عقاید یک رامین

برای اولین بار در خاورمیانه !

پشت جعبش نوشته بود 12500 . ولی فروشنده گفت 5 تومنه . گفتم اخه پشتش یه چیزی دیگه نوشته . گفت بیخیال اون . جل الخالق 

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

:/
چی بود اون جنس؟
سی دی یه نرم افزار
مردم ارزون مینویسن گرون میدن این یکی اعجوبه بوده :)
:|
اینم یحتمل ارزون خریده و ارزون میفروشه
خیلی مشکوکه!به نظرم نباید می خریدینش!پیشنهاد می دم ببرید بندازیدش تو ارس! :| :))))
خریدم :| کار کرد :| ارس ؟؟؟ دوره . نمیشه بندازم تو جوب ؟؟ :))))
نباید تعجب کرد...
:)
کلاً همینه، قیمت روش از قیمتی که می‌فروشن گرون‌تره :))
خداروشکر این زیاد گرون نفروخت :))
خخخ شاید چیزی خورده بوده تو مخش ولی به دوست ما که سود رسوند دمش گرم
نه بچه خوبیه . قبلن ها هم همین قدر منصف بوده 
پست کنید ب من میندازمش ارس دم خونه مونه خب حرف عارفه خانم هم زمین نمیافته :)
حالا نمیشه من ازش استفاده کنم ؟؟ نمیشه نندازیم جایی ؟ 
:))
توهمی بیش نبوده
آخه مگه داریم؟
مگه میشه؟:)))
داریم آقا داریم :))
همیشه از اون مغازه خرید کنید از این به بعد...دی:
چشم :))
نرم افزار طبیعیه.
سی دی ویندوز روش میزنن15تومن! میدن2تومن!
:دی

عه ؟ پس اولین بار در خاور میانه نیست . من همه نرم افزارارو دانلود میکنم :| بخاطر همین اولین بار بود این صحنه رو میدیدم :)
جلل الخالق :|
:)) 
بابا اینجا پشت بستنی زده پونصد ما هزار میخریم :||
چه وعضشه خب :||
والا من خیلی وقته بستنی نخریدم ک ببینم چنده :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)