عقاید یک رامین

یه جور بگین ک اسپانسر برنامه هم دیده بشه

شمام مثل من از تبلیغات توی سریالا و برنامه ها حالتون بهم میخوره ؟؟ 

اون از سریال بسیار سنگین و پرمحتوای برادر کی دم به دیقه میگه آپ کن :| و البته قسمتی ک بصورت گلدرشت برنج محسنو میکرد تو حلق ملت هم نباید ساده بگذریم 


آقای مهران خان مدیری خودشون تا چن وقت پیش تو برنامه طنز غیررسمیش (!) میگفت "یه جور بگین ک اسپانسر برنامه هم دیده بشه " الان خودش از هر 3 کلمه یه بار میگه اول مارکت :|


قبلنا چطور میشد ک برنامه ها اسپانسر نداشتو عین آدم پیش میرفتن ؟

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۴ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

باید یکار کنن که ببنده تصمیم بگیره کلا خاموش کنه برنامه رو :)) وگرن مگه میشه بزارن بدون اسپانسر ... 
دقیقا :)) 
صدا و سیما ورشکست شده:دی
خیلی وقته . ولی تاوانشو ما باید بدیم :|
یکی نیست اینو تو مخ این برنامه سازا بکنه ک آقا یرادر عزیز اینقد رو اعصاب و روان ملت رژه نرین ............ اه اه


وقتی بحث پول میاد وسط دیگه این چیزا مطرح نمیشه 
صدا و سیما بودجه نداره و براى اینکه برنامه ها ساخته بشن مجبورن کمک بگیرن. دلیلش اینه:)
معلومه ورشکست میشه . وقتی 35 هزار نفر پرسنل داره مدیریتش افتضاحه همین طور میشه 
یه برنامه ایه شبکه نسیم نشون میده برنامه آشپزیه بعد اونوقت توش قابلمه تبلیغ میکنه!

بعد آخرش که میشه آشپزه خودش رو هم می بره زیر سوال, میگه کار من خیلی خوب نیستااا,بخاطر این قابلمه هه ست که غذا خیلی خوب شده :|

همونی رو میگین ک اون خانمه حلیمه سعیدی هم هست ؟؟؟ آخ ک چقدر اون برنامه خنکه . از اون خُنُک هاااا 

این مورد یادم رفته بود . مرسی ک گفتین :)
الان برنامه ها عین آدم پیش میرفتن تشخیص یا تشبیه؟
جناس تامه :))
نه نمی دونم حلیمه سعیدی من توش ندیدم!

این کارگردان بود نمی دونم نویسنده بود نمی دونم چی چی خنده بازار بود!اون توشه !

کلا برنامه ش فک کنم یه ربع بیست دیقه ست البته خب فک کنم این برنامه هه کلا هدفش تبلیغه!

گوشه پایین بعضی برنامه ها یه مربع تو خالیه که کنارش یه لوزی توپر آبی رنگ داره !من خبر ندارم داستانش چیه و علامت چیه! ولی متوجه شدم این علامته نشونه ی اینه که برنامه تبلیغیه!!

منتها اینکه برنامه های دیگه هم همه شون شدن تبلیغی واقعا آزار دهنده ست !

+چه کامنتی نوشتم !!! :| :)))

اره همون برنامه ست . اون پسره هم هست . اون دفعه ک من دیدم اون خانمه هم بود . 3 تایی باهم :||||
اره . مث اینکه اون شکله نشانه برنامه تبلیغیه 

+ :))
:D
هیچکى به اندازه ى بچه هاى مدرسه ى ما ادبیاتشون ضعیف نیست. مثلا سر همین باید یه عالمه توضیح بدى تا قانع بشن:|
برعکس مدرسه ما . نصف عمر دبیرستان من صرف ادبیات خوندن شد :| تمام شعرای کتابو باید حفظ میکردیم حتی اونایی ک تو خودآزمایی هست . همشون :| 
اصلاً از جمله دلایلی که «شهرزاد» رو خیلی دوست داشتم همین بود که وسطش مجبور نبودم تبلیغات رو تحمل کنم :|
فقط اول و آخرش بود که همونم رد می‌کردم D:
احسنت . شهرزاد از این جهت عالی بود . البته خب واسه دیدنش ما پول میدادیم . 
ولی باز میتونستم حریصتر بشنو وسط فیلم تبلیغات برن . خداروشکر این کارو نکردن 
ی چیز ذهن منو درگیر کرده این تبلیغاتا چقد تو انتخاب مردم تاثیر میذارن ؟؟ منظورم اینه ک یعنی اینقدی واسشون صرف میکنه ک میان اسپانسر میشن ؟؟ بخصوص در مورد این بشقاب قابلمه ها :)
تبلیغات خیلی موضوع حساسیه . چون اگه بره رو اعصاب مردم بیشتر ضدتبلیغ میشه تا تبلیغ . ینی طرف پول خرج میکنه ک محصولشون نخرن 
الان این بشقابها هم این طوریه :))
دقیقا ....
من یکی ک لج میکنمو عمرا واسش تره ک سهله اسفناجم خورد نمیکنم چ برسه پول بدم ...
:))
حالا چرا عصبی میشین ریلکس :)
من مثال میارم. برنامه الن دی جنرس. اسپانسر داره اما چطوری؟ مثلا اسپانسرش لوازم آرایشی هست. اونوقت میاد به همه ی تماشاگراش (که خیلی زیادن) ست کامل اون مارک رو میده. این میشه تبلیغ. یا برندها چک میدن به مهمونای برنامه یا تماشاگرا. اونم واقعا مبلغ زیاد. الن هم کلا یکی دوبار بیشتر اسمشون رو نمیاره. نه مثه اینا هی دم به دقیقه اول مارکت، ایرانسل. حالا  مشکل اینجاست که چیز جدید رو هم تبلیغ نمیکنن. همش تکراریه. اون ایرانسل که هی تبلیغ نت 4G میکنه اونم از اون اول مارکت! و بعد هیچی هم به تماشاگرا نمیدن . اونوقت به مهمونای معمولا معروف، سیم کارت و مودم و گوشی میدن. خو اونا دارن برادر من! 
بله . روشای درست تبلیغ اینه . یادمه یه بار شنیدم ک اپرا وینفری تو برنامه اش ب همه شرکت کننده های یه ماشین داده بود :| سویچ  ماشین زیر صندلی ها بوده :|
:))
+ ی همچین دختر عصبی هستم من :)
نه عصبی نیستین . زود اوج میگیرین :))
و زود هم فرود میام طوری ک با کله میخورم زمین :)
البته از حق نگذریم این آپ رو هم ی جور ضایع تبلیغ میکرد زوم میکرد رو صفحه گوشی من خودم خندم گرفت ..
:) نه دیگه
ب چرت ترین روش ممکنه تبلیغ میکنن
کدوم برنامه هست که اسپانسر رو توی حلق ملت نکنه. اونم توی تلویزیونی که کل ردیف بودجه داره و اصلا اسمشم دولتی یا بهتره بگم حکومتیه.
باز کاشکی روش های تبلیغات رو بلد بودن و اینقدر ضد تبلیغ نمی ساختن. ای کاش...

تنها برنامه ای ک به ذهنم میرسه ک تبلیغ نمیکنه برنامه صد برگ شبکه 4 . 
بله به هم میخوره :|

+ آره والا...هعیییی روزگار...ما رو پیر کردن اینقد از دستشون حرص خوردیم :/
هیمم 

+ حرص نخورین . کلا تلویزیون نگا نکنین بهتره
شنیدین شما هم خبر از دنیا رفتن اون سرباز ها رو ؟ :( 
بله :(
کافیه تو آمریکا یه سیاه پوست کشته بشه . تا یه هفته اخبار داد میزنه که : و بشنوید از وحشی گری در ایالت های مختلف در آمریکا !

ولی حتی تو اخبار نگفتن ک این 19 تا جوون ، سرباز بودن ... :(
تازه شنیدم که بیشتر بودن 
نزدیک سه تا اتوبوس ، که حدودا پنجاه نفر از دنیا رفتن 
اما اینا گفتن فقط نوزده نفر 
کی میخواد جواب خانواده هاشونو بده :( 

هیممممممم
:(

خدا ب خونواده هاشون صبر بده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)