عقاید یک رامین

تیر

بهار هم دارد می رود

تابستانی یعنی

آشتی دوباره دست های تو با طبیعت

مگر سر جنگ داری بانو

که هرسال با تیر می آیی؟


شاعر : نمی دونم


پ.ن.

از اتاق فرمان اشاره میکنند شاعر این شعر آقای محسن کیوان هستن

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

چه خوشحالم که ستاره وبلاگتون بعد مدت ها روشن شد :)
خیلی ممنون آقا یا خانم ناشناس :)
احوال شما ؟
شاعر,مثل اینکه : محسن کیوان
مرسی از شما :)
شاعر: محسن کیوان .
از شما هم ممنون :)
قشنگ بود..!
من تیرماهی هم و شدیدا باتیر و عقرب وارد زندگی شدم:)
ممنون :)
عه ؟ :) 
آخرش جالبه...
که هرسال با تیر می آیی...



شاعر:سمانه مقدم
:)
بله جالبه :)

دوستان گفتن مث اینکه شاعرش یکی دیگه ست 
ممنونم خوبم.
شما خوبین آقا رامین ؟ 
:)
خداروشکر
منم خوبم :)
امروز بعد چن ماه رفیقامو دیدم شادم :)
عه وا! :|
پس چرا من سرچ کردم این اومد؟؟؟ :|
خب شاید همون که دوستان میگنه!نمی دونم والا :/
نمی دونم . من هم این اسمو دیده بودم ولی موقع نوشتن پست یادم نبود . 
مهم نیست :)
خدا رو خیلی شکر که خوبین :)
خیلی خیلی خوشحال کنندست که شادین 
:) 
ممنون :)
لطف دارین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)