عقاید یک رامین

همزاد پنداری

چن تا سکانس هست از فیلمای مختلف ک من خیلی باهاشون ارتباط برقرار کردم . ینی فک کردم دارم خودمو میبینم . 

1- شهرزاد - قسمت 26 - اونجا ک فرهاد رفته سینما و خاطرات دوستاش یادش میفته ...

2- پیدا و پنهان - من شدیدا شبیه شخصیت اصلی این فیلمم ک یه زنه ...

3- امروز - جایی ک یونس رفته تو دستشویی بیمارستان ...

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

غیر شهرزاد،دو فیلم دیگه رو ندیدم :)
اگر موقعیتش پیش اومد حتمن ببینین :)
اون قسمت 26 شهرزاد اشک خیلیا رو درآورد، یکی‌اش خود من...
هیمممم . اصن اون قسمت خیلی خوب بود ... مخصوصا اون آهنگه ای ک دوستاش میخوندن اونجا 

آتش اندر دلم بر زد
زان رخ همچو آذر زد
به نظرم اون سه سکانسی که گفتین
جزو برترین سکانس ها هستن .
:)
ممنون لطف دارم :)
این سکانس ها خاصن خاص
:)
خیلی خاصن :)
چه سکانس های خاصی:) 
دیدین شون ؟ 
:)

جالبه .... اینجور وقتا ی مدت ذهن آدم درگیر میشه .
همزاد پنداری با یک زن جالبتره ..
بله جالبه . 
ولی ب شخصه با مورد سوم بیشتر حال کردم 
من با قسمت 26 شهرزاد فقط گریه کردم :'(
واقعا خوب بود اون قسمتش 

دوش دوش دوش که آن مه لقا ، خوش ادا ، با وفا ، باصفا
از برم آمد و بنشست ، برده دین و دلم از دست 
من فقط شهرزادو دیدم! :)

+ ولی خیلی کنجکاو شدم که چه اتفاقی واسه دستشوییه افتاد مگه؟؟؟ :|
خوبه :)

+ اخ اخ اون صحنه برای من خیلی معنی داره . فیلم "امروز" رو خیلی دوست دارم توش کلی حرفه . وقت کردین حتمن ببینینش
سلام! :) من اومدم دیدم وااای چقدر پست که من نخوندم:(
خوبین مهندس؟ چه خوب شد برگشتین! البته با تاخیر:/ ببخشید:(
سلام دکتر :) 
خوبین ؟ 
چه خبر ؟ کم پیداییناااا :) 

خاهش میکنم :) 
هیچ کدوم از این فیلم هارو من ندیدم :|
وقت کردین ببینین :)
فیلم " امروز"

امیدوارم بتونم ببینم...دعا کنین :)
چشم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)