عقاید یک رامین

پست درسی گون طور ( اضافه شد )

1. نتایج کنکور ارشد هفته پیش اومد . یکی از دوستام فقط 2.5 ماه خوند . 6 آورده :| لازم ب ذکر است ک نام نبرده(!) انسان بوده و نفس میکشد 

2. امتحانام تموم شده ولی یه پروژه ام مونده هنوز :|

3. علی هفته پیش برگشته و قراره 10 تیر بگرده تهران و تا آخر تابستون تهران باشه :| 

4. امیرحسین هم برگشته و احتمال زیاد سرنوشتش عین مورد 3 خواهد بود :|

5. چرا دوستای من دیر میان و زود میرن ؟؟ چرا من هر 6 ماه فقط یه بار ببینمشون ؟؟ 

6. دوست خوبم محسن چاوشی :)) این طوری میخونه ک : مرو مرو چه سبب زود زود می بروی ، بگو بگو که چرا دیر دیر می آیی 

7. البته شعر مورد 6 از دوست خیلی خوبم مولاناست :))

8. در راستای مورد 1 باید بگم ، عاقا مخاطبین من تو دانشگاه بعضن از من میپرسن اصن محیط زیست چی هست ؟ :)) در طی این چن روز 600 بار رشته محیط زیست رو برای دوستان تشریح کردم و گفتم ک کسایی ک ریاضی شون ضعیفه و درس نمیخونن با دکتر.ن. پایان نامه ورندارن . مرسی اه

9. آیدین و فرید ( از دوستای دوران دبیرستان ک رابطه مون قطع نشده هنوز ) دوتاشونم دارن میرن آمریکا . آیدین میره Virginia tech . فرید هم مستقیم اپلای گرفته واسه دکتری دانشگاه Illinois .  لازم ب ذکر هست ک این دو تا هم نفس میکشن . دلم براشون تنگ میشه :| مثل علی 

10. این پست هیچ گونه جنبه پز دادن نداره . پز دادن وقتی بود ک من هم میرفتم :| ک نمیرم :))

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

+ چه دوستان خوبی دارید!مولانا و چاووشی را عرض می کنم :)))

+ قسمت یک... :| دمش گرم :| دوماه و نیم :| زتبه 6 :|
فتبارک الله احسن الخالقین :|
+ بچه های خوبی هستن :))

+ خودش ک چندان راضی نیست . باید یک میاورد . رزومه اش از استادا مون بیشتره :))
5رو که گفتید 6رو می خواستم بگم دیگه گفتید دیگه! :/ :)))

من حرفی ندارم! :|

آها یادم اومد باز مال شما خوبه دوستاتون دیر میان و زود می رن ,برا من همون دیرم نیومده این چند وقت ! :((

:)) 
:))
:(( چ بد . چرا این طوری میشه اصن . همون خانم هدیه رو میگین ؟ 
یادتون باشه یه دوست 10ساله هم داشتم الان شد یازده ساله :)

هم اون هم هدیه! خیلی وقته دوتاشونو ندیدم :(

هدیه رو زمان بیشتریه که ندیدم... :((

نمی دونم چرا اینطوریه,ولی یه جایی می لنگه که انقدر باید از دوستا دور باشیم ... :(

اهان اره . یادم افتاد 
:( 
زندگی ها مون از هم جدا میشه . هر کس مشغول زندگی خودشه . اونا هم تقصیری ندارن . تقصیر هیش کی نیست ...
دوستان ب رخ کشیدنی جالبی دارن اما با ی دنیا دلتنگی هر کدومو میخوندم ته اش دلم میگرف .....
ایشالا همه دوستانتون و خودتون موفق باشید و دوست گرانقدرتون جناب مولانا رو هم خدایش بیامرزد :)
با اینکه بهتون اعتماد میکنم ولی ته دلم هنوز دو ب شکم آیا واقعا دوستانتون روی همین کره ای ک ما زندگی میکنیم زندگی میکنن آیا واقعا اکسیژن استشمام میکنن و آیا ....

من خودم ک خیلی دلم میگیره میشنوم ولی کاریش نمیتونم بکنم 
ممنون :)
صابر ، اون دوستی ک 6 آورده ، میانگین درصداش 50 به بالا بوده . من جمع درصدام ب 50 نمیرسید :||| 
من دیدم ک از اکسیژن استفاده میکنن . دیدم ک میگم :))
سال بعد هم منتظر رتبه آوردن من باشین :)))
چشم :)) ایشالا موفق میشین :)
یادم رفت بگم عنوان بسی تامل برانگیز و صدالبته باکلاسی هم انتخاب کردین واسه پستتون :)))
من از هر زاویه نگا میکنم ی نمه فخر فروشی رو حس میکنما :)
خاهش میشود . من اصولا تمام پستام عنوانشون باکلاسن 😎😎😎


کجاش فخر فروشیه ؟ الان نرگس خانم میان میگن به رخ کشیدن تا کی ؟ :))
خب یه کوچولو ب رخ کشیدن داره از دوستان باکلاستون گرفته تا عنوان باکلاس ...
دقیقا یکم هم حس "جو" دادنم گل کرد گفتم یکم فضا متشنج شه :) {شکلک خجالت لطفا}
:)) من تکذیب میکنم :))
مرسی واقعا :))
رتبه 6 ؟؟ 6 از بالا دیگه؟ بابا ایول!
اره از بالا :))
+ بله بله :)

+ همممم پس ذاتا واسه تک رقمی ساخته شدن :))

+ چقددددر دور میشن....
پست علی...غمگین بود...اون قسمتی که گفتین یهو اندازه 11 سال دلم براش تنگ شد...
هیمممم 
زندگی همیشه بر وفق مراد نمیگذره :(
من وقتى فهمیدم رتبه ی ٢ کنکور ریاضی روزی ٤ ساعت درس میخوند و بعد عید هشت ساعت احساس کردم کل جهان جلوى چشم هایم تیره و تار گشت. امروز با یگانه رفتم جنگل بهش گفتم امروز هفت ساعت درس خوندم خیلی حالم خوبه. گف کمه من الان سال سومم دارم روزی ده ساعت درس میخونم. این موقع بود ک دیگ کلا نا امید شدم از زندگیم:((

الان خواستین دوستاتونو ب رخ بکشین؟ از روابط خوبتون بگین؟ با دوستام در ارتباطم هنوز ینی چی؟ تا کی خداییش؟ تا کى؟؟؟؟؟
اصلا نباید ناامید بشین . هیچ دو نفری شبیه هم درس نمی خونن . رتبه های برتر معمولا روش خوندنشون فرق میکنه . اصن اونا تو ی دنیای دیگه هستن . شما باید ب شیوه ای ک بلدین و عادت دارین جلو برین . 

:)) گفتم در ارتباطم چون با 80 % شون دیگه ارتباط ندارم . :)) 
رفتن دوستان اونم به یه کشور دیگه و این جدایی ها برام کلی خاطرات تلخ رو زنده می کنه. چی بگم...
:(( ببخشید باعث این اتفاق شدم 
همیشه این مدل پستاتون رو دوست داشتم :) 
خیلی زیاد تر از بقیه پستاتون 
منظورتون طنزشه یا مورد مورد بودنش ؟ یا هردو ؟
در کل خوشحالم ک خوشتون میاد :)
اینجاست که شاعر می فرماید:گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید!(اگر اشتباه نگفته باشم)D:البته که همه اینا نمیشه شانس باشه و پشتکار و اراده هم هست،ولی معتقدم دست یک نیروی ماورایی در کار ه:)))
شانس :| البته ک پشتکار هست :)
شیش از اول دیگه؟ :)))
اره بابا از اول :)) 
:) در حد دالی و اعلام حضور 
سلام :)
جلوی اسمتون حضور زدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)