عقاید یک رامین

عنوان خوبی پیدا نکردم

تو برج میلاد ، تو قسمت موزه هاش یه فرشی هست ک نوشته 2 میلیون و خورده ای تا گره داره ک هر کدوم از این گره ها رو توریست و آدمای مختلف زدن . فرش قشنگی هم بود ولی زیبایی این فرش ذهن منو درگیر نکرد . چیزی ک ذهن منو درگیر کرد این بود ک اگه 30 تا از این فرش ها داشته باشیم بانک اثر انگشت کشور تکمیل میشه . والا :))



الان میگین خب ک چی ؟ متوجه نشدین ینی ؟؟؟ من خیلی زیرپوستی گفتم ک عید رفته بودم تهران - برج میلاد . بازم لازمه بشکافم یا نه ؟ 
شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

خخخخ اتفاقا من به چیزی که تهش نوشته بودین اولش فکر کردم!الان میگین خب که چی؟متوجه نشدین ینی؟؟؟ من خیلی زیرپوستی گفتم که تا شروع کردم به خوندن پست با خودم گفتم:عهههه خوش به حالشون رفتن برج میلاد :)))))
:)))
خوبه . پس موفق شدم :))
بله تصاویرشم موجوده!:))

نگران نباشید به خوبی به رخ کشیده شد موفق بودید ! :)))

کدوم تصاویر ؟؟ من تکذیب میکنم :))

یس [ِآیکن مشت گره کرده ]
محض اطلاعتون من هرسال تابستون میرم تهران :)))))
خب با ی حساب سرانگشتی سی تا فرش میشه نزدیک ۷۰ میلیون گره ک هر کدوم رو ی نفر بزنه ب همون تعداد اثر انگشت میشه .... « ریاضیم خوبه ها »
به رخ می کشین ک چی بشه هاااااان ؟؟؟ :)))
بله خوبه . بزنم ب تخته 
نمیخاد بشکافی بیشتر خخخخخ
تعارف میکنینااا :))
واقعا جز اظهار تاسف چیز دیگه ای ندارم
باز خوبه کمی از رفتار مجرمانه در این پست دیده میشه:D
:)))
من مجرم نیستم :)) 
من نهایتا میتونم متهم باشم . نهایتا 
بعله !  DD':
:)))
میشه یه ذره دیگه بشکافید:)))
هر چی زور زدم دیدم از این بیشتر نمیتونم بشکافم :)))
ضمناً اونی که نوشته «2 میلیون گره» از کجا معلوم واقعاً «2 میلیون» تا باشه؟ چون ما که نمیریم بشمریم، همین طوری میگه دیگه، کنتور که نمی‌اندازه :))
ما بای دیفالت قبول میکنیم چیزایی ک نوشته بودن رو :))
خودتون عملا دارین اعتراف میکنین دیگه اصن بحثی نیست ک
منم شما رو مجرم إعلام میکنم بعدشم وبلاگتونو ب تنهایی تحریم میکنم

به رخ کشیدن مگه جرمه ؟؟ جرم نیست ک 
اگه جرمه پس شما هم مجرمین :)))
تحریم تاثیری نداره :)) 
ب رخ کشیدن جرمه بله. شما هم مجرمین. 
منم تحریمم و از همین لحظه شروع میکنم خودش یه حرکت یک نفره ی باحال میشه. اینطوری بیشترم میچسبه
روغن سیاه و اون تابلوئه هم فراموش نشه
:D
کسی ک مجرمه خودش نمیتونه قاضی باشه . پس حکم شما اشتباهه :))))
ب رخ بکشین ب رخ میکشم :)
در مورد ب رخ کشیدن درس پس میدیم استاد ...
فقط لطفا هر لحظه تخته دم دستتون باشه ...
من ؟ به رخ کشیدم ؟ نهههه . اینا همه خطای دیده :)))
زدم :))
جرم من اثبات نشد شما عملا اعتراف کردین
دیگ بحث نباشه
شب بخیر:D
جرم شما خیلی وقت پیش اثبات شده :))

شبتون بخیر :)
حداقل شهامت داشته باشین قبول کنید ک کارتون شده ب رخ کشیدن :))
نمیدونم کیا شما رو انداختن ب راه ب رخ کشیدن ... مادر خبر دارن ؟؟؟
چرا دارین با احساسات دیدی یک جوان بازی میکنید چشای من فقط آستیگماته (شکلک گریه لطفا)
من شهامت دارم و به رخ نمی کشم :))) 
اره خبر داره . میدونه ک بچش اصلا اهل این حرفا نیست :**
احساساتتون چ ربطی ب آستیگمات داره ؟؟ :|
:| :|
خب شما همش میگین خطای دید یعنی چی ؟؟ هان ؟
اهان . اونو میگین :))) بیلدیم :))
خطای دید ک ب ضعف چشم ربط نداره ک . همه خطای دید دارن 

در ضمن من یه بار گفتماااا . همش ؟؟ 
اطلاعات علمیتونم ب رخ میکشین آخ آخ آخ .... همه خطای دید دارن ..

شب بخیر ..
اطلاعات علمی کجا بود ؟؟ 
خوبه حالا من ب رخ نمی کشمااا چیزی رو اون وقت چیکار میکردین ؟؟ :))

شبتون بخیر :)
خخخخخ بیشتر بشکافین:)))
نه دیگه من آدم بی ریایی هستم دیگه نمیشه بیشتر از این بشکافم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)