نرفتم
اینجام :))
فقط یه گوشه وایستادم 
سلام :)

ممنون شکر بد نیستم,بله کمابیش می خونم...

شما خوبین?

امیدوارم بعد ازین سکوت پر قدرت تر از قبل بر گردید :)

خداروشکر :)
منم بد نیستم :)

امبدوارم . ببینیم خدا چی میخاد :)
سلاام ..
ی سوال ؟؟؟
حتی اینستا هم تعطیله ؟؟
عکس گذاشتن هم جز شکوندن سکوت تلقی میشه یا فعلا عکس مناسب نگرفتین ؟؟
ی گوشه وایستادن خوبه مگه نه ؟؟ بعضی وقتا سکوت حال آدمو خوب میکنه ..
سلام :)
نه اینستا تعطیل نیست . خیلی وقته نرفتم عکاسی . مشقام زیاد شده :))

اینم یه تجربه ست . احساس میکنم دارم به عادت نکردن ، عادت میکنم 

یه مدت تصمیم گرفتم ساعت نبندم 
یه مدت تصمیم گرفتم از انگشتر استفاده نکنم
یه مدت آهنگ گوش نمی کردم 
یه مدت گوشی هوشمند استفاده نکردم ( ینی الان هم گوشیم از این دکمه ایاست ) 
یه مدت نهار نمی خوردم !!!
...

دارم به ترک کردن رفتارام ، عادت میکنم ...



چ جالب .....
اگه اینطوری خوبه تا وقتی ک لازمه ادامه بدین :)
عجب تصمیماتی ....

موفق باشید .
البته همیشه تصمیمام خوب نبوده ... بابت بعضیاشون هزینه های زیادی دادم 
ممنون :)
خرق عادت.... اون حس خاصی که نمیذاره پست بذاریدو کاملا درک میکنم :) 
سلام :)
ممنون :)
سلام یادم رفت  D:
سلام :) 
اشکالی نداره :)
سلام :)
سلام...
چه سوت و کور شده اینجا...حالم خوش نبود گفتم بیام اینجا شاید دقایقی فراموشی اومد سراغم...چه ناراحت شدم نبودین 
همه همدست شدن حال من اینجوری بمونه انگار
سلام دکتر 
ببخشید ... بعد این مدت اومدین بلاگ و بعد من این طوری شدم ... ببخشید 
کاش میتونستم کاری کنم ک حالتون بهتر میشد ...
خواهش میکنم برادر رامین... :( :(
کاش زود خوب بشیم هممون...
ایشالا ...
چی شده؟! 
چرا اینجا انقد سوت و کور شده؟! 
وبلاگی که روزانه آپ میشد چرا الان اینجوری آخه؟! :(
سلام . خوبین ؟ :)

یه کم سکوت نیازمندم ولی هستم . نرفتم . یه گوشه وایستادم دارم بقیه رو نگاه میکنم . دارم میشنوم
سلاااااااااااااام ...
نمیدونم کی برمیگردین ولی مطمئنم برگشت طوفانی خواهید داشت برگشتی با ایده های نو و احتمالا تغییرات مناسب زیاد ............
:)
موفق باشید.
:)
سلام :)
خوبین ؟ 

خودمم قبلا فک میکردم ک برگشتم خیلی باید خفن اینا باشه ولی فک کنم یه شروع ساده هم بد نباشه . نمی دونم . تغییرات هم اگه داشته باشم خوب میشه :)

ممنون :)
ممنون خداروشکر روزگار خوب میگذره و منم خوبم ... شکرررررر

هر چه پیش آید امیدوارم خوش آید :)
الحمدالله

:)
چچقدددررررر ساااکته اینجااا :(
خوبین شما ؟ 
سلام :)
ممنون :) شما خوبین ؟ 

هستم ... یه گوشه وایستادم دارم نگاه میکنم 
سلام
ممنونم :)

تا حدودی میتونم بگم نگران کنندست 
چراکه اگه آدم ناراحت باشه یا از یه چیزی اذیت بشه 
این موقع هاست که چیزی نمیگه 
و یه گوشه وایمیسته و فقط نگاه می کنه
شایدم دارم اشتباه میکنم
نمیدونم
راستشو بخاین ناراحتم . از دست خودم 
نه اینکه اتفاق خاصی افتاده باشه ک ناراحت باشم
نه . من خیلی وقته از دست خودم ناراحتم ...
ولی باز دلیل ننوشتنم همش این نیست
میخام ببینم اگه ننویسم چی میشه 
اینم یه نوع تجربه ست ک بتونم بنویسم و نخوام 
تا اگه یه روزی دلم خواست و نتونستم ، زیاد اذیت نشم 
ب ترک کردن عادتام ، عادت کردم 
البته شاید بگین پس مخاطب اینجا چی میشه ؟ نظر اون مهم نیست ؟؟
در جواب همه این سوال ها فقط میتونم بگم : معذرت میخام 

خب پس فقط میتونم بگم امیدوارم خوب باشین
همیشه
حتی اگه دیگه خواستین ننویسین
یا خواستین بنویسین اما نشد

یه سوال بپرسم ؟
الان که ننوشتین چی شد ؟ 

امیدوارم بتونید خودتون رو هم ببخشین و از دست خودتون ناراحت نباشید :)
خیلی ممنووووونم 

اتفاق فوق العاده ای انتظار نداشتم بیفته . همین ک بتونم دوری کنم خودش تجربه خوبی بود . 
ولی تو دنیای حقیقی هنوز نتونستم عادت حرف زدنو کم کنم . 
البته پر حرف نیستمااا :)) تو جمع های 4 نفر به بالا معمولا هیچ حرفی نمیزنم فقط گوش میدم 
ولی تو جمع های کوچکتر اندازه بقیه حرف میزنم :)

ممنووووووووونم :)
آقای رامین من یه سوال دارم
نمیشه قالبی ک واسه بیان درست کردین و برای بلاگفا گذاشت؟

سلام 
فک نکنم 
امتحان نکردم 
چون مال بیان دو تا مجزاست ولی ماله بلاگفا یه دونه ست . بلد نیستم الان . 
به کسی که با تو هر شب
همه شوق گفت و گو بود
چه رسیده است که امشب
سر گفت و گو ندارد؟!!
سلام:) 
خوبین؟ خوب باشین:)))
سلام :)
چ شعر خوبی بودددددددد . مرسی 

خوبم بد نیستم . شما خوبین ؟ بهتر شده حالتون ؟
ممنونم:)
خاهش :)
تصمیمتون قطعیه ؟
بله
موفق باشین :)
اما بدونین که همیشه منتظریم که دوباره بنویسید 
:) 
این نهایت لطف شما رو نشون میده . ممنون :)
خسته نباشید از ی جا وایستادن و نگاه کردن ...

ی سوال ؟؟ شما عکسای اینستاتونو ادیت هم میکنید در صورت مثبت بودن میشه بگید با چ نرم افزاری ؟؟
آخه بنظرم علاوه بر عکاسی خوبتون ادیت عکساتونم ماهرانه اس ..
تیکه میندازین ؟؟ باشه شمام تیکه بندازین

بله . فتوشاپ 
لطف دارین
نه بابا منو تیکه ؟؟ نه نه اصلا فقط تو تصویر پرنده رو سیم ی خورده ب نظرم حس واقعیشو از دست داده بود فقط یکم ..... الان میگید این دختر پررو ادعای کارشناسی هم میکنه :) فقط ی نظر کوچولو بود .

شمام عجب آقای مهندس تیکه گیر و تیکه پذیری هستینا :)

اتفاقا من عکساتونو همیشه نگاه میکنم بااجازه اتون و خوشم میاد ...
اتفاقا اون عکسو زیاد دست کاری نکرده بودم فقط سیاه سفید کردم . کبوتره کرم رنگ بود ک شد خاکستری . کلا رنگ دیگه ای وجود نداشت 
oh god ....
ی اشتباهی رخ داده از رو خستگی گیرایی من ضعیف شده آهان تیکه خودمو یادم رفته بود آره اون ی جورایی تیکه بود تازه متوجه شدم :)))

مرسی واقعا :| :))
میگم یواش یواش رمضان هم تشریف فرما میشه ها یادتونه شبای رمضان وبلاگی چن سال پیشمونو :)
میگم تفاوتهایی ک با گذر زمان رخ میده رو میشه حسش کرد ....... الان دارین عادت میکنین عادتایی ک ی قسمتاییش از اون وقتا براتون عادت شده رو ترک کنین :)
بله . اتفاقا یه ساعت پیش داشتم حساب میکردم ک ماه رمضون کی شروع میشه دیدم تمام امتحانام تو ماه رمضونه :| 

اونا هم روزایی بودنااا ... چ روزایی رو تو وبلاگ گذروندیم 
هیییییییم امتحانا ماه رمضونه ....
حس میکنم دیگه واسه کارشناسی خوندنم کافیه البته دلبخواه من نیس ک باید ترم بعدم برم دانشگاه ...

آره واقعا عجب روزگاری بود ...................
ایشالا خوب میشه 

هیممم
وای خدا الان دارم فکرشو میکنم ی خنده خوبی میاد سراغم یکی میخواست شام بخوره هممون خبر دار میشدیم آمار مهمونای خونه همو داشتیم گردشامونو اعلام میکردیم نمره ها وای خدا عجب روزایی بود ولی انصافا خاطرات خوب و شیرینش زیاد بود .....
واقعناااا ... همه جور اطلاعات رد و بدل میشد :))))
بس نیست واقعا؟ بسه دیگ:|
نه هنوز
به قول شاعر "معلومه کجای؟... چند وقته نیستی" :)
:)
هستم ... بعضی وقتا نیازه ک هیچی نگی . فقط نگا کنی
ماه رمضون شد ! نمی نویسید?!
سلام 
خوبین ؟ 
روزگار خوبه ؟ 

دعا کنین حالم بهتر بشه تا بنویسم ...
سلام

ممنون...خوبم ...

شکر...

امیدوارم هر چه زودتر خوب شین.. و برگردین

دعا می کنم

ممنون :) 

میبینم ک با آلبوم چاوشی شدیدا حال کردین :))
حالتون بهتر بشه ینی باید حالتون عالی بشه؟
بله . حالم عالی نیست 
وای آره این آلبوم عالیه! :))

قبل از خریدن آلبوم دوتا آهنگشو شنیدم ,همون موقع گفتم:هیچ بعید نیست این آلبوم من رو نیز از علاقه مندان چاوشی کنه !

وقتی آلبومو خریدم متوجه شدم بله من نیز ازین به بعد یک چاوشی گوش دهنده خواهم بود ! :))

:)
چ خوب :)

البوم عالیه . کیفیت تراکا حرف نداره . 
البته این البوم هم مث البوم قبلی یه چیزو برای من ثابت کرد 
ک هنوز روی البوم " یه شاخه نیلوفر " آلبوم نیومده ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)