عقاید یک رامین

الان

من الان تو کلاسم . استاد داره درس میده . من دارم با گوشی واسه شما پست میزارم . استاد داره در مورد پهنه بتدی راه حرف میزنه
يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

خب مهندس سر کلاس پست میذاری نمیتونی از فرمایشات استاد استفاده کنی پسفردا خونه هامون خراب میشه سرمون:))))
باید استادمونو برد تو تیمارستانا واسه بیمارایی ک مشکلات خواب دارن حرف بزنه. شاید مشکلشون برطرف بشه . لامصب مگه میشه نخابید :)))))))

من فقط قراره قرداد امضا کنم پول بشمرم . ساختمون چیه ؟؟؟؟؟ :))))
ما همچی معلمی داشتیم...لالایی میگف تا فیزیک...

بش میگفتیم "دیازپام"...
:)))
بله
اونوخ میگید چرا نمره12.؟اونوخ میگید این حقم نیس. اونوخ من به شما چی بگم خو دل بدین به درستون دیگه:-I
ببینید کارو به کجا رسوندین که من !من ، نصیحت کنم:-D
:))))) حسش نبود خو
شما خوبین ؟
اگه استادتونو بردین سر راهتون بیاین استادای ما رو هم ببرین توروخدا:)))
ساختمون؟شیب؟بام؟؟؟ :))))
منم سرم شلوغه!لطفا پولای منم بشمرین:)))
:)))) 
شیب ؟؟؟؟ :)))))))))))
چشم :)
بله!!!!!
کاملا دلیل قانع کننده ایه واسه اینکه خونه ها خراب بشن!!!!خواب آور بودن استادتونو میگم
البته شرایتتون کاملا قابل درکه
کاملا متوجهم:)
:))) موتوشکر از درک بالای شما :)
نظر منو دزدیدن دارن باهاش پز میدن :-((
نظر من کجاااااس؟؟؟؟؟؟ :'-((
اینجاست :)
با این نوشته به اون هزارو یک امید فکر میکنم که شمارو فرستادیم دانشگاه :-)))
هههههههه
:)
هزار و یک امید ! چ خبره ؟؟ :)))
سلاااام ...
خوبین داداش رامین ؟؟
فک کنم با این وضع استادتون راهامون با مشکل مواجه بشنااا ....
این ترم کلا ریاضی و فیزیک و الگوریتم و اینا دارم باید سرکلاس یاد بگیرم ....
سلام 
ممنون . شما خوبین ؟
من راه نمیسازم ک . من فقط پول میشمرم
احسنت . ایشالا موفق میشین 
روز مهندس بر شما مبارک ..... ایشالا همیشه موفق باشید .....
موتوشکرم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)