عقاید یک رامین

آیکن عینک دودی

من ، وقتی شنیدم اسم ورژن بعدی اندروید، نوقا (Nougat) ست :



پ.ن. نوقا ، لوکا نیز تلفظ می شود 

پ.ن.2 من کلا نوقا یا همون لوکا دوست ندارم :|

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۴ ق.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

منکه به نظرم شکل گز هست!! 
شاید از نظر قیافه شبیه هم باشن ولی از لحاظ مزه اصلا شبیه هم نیستن .
روکش شکلاتی هم داشته باشه ترجیحاً ~_~
چشم :))
خیلی حال داد این انتخاب اسم
من اول فک کردم فیکه . بعد دیدم نه . چن ثانیه اول شوک بودم :))
و اینبار خیلی به وضوح و ملموس فخر فروشی! :/ :))))
:))))))))))))))
من ک هر کاری کنم بعضیاااااا میگن به رخ کشیدنه .اینم روش :)) در حالیکه خودشون آیپاد دارنو قبول ندارن فخر فروشی می کنن :))) 


ب پ.ن. رجوع کنین :)
من هم اصلا دوست ندارم :|
عه ؟ جالبه :)
و اینم اضافه کنم که بین گزینه‌ها نقل هم بود و رقیب جدی‌اش هم نوتلا بود اما به هر حال حق به حق‌دارش رسید! D:
بله . هم نقل بوده و هم نوتلا . من هم منتظر بودم ک بگن نوتلا . البته بحث حق نیست . خودشون تصمیم میگیرن دیگه :)
نوبت نوتلا و نقل و باقی چیزا هم می شه!
من خودم دوست داشتم نوتلا باشه 
هوم چرا ؟:دی
دیشب تو خواب و بیداری داشتم خبرشو میخوندم :|...الان یادم نمیاد علت انتخاب اسم نوقا چیه ؟>_<
دلیل اینکه چرا نوقا گذاشتن ؟؟ 
رای گیری بوده مث اینکه 
جز اینک ادم بخواد ب رخ بکشه دیگ دلیلی بر اعلام اینجور مسائل وجود نداره. همینى ک من میگم مخالفتم نکنین
اینم یه نمونه ش
دست پیشم نگیرین پس نیوفتین. میزان ب رخ کشیدن هم بخوایم در نظر بگیریم ایپاد من نصف لنز دوربین شما ام نمیشه
:D
:))))) خب این پست کل فلسفه اش همین بود :))))

لنز ؟ آیپاد ؟ حالا میگفتین 85mm f1.8 یه چیزی . 
هممم که اینطوووور!!!
الان من کشته ی این شکلکه شدم..چه غرورییییی :////
:)))
اصن یه این ترول عالیه :))))
حالا موبایلی که اندروید نوقا اجرا کنه به قیمت خون پدرمونه لابد:))
لازم به ذکر است من خودم نوکیا 108 دارم . از این دکمه ایا . 
ولی شدیدا دنبال میکنم اخبارو . 
یحتمل :)
چیز چرتیه 
:|
اندروید ؟ نوقا ؟ گوگل ؟ این تروله ؟
فهمیدیم نوکیا 108 دارین صدبار گفتین باشه. از چیزاى جدیدتر استفاده کنین. مثلا همین پست خیلی خوب بود
البت میدونین ک ما اصن با اندروید و نوقا و نوتلا و اینا سروکار نداریم:D
:))) خب شما میدونین همه ک نمی دونن 
بله . آی نوووو . بعضی هااا با عددا فقط کار میکنن مث 9 یا جدیدا 10 
jailbrake هم کردین ؟؟
نه :D
افرین نکنین :))
الان چی و میخواستین با این سوْال ب رخ بکشین خودتون اعتراف کنین:D
میخاستم همه بدونن ک شما اندروید کار نمیکنین و با آی او اس کار میکنین :))))
در این زمینه باس پست اختصاصى بنویسین وگرنه اعترافتون قابل قبول نیست تابلوئه براى ب رخ کشیدن چیز دیگ ای این سوال و مطرح کردین:D

اعتراف ؟  این ک شما ایپاد دارین اعتراف منه ؟؟ :| :))))

قبول نیست. الان در جایگاه متهم قرار گرفتین ولی تلبکارین رفتارتونم شکل مجرما نیست. تازه منم کم اوردم این خیلی بده:D
در ضمن دوبارم از کلمه ی بعضی ها استفاده کردین این خیلی رفتار بدی. دیگ ام راجب ایپاد من حرف نمیزنیم چون زبونم کوتاه میشه نمیتونم هیچی بگم. دهه:/
رفتار مجرمانه ؟؟؟ :)))))))

خب اخه بگم شما به رخ می کشین باز میاین میگین منو تو روز روشن متهم کردین و از این حرفا . مجبور شدم بگم بعضیااا :))
اون آیپاده برگ برنده منه :))) ولش کنم ؟؟ محاله :))
نکنه اینم سوغات استان خودمونه ؟؟
من برم ی پیگیری بکنم ...
اره همونه ولی این طور ک نوشتن زادگاهش اینجا نیست . مال اسپانیا و اون وراست . 
قبول نیس از ما دزدیدن اصالتش برا ماست ...
من ک در این مورد هیچ گونه اطلاعاتی ندارم 
بعضی ها ام نها. بعضیاااااا:D

باشه براى اونم یه راه حل پیدا میکنم اشکال نداره
رفتارتونم مجرمانه کنید هر چ سریع تَر:D
:)))

رو صورتم روغن سیاه بکشم ؟؟ :)))
بله با یه تابلو رو دستتون ک روش نوشته : من مجرمم:D
وقتی من مجرم نیستم چرا باید اینکارو بکنم ؟ :))
تو کدوم دادگاه تبرئه شدین؟
شما مدام در حال ب رخ کشیدنین. باز رفتارتون داره از رفتار یه مجرم خارج میشه هااااااا
تبرئه درسته؟:/
دادگاهی ک شما قاضی باشین معلومه من اخرش متهمم . خب این کجاش عدالته ؟
من مجرم نیستم . من رامینم کسی ک نوکیا 108 داره :)))))))))))))

+ درسته 
متهم چیه؟ مجرممممممم شما مجرمید. منم کاملا عادلانه قضاوت کردم. از هر زاویه ای نگاه میکنم میبینم شما مجرمید
من دیگ خیلی کم اوردم. اون جمله ی اخرم خیلی حرص درار بود:D انرژی نذاش برام:D
البت عقب نشینی ب معنای شکست نیست:D
خب اخه من قبول کنم مجرمم همه چی تموم میشه . من الان متهمم :)) 
:)))) 
اکی عقب نشینی :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)