عقاید یک رامین

مجله عکس 12 - عکس داریم از همه رنگ :)

خیلی وقت بود از عکسام اینجا نزاشته بودم 
:) امیدوارم خوشتون بیاد 
مخلوطه
 
1- گل لاله با طراوت
2- بازار تبریز
3- مسجد کبود
4- کلاف خوش رنگ :)
5- ابرای دوست داشتنی :)
6- توضیح خاصی ندارم :))
7- اینو تو کوچه گردی های گروهی پیدا کردم :)
8- کبوتر در نقش نت سُل
9 - راه پله یکی از تیمچه های بازار تبریز :)
چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی خیلی خوبن !

با اینکه اکثرشون تو اینستا دیده شده بودن اما دیدن دوباره شون هم لذتبخش بود...:)

مرسی مرسی :)

قبلن ها سعی میکردم اول بزارم اینجا بعد اینستا . ایشالا از این به بعد باز رعایت می کنم این موضوع رو :)
خیلیم قشنگ مخصوصا اولی و اون ابرا :)
مرسی زیاد :)
اصلا قشنگ نیستن. رگه هایى از به رخ کشیدن هم درشون دیده میشه
:)) خوبه نگفتین کلهم به رخ کشیدنه :))
رگه باشه اشکال نداره :))
بعله دیگه وقتی اینجا رو ول می کنید اونوقت مجبورید اول اونور بذارید ! :/ ;))
من ک ول نکرده بودم اینجارو :))) 

جبران میکنم 
:D
بالاخره دریافتین دوست دارین تو چ سبکی بگیرین؟
نه والا 
هنوز فری استایل کار میکنم :))

البته متوجه شدم عکسایی ک نصفشون تاریک و فقط سوژه نور داره رو دوست دارم . البته میدونم ک اینی ک گفتم سبک نیست اصلا
اوهوم خیلیم خوب
:)
خوبن در کل ... چن تاش تو اینستاتون هست ..
من 5 و 6 رو دوست دارم تو عکس روشنایی حالمو خوب میکنه ..
خوبه ک نسبت ب ی هنری ذوق و علاقه دارین انرژیای اضافی تخلیه میشه با ب وجد اومدن از کار خود با هیجان نسبت ب عکسی ک توسط شخص دوربین ثبتش کرده ....
:)
اره . حس خوبی داره . تفریح هیجان انگیزیه . فقط یه کم گرونه :|
خیلی خوبن! تبریک!
ممنون :)
چقدر خوب که اینجا هم گزاشتین،برای امثال من که از اینستاگرام فرار کردن:))
:))
پس به نفع شماست 
از این بعد هم قرار اول عکسو بزارم اینجا بعد اینستا . بنظرم آدمای اینجا واقعی ترن :)
اون «کبوتر سل» (بر وزن کبوتر صلح) عالی بود ^_^ خیلی بهم چسبید، دمت گرم ^_^
بقیه هم که مثل همیشه بی‌نظیر ;)
قربانت :)) خوشحالم خوشت اومده :)
عالیه
حرف نداره
آفرین 
فقط همین
:) 
مرسیات فراوان :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)