عقاید یک رامین

جریمه ، تلافی ، آدم شریف

ماشینو پارک کرده بودم . فقط پول دو ساعتشو به پارکبان داده بودم . پول سه ساعت بعدش مونده بود . برگه ِ بنفش رنگ پارکبانو زیر شیشه پاک کن دیدم از دور . چن وقت پیش هنوز این قسمت توقف ممنوع بود . یه بار 40 تومن جریمم کردن . خواستم به تلافی اون جریمه ، گازشو بگیرم و برم و بقیه پول پارکبانو ندم . یه حسی نزاشت . یه حسی میگفت جریمه شدن من ربطی به اون پارکبان نداره . صبر کردم تا پارکبان منو ببینه و بیاد . دید . اومد . صورتش قرمز بود . پر از چروک . معلوم بود چن سال ک جلو آفتاب کار کرده . سلام کردم . سلام کرد . خیلی متشخص بود . پولمو دادم . بقیه پولو دو دستی برگردوند . از اینکه فرار نکرده بودم خوشحال بودم . از اینکه پول یه آدم شریفو نخورده بودم خداروشکر میکردم . 

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ب.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

دوست دارم یبار تجربه کنم این حس قشنگ رو :)
خوش بحالتون :) 
منتظرش باشین :) اتفاق میفته حتمن :)
ممنون :)
فک کنم برای شما همیشه قرار نتیجه مطلوبتری از فرار داره :)
البته اون سری بعدش فرار کردما ولی خیلی ریلکس :))
من هیچ وقت نتونستم ریلکس ی فراری بکنم یا ی چیزی ک بعدا خاطره شه هول میشم واسه همون صلاح میدونم ک بمونم :)
شما کلا ریلکسین .
فرار ک خوب نیست ک :)) چرا میخاین فرار کنین ؟؟ :)

[آیکن عینک دودی]
خب بعضی وقتا مثلا دوست دارم تو ی بحثی نباشم یا از حرف زدن در مورد چیزی فرار کنم ولی تابلو میشه صورتم ی حالتی میشه بخصوص در مورد چیزایی ک میدونم و نمیخام بگم یا اظهار نظر کنم ... اد همون لحظه داداشم میگه: آهان بگو گلم بگو معلومه ک میخای بپبچونی .
:)))))))) 
احسنت :)))))
شما هم بخندید :))
خب آخه من هم جزو کسایی هستم ک متوجه میشم کی میپیچونه :)))
خب پس شماها انسانهای دوسر سودین هم ریلکسین خودتون و هم پیچوندنا رو زود متوجه میشین ...
علاوه بر دو پهلو حرف زدن هنر دیگه ای هم اضافه شد ب حسنیاتتون :)))
:)) بله . خبر نداشتم خودم :))
دو پهلو ؟ من ؟ نهههه :))
اون حسی که نذاشت یحتمل وجدان عزیز بود که عنصر همیشه در صحنه ی پیچوندن ها و زیرآبی رفتناست :))

+ حس خوبیه

#خوب_باشیم :)
یحتمل همونه :)
بله :)
همیشه خوب باشیم :)
:) بله شما دوست عزیز :)
:| 
واقعا ؟؟ کی ؟ یادم نمیاد ؟ :)
ی مرور ب سال ۹۲ بخصوص رمضانش داشته باشید قشنگ یادتون میاد حتی چند پهلو :)
سر زدم یادم نیفتاد :|
قبلنا حافظه اتون قابل تحسین تر بود .... هییییم .
قبلن ها خیلی چیزها فرق داشت ...
حالا ابن پهلوه زیادم مهم نیس :)
شبتون بخیر .
:)
شب شمام بخیر
دفه بعدی دوباره فرار کردین؟
دفعه بعدی ؟ کدوم دفعه بعدی ؟
هییییییم آره ...
شب خوش (شکلک خجالتی)
شب شمام بخیر :)
البته الان صبحه دیگه
خوب کردی دادا، واقعاً اون بنده خدا گناهی نداشته که بخواد پولش خورده بشه؛ هرچند خودم بارها توسط این دوستان، نقره داغ شدم ولی باز هم دلم نمی‌خواد حتی ریالی از پولشون رو بخورم؛ اصلاً پایین نمیره!
دقیقا .... آفرین از گلوی آدم پایین نمیره 
لینک دو پهلو :))
لینک ؟ کدوم لینک ؟
هیچی. اشتباه شدD:
حله :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوا حواس پرتما ...
 *************************
کامنتای این پست رو با دقت بخونید لطفا .
اهان بله خوندم 
فقط محض حفظ اقدامات امنیتی مخفی کردم لینکو :)

مرسی ک یادم انداختید :))
اوکی ...
دوپهلو و لینک همش شوخی بودا :)))
:)) 
البته قبول دارم بعضی وقتا دوپهلو حرف میزنم :)))
تو باورت میشه من این پست رو یادمه؟!:||||||

+اینجاها باهات اشتی بودم :-D من یه دوره قهر کرده بودم باهات که قبل اینا بوده احتمالا:-D
:)))))

چرا قهر بودی؟
گفته بودم برات که:-D تو و لافکادیو اولش بی تربیت بودین جوابای منو یا نمیدادین یا از اونجایی که من لوسم، جوری میدادین که ناراحت میشدم. دیگه قهر میکردم منم. حالا شاااااااانس اوردی اشتی کردم باهات وگرنه که منننن؟ اشتیییی؟ برووووو:-D
:))))))))

همون که خودت گفتی :)) لوس
من به این خوبی :))
برو نماز شکرت رو بخون تا به نماز ایات مبدلش نکردم مغان. نقققطهههههه. :-D :)))) شبخیر:)
:)))))))

شب بخیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)