عقاید یک رامین

۶

من دقت کردم آهنگای شماره ۶ آلبومای چاوشی رو یه جور دیگه دوست دارم. جالبه ک این روند همیشه ادامه داره . ینی اول از آهنگه خوشم میاد بعد ک نگاه میکنم میبینم شماره ۶ 


حریص از آلبوم حریص

بگو مگو از آلبوم پرچم سفید

پاروی بی قایق از آلبوم پاروی بی قایق 

شیدایی از آلبوم امیر بی گزند

همه آهنگ شماره ۶ هستن
جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

من آلبومای دیگه رو نشنیدم ولی انتخاب تو آلبوم امیر بی گزند کار خیلی سختیه!
بله . از آنجایی ک من میدونم آخرین اتوبوس رو هم دوست دارین و هم طریاق رو . آی نوووو :)
باقی رو هم دوست دارم! اگه ازونا نمی نویسم واسه اینه که مردم زیاد نوشتن اونارو منم بنویسم خز میشه ! :))))
بله بله کار خوبی می کنین :))
منم همین حس رو نسبت به آهنگای شماره 9 آلبومای رضا یزدانی دارم :))
احسنت ب شوما رفیق :)
ماشالا چ دقتی ...
:))
بگو مگو خیلى خوبه
دقیقا 
مخصوصا اونجاش ک میگه اره رو چون فرو کنی چه در کشی چه تو کنی
6 واسه چاوشی عدد شانسشه  به گمونم
یحتمل :)
همممم عجب! O_o
بلی بلی :)
پرچم سفید؛ نمدونم جوابم نکن چندمیه بود ولی من اونو خیلی دوست داشتم!
منم یادم نیست :))
بله . کلا چاوشی خوبه. البته کارهایی هم داشته ک من دوست نداشتم ولی در کل خوبه
شیدایی خیلی خوبه :))))
بقیه ش رو گوش ندادم ، قبلا از چاوشی بدم میومد :]
اصن شیدایی یه چیز دیگه ست 
عه ؟ بچه خوبیه :))
یه دوستی هم تئوری ترک دوم داشت..

http://b-namoneshon.blogsky.com/1395/04/04/post-540/


مجو مجو پس این زینهار راه جفا..
مکن مکن که کشد کار ما به رسوایی
جالبه . مترسک جان نیز همین رویه رو ترک 9 دارن :)

اووووف اون قسمتش اصن عالیه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)