عقاید یک رامین

How it can be possible ?

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

باگ داره برنامه شون!
قبلن این طوری نمیشد :)
possible?
ینی قراره بیان ولی قرار نیست نگاه کنن :)))
آره
امکان نداره اگه سی تا بازدیدکننده باشه ینی اگه هر کی یک بار هم بیاد , اصلا هر جور محاسبه کنی , 18 در میاد :|
:)))
من متقاعد شدم مخصوصا با اون قسمت هر جور ک محاسبه کنی :)))
عجب :| مگه میشه؟ مگه داریم؟ :|
اون بقیه ش حتما چشم بسته میان و میرن :|
شایدم میان و با بی اعتنایی رد میشن :))

گمونم فقط آدرس وبتون رو زدن و پستی ازش نخوندن:دی


یاعلی...
پیش بینیه . قراره بیان و چیزی نخونن :))

علی یارتون :)
منطقی تر اینه که فک کنیم جای بازدید کننده و نمایش عوض شده ! :|
شاید :)
احوال شما ؟
شکر... :)

و شما?!

الحمدالله 
منم خوبم :)
بازدید کننده هم پز دادن داره؟
ما ک آیپاد نداریم ک . مجبوریم با بازدید کننده پز بدیم :)))
من که ادعایى ندارم. ولى خب این جمله خودش یه اعتراف حسابى بود
چون این قضیه نمیذاره من نظراتم رو راجب پستا بگم، تصمیم گرفتم اخر نظرات چیزهاى به رخ کشیده شده رو بنویسم. خیلیم از تصمیمم راضیم:D
پ اون کی بود گفت هدف از این پست به رخ کشیدنه ؟؟ :))
یه خورده روغن‌کاری بشه درست می‌شه البته! :))
حرفتو شنیدن مث اینکه . یه کم روغن زدن :))
روح داره وبت؟ :))))
شاید :)
همه چیز امکان دارد ..‌..
اضافه اش بازدیدای روزانه شخص خودتونه بیان رو خودتونم ردیاب نصب کرده  ...
ینی من بازدید کننده نیستم ولی بازدید میکنم ؟؟ :| نمیشه ک 
شاید دوازده تاش روباته:)) پیشرفته محاسبه کرده:))
خب اونا هم بالاخره بازدید کننده هستن خب . نمیشه ک بازدید کننده کمتر از بازدید باشه 
نه منظورم اینه ک تو خونه محل کار بیرون پارک هرکی با شما دیداری داره رو بیان ثبت میکنه .....
اهان :)))
شاید :)
:/
عجب کاری کرده بیان
نمایش باید بیشتر از بازدید باشه حداقل
اونا فک کنم یهویی میان میرن حساب نمیشه:دی
احتمال زیاد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)