عقاید یک رامین

سلام

برگشتم بعد مدت ها

دلم تنگ شده بود واسه پست گذاشتن :)
سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

و علیکم السلام! 
ولکام بک!
خیلی وقت بود که نبودید! 
قالب رو هم اخیرا عوض کردید؟ 
ممنون :)
بله نبودم . البته بودم فقط نامحسوس :))
بله . ده دیقه ست عوض کردم :))
سلاااام :)

خیلی خوش اومدین :)

خیلی عیدتون و قالبتون برگشتتون مبارک :)

سلام :)
ممنوووون :)
:)) مرسی مرسی 
احساس کردم به یه قالب جدید نیازمندم . همین نیم ساعت پیش پیدا کردمش :)

خوبین ؟
قالب تمیز و ساده ی شیکی هم انتخاب کردین !

خدا آقا عرفانو خیر بده بیان رو از بی قالبی نجات دادن ! :))

ممنون شما عالی شدین شکر خدا?! :)
بله . به دلم نشست :)
خداییش دستش درد نکنه . هیچ جا قالب بیان نیست :|

خداروشکر ... امتحانام تموم شد یه کم راحتتر شدم :)
به به علیک السلام .....
خوش اومدین ...
قالب جدید مبارک ... حال عالی تون مبارک .. حضور مجددتون مبارک ..
جاتون حسابی خالی بود .. ی حضور غافلگیرکننده و هیجان اگیزناک ...
:)
ممنون
مرسیات :)
دیگه وقتش بود ک برگردم
همین اول ی سوال ؟؟
قالب رو خودتون ساختین ؟؟ اون عکسه هم ک واسه خودتونه ؟
نه قالب مال اقای عرفانه . من فقط یه کوچولو ادیتش کردم . بله عکس مال خودمه :)
بالاخره این سیل و تگرگه کار خودشو کرد ی تلنگر هم ب شما زد ک وقت برگشته :)
:))))))) 
من منتظر بودم عینالی هم فوران کنه بعد بیام . فوران نکرد :)))
عه، برگشتی که، آخ جون! ^_^
راستی سلام رامین جون :))
قالب تازه هم مبارک ;)
سلام بر مترسک جان عزیز :)
مرسیات فراوان  
دلم تنگ شده بود :)
خیلى خوش اومدین:)
ممنون خوبین ؟
خیلى ممنون شما خوبین؟ 
شکر :) امتحانام تموم شد راحت شدم :)
خداروشکر:)
:)
سلام :)
خیلی خوش اومدین :)
بالاخره برگشتین.. خیلیم خوب ^__^
با انرژی برگشتین دیگه؟!  :))
سلام :)
ممنوووووون :)
بله بله :)
خوش برگشتی:)) پایدار باشی:)
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)