عقاید یک رامین

فک کنم مشکل از کارت ست

رمز ، رمز دوم ، CVV2 ، شماره 16 رقمیو تو یه روز حفظ کردم ولی حفظ کردنه تاریخ انقضا کارت 3 ماه طول کشید :|

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

کلا تاریخ انقضا سخته :| 
خب اخه این همه رقمو حفظ کردم نمیدونم چرا اون حفظم نمیشد :))
عالی بوووووووود:))))))
:)))) 
خاهش می شود :))
انقضای کارت قبلیم رو تا آخرش حفظ نشدم اما این کارت جدید چون ماه انقضاش با ماهی که کارت رو تمدید کردم یکیه و سالش هم سه سال بعده، اون جوری حفظ شدم D:
من هم از این روشا استفاده کردم تا بالاخره حفظ شدم . مشکلات ما داریما :))
قدیما هر تاریخی رو می زدی قبول می کرد. یعنی این تاریخ انقضا فرمالیته بود برعکس اون رقمای دیگه. یعنی الان اون رو هم باید درست وارد کرد؟
نه الان شدیدا حساسه . کافیه ماهو هم اشتباه بزنی کار نمیکنه 
من حفظ نیستم :|
چه اشکالی داره ؟ 
من کلا توجه نکردم ک بخام حفظش کنم :)
حالا حفظ بودنش مهمه ؟؟
ولی انصافا آدم روزی میفهمه ک تاریخش تموم شده ک اد لازمش داره و اونوقتم احتمالا میخوره ب چن روز تعطیل :))
-----------------------------
با توجه ب مطالعات من در این زمینه حتما ب پزشک مراجعه کنید مسئله مشکوکه شاید پای پلیسم بیاد وسط :)
بعضی جاها لازمه خرید اینترنتی کنه آدم یا چه میدونم پول دانشگاهو بریزه . حوصله میخاد کارتو از کیف درآوردن :)))))

+ من با خود کارت ک حرف زدم خودش قبول کرد ک تقصیر اونه :))
آره دقیقا ..

اوکی خداروشکر ک مقصر پیدا شده :) خیالم راحت شد :))
:))
خودش اعتراف کرد :)
من با سی وی وی تو مشکل دارم :))
اون ک 3 تا ست ک :))
نمی دونم! اشکال نداره؟ چه خوب! ^__^
گفتم شاید حفظ نبودنش اشکال باشه...خاطرم جمع شد...ممنونات :))
:)
خاهش میکنم :)
برعکس من تاریخو حفظم :)))
بقیشو نمیتونم حفظ کنم :|
یعنی اصلاً سعی نکردم ... میگم حفظ میشم به مرور هنوز که حفظ نشدم :)
آفرین آفرین :)
سعی کنین :))
خسته نباشی دلاور :دی
مرسی :))
بعضی بانکا تاریخ انقضا رو 3 سال بعد میزارن، بعضی هم 5 سال
اون هم همون ماهی که کارت رو تحویل میگیری
کافیه توی یه ماه رند و قابل حفظ کردن کارتت رو گم کنی و درخواست کارت بدی
من یه بار کارتم رو با کیف پولم دزدیدند، دو بار هم کارتم رو گم کردم
یک بار هم مهلت انقضای اون سر اومد، تازگی ها هم که بانک گفته همه کارت های این بانک باید عوض بشه
5 بار این تاریخ انقضا برام عوض شد
ذهن های محافظه کار ما این تغییرات رو به راحتی نمی پذیرند
5 بار :|
خسته نباشین 
هیممم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)