عقاید یک رامین

آبو 1

15 روزه ک آبو نیست . 15 روزه ک رفته سربازی . 15 روزه ک جای خالی یه بلاگر خوب دیده میشه . یه پیشنهاد دارم . هر 15 روز یه نفر ، به دلخواه ،یکی از پستای وبلاگ آبو رو بزاره تو وبلاگ خودش . این طوری فک میکنیم ک انگار خود آبو پست گذاشته . اولیش رو خودش میزارم :

یهویی

دوستایی ک میخان این کارو بکنن لطفا اینجا اعلام حضور بکنن 

+ پیشنهادای شما را شنواییم :) 

آبو 2 - آبان دخت 

آبو 3 - 30 تیر - نرگس خانم

آبو 4 - 17 مرداد - هلما خانم

آبو 5 - 30 مرداد - هلما خانم

آبو 6 - 15 شهریور - چنگیز سیبیل

آبو 7 - 30 شهریور - نرگس خانم

آبو 8 - 15 مهر - چنگیز سیبیل

آبو 10- 15 آبان - خانم ف.ع

آبو 11- 30 آبان - فاطمه خانم

++  لیست داوطلبین : 

آبو 3 - 30 تیر - نرگس خانم - انجام شد !

آبو 4 - 15 مرداد - خانم تمنا ( توسط هلما خانم انجام شد ! )

آبو 5 - 30 مرداد - هلما خانم - انجام شد

آبو 6 - 15 شهریور - سکرته :)) - انجام شد

آبو 7 - 30 شهریور - نرگس خانم - انجام شد

آبو 8 - 15 مهر - چنگیز سیبیل - انجام شد 

آبو 9 - 30 مهر - مدیر کل

آبو 10 - 15 آبان - خانم ف.ع - انجام شد 

آبو 11 - 30 آبان - فاطمه خانم - انجام شد

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

 ۴۲ تا نظر تا الان نوشتن

پقدر دلم واسشون تنگ شده :(
جاش خالیه ...
چقدر قشنگ و خوب..
جای آبو جان خالیه.
ان شاالله که زودتر برگرده و خیلی بهش سخت نگذره.

ایشالا اتفاقای خوب میفته براش
چرا وقتی تحریمین یه کارى میکنین ادم نتونه ب تحریمش ادامه بده. حالا نمیشد اعلام حضور نکنیم؟
من فک نمی کردم اون حرفاتو جدی باشه . فک میکردم شوخیه ....... 

خب اگه میخاین پست بعدی رو شما بزارین : آبو 2 - 30 تیر
خبر رسیده عید فطر آبو میاد!
والا :/

ولی ایده ی خوبیه :)
عه ؟ واقعا ؟ مطمئنین ؟ تو اموزشی مرخصی اینا نمیدنااا 

:)
مننننننننننن
فقط چطوری؟
:)

 برین از وبلاگ آبو یه پستی ک دوست دارین رو انتخاب کنین و تو تاریخ 15 مرداد با عنوان آبو 3 تو وبلاگ خودتون پستش کنین :)
من آدرسشونو ندارم ولی خوشحال میشم تو شاد کردن ی دوست سرباز سهیم باشم :)
فقط لیست کنید قاطی نشه ..
چ ایده باحالی خوشمان آمد ...
خب اون کلمه "یهویی" ک نوشته لینک پست وبلاگ آبو هستش 

شما هم اگه میخاین میتونین تو تاریخ 30 مرداد با عنوان آبو 4 همین کارو بکنین 
باشه ... مرسی
پس آبو ۴ رزرو شد :)
بله . رزرو شد :) 
خواهش میکنم :)
از اونجایی ک من ریاضیم خوبه چون شش ماه اول هر کدوم ۳۱ روزه ۱۵ روز ب ۱۵ روز نمیشه ولی خب ما سر ماه و وسط ماه حساب میکنیم حله ....
ببخشید وسط بحث جدی نویز میفرستم :)
حالا مهم نیست یه روز این ور اون ور . مهم خود آبو .
:D
اوکی ٣٠ تیر
حله
چه با مرام!!
:)
ممنون :)
من نمی دونم...چنگیز سیبیل می گفت :|
منم شنیدم تعجب کردم ولی ظاهرا نیومده :(
جاش خالیه خدایی...

منم فردا اگه عمری باقی بود یکی از پستاشو میذارم :)
هیمم 

همین فردا ؟ با برنامه بقیه نمیخاین هماهنگ بشین ؟ 
عه عه عه عه یادم رفتتتتتتتتتتتتتت
گذاشتم پستو که :|
بردارم؟؟؟

آخ آخ قرار بود هر 15 روز بشه به کل فراموش کردم :||||||||
اشکالی نداره . اصل هدف یه چیز دیگه ست :)

نو پرابلم . فقط عنوان پستو بزارین آبو 2 لطفا . 
تغییرش دادم :)))
ممنون :)
سلام رفیق :)
دمت گرم... خیلی خوشحال شدم :)
الآن وسط تهرانم... حالا اینکه چرا تهرانم یه ماجرای طولانیه که بعد از برگشتنم باید تعریف کنم :)
نرگس خانم اگه اینجا رو می خونید که می دونم می خونید سلام عرض می کنم خدمتتون :)
از همه هم تشکر می کنم... همین چیزهای رفقای وبلاگی باعث میشه وقتی چند ساعت مرخصی می گیرم سریع یه کافی نت پیدا می کنم و میام دیدنشون... ممنونم :)
سلاااااااام :)
قربانت :)
حتمن . منتظر یه سفر نامه مفصلم :)
برسد ب دست نرگس خانم 
خاهش میکنم :) رفقای ویلاگی یه چیز دیگه ن :)
ایهاااااا:) 
اقا نونوایی چی شد:D
چ خوب شد ک کامنت نوشتن. خیلی خوب بود:)
:))
منم خیلی خوشحال شدم اسمشو دیدم :)
آععع آقا رامین چ خوب هلال ماه آبو رویت شد پس از مدت زیادی :)))) ایدتون عالی بود واقعا :)
بله . رویت شدن :)
ممنون :)
راستی یه سوال!
پست آبو باید ثابت باشه حتما یا نه؟ :)
نه ضرورتی نداره 
چی شد پست عکساتونو رمزی کردین؟؟؟ :)
الان میفرستم براتون :)
سلام :)
در جواب نرگس خانم باید بگم نونوایی نشد... فعلاً دژبانم :)
آقا یه سوال... من هم می تونم داوطلب بشم؟... یعنی یکی از پست های وبلاگم رو انتخاب کنم و بنویسم؟... البته اگه خودشیفتگی حساب نمیشه :)
بله . چرا ک نه . بنویسم اسمتو ؟ واسه کی میخای ؟ دیگه شوما خودت صاحب اختیاری هر وقت دوست داری میتونی شرکت کنی :))
کجایید شما مرد بزرگ؟؟؟ :)
آپ نمی کنید دیگه؟؟؟ :/
اینجایم :)
چیزی به ذهنم نمیرسه .
یه کمم در گیر بودم 
به امید حل شدن همه ی درگیری ها :)
ممنون :)
30 شهریور دوباره مال من
مرسییییی :)
من این وبلاگو ندیده بودم چرا!!!! یا دیدم یادم رفته!!!!
آبو!!!!
خب دیر نشده ببینینش :)
سلام :)
چه کار باحالی کردین 
دمتون گرم :)
منم هستم  :)
اسم منو هم  بنویسین

سلام :)
ممنون :)
اکی 
آبو 8 - 15 مهر خوبه ؟ 
بله خوبه متشکر :))
خاهش میشود :)
چقد بده ی آدم خوب از زندگی آدم بره :(
هیممم :(
آبو 4 پست شد ..
مرسی :)
تکلیف آبو 5 چی میشه ؟؟
میتونین زحمتشو خودتون بکشین ؟
آبو 5 پست شد :)
ممنون :)
ممنون بابت این کار...
اتفاقی دیدم...
اتفاقا تو حرفام امشب ازش نوشتم...
ممنون
خاهش میکنم :)
قابلی نداشت
با اجازه لینک دادم به یه پست :)
خواهش میکنم اجازه مام دست شماست :)
میشه منم شرکت کنم؟  :)
بله بله چرا ک نه :)
اسمتونو بنویسم 15 آبان ؟
بله اگه زحمتی نیست بنویسید، ممنونم :))
چشم . می نویسم :)
بی بلا، دستتون درد نکنه :)
خاهش می شود :)
امان از خدمت لعنتی ..
من رفتم می دونم .. خیلی بده ....
ولی من توی خدمت هم وبلاگ نویسی می کردم .
احسنت ب شما :)
امروز خاتمه آبو نویسی بود ؟؟ آخه نمیشه ب پستاشون دسترسی داشت ...
انصافا دم شما گرم (البته ب قول بچه ها) آبو نویسی ایده خیلی جالبی بود. البته شما ک کلا استاد اینچنین ایده هایید و استاد معرفت :)
نه هنوز . اینجا هست 
قابلی نداشت :)
منم بذارید تو لیست بی زحمت :)

چشم :)
30 آبان نوبت شما :)
چرا یه سرباز نمی تونه بلاگر باشه؟ چرا یه کنکوری نمی تونه بلاگر باشه؟
زندگی عادی داره به دنیای وبلاگی ما صدمه میزنه..
به نظرم وقتشه که انقلاب کنیم
چون دلش تنگ میشه واسه وبلاگش ولی نمی تونه هیچ کاری بکنه 
اره والا :))
من حمایت میکنم :))
آبو 9 انجام نشد ..
بله . فهمیدم ولی دیگه دیر شده بود 
طبق فرموده ی بیان اولین کامنت بنده برا این پست بوده:)
۱۵تیر نود و پنج
احسنت . باعث خوشحالی مائه که همراه مایین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)