عقاید یک رامین

تحلیل روز

مشتری : اونجا از هر 10 نفر 8 تاشون اسلحه داره

سلمونی چشماشو می بنده و سرشو تکون میده و میگه : بــــــلــــــــه 


همیشه برام جذاب بوده . هم سلمونی و هم تاکسی و اتوبوس . نه اینکه عاشق شنیدن این جور مکالمه ها باشم . اتفاقا بعضی وقتاها هم دیالوگاشون حال بهم زنن ...

يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

حالا واقعا از هر ده تا ٨ تاشون اسلحه دارن؟
میخوام یه چیزى بگم ک فک نکنم تا حالا ب کسی گفته باشم ولى جدیدا شدیدا از اظهار نظر کردن میترسم. خیلى. از اینکه اشتباه بگم یا چیزى که از روى آگاهى نباشه بعد گندش دراد. قیافم خیلى احمقانه میشه. بعد همش ترس اینو دارم که یکى وقتى داره اظهار نظرای مزخرفمو میشنوه تایید کنه ولى تو ذهنش حسابى بخنده یا شایدم حوصلش سر بره از حماقتم. اصن نمیتونم دیگه درک کنم کسی با اطمینان راجب چیزی حرف بزنه . البته خودم خیلى اینکارو میکنم. میخوام با این حس بدم مخالفت کنم
بحث همینه ک وقتی در مورد چیزی اطلاعاتی نداریم حرفی نزنیم .

خب میتونین بیشتر گوش بدین . گوش بدین ببینین بقیه چی میگن . ب نتیجه ک رسیدین فقط واسه خودتون توضیحش بدین . یا اصلا تو یه دفترچه بنویسین . بعدن میبینین ک با بعضی از نظراتتون کاملا مخالفین . 
ولی از نظر دادن نترسین . ترس چیز خوبی نیست . 
این حجم از بلاهت شگفت انگیزه
بله بله . اصن نمونه شو نداریم هیچ جای دیگه 
تو آرایشگاه های زنونه از بس غیبت و حرفای خاله زنکی زیاده همیشه فراری بودم ازش! تاکسی و اتوبوس رو هم دوست نداشتم هیچوقت :) همیشه ترجیح دادم پیاده و تنها برم جاهایی که باید!
اما خب دیالوگ هاش بعضی اوقات جالبن!

حضور تو این جور جاها باعث میشه ببینه چقدر با طرز فکرا فرق میکنه . البته این ب این معنی نیست ک همیشه درست فک میکنیم ولی خب شنیدن طرز فکر بقیه خیلی مفیده :)
درسته ک حال بهم زنن گاهی ، ولی نمیدونم چرا گوش دادن به همونا هم لذت بخشه :)))
من هم همین طور
زیاد رفت و آمد نداشتم تو سلمونی ؛/
اما تاکسی جدا چیزای شاخی میگن:دی
بله . تو تاکسی بیشتر آسیب شناسی مطرح میشه :))
باید کمپین راه بندازیم که این اصناف در حین کار حرف نزنن :|
با تشکر هستم :|
حرف نزنه هم باز ب ضرر ماست . حرف نمیزنه دپرس میشه کارشو خوب انجام نمیده :||
عجب جاییه پس!! تو ایرانم از هر ده نفر ده نفر عقده دارن:)
:)) شمام ک تحلیل کردین :)
آره خب اینم حرفیه :)
:)
سخته مطمئن شدن با تمام این اوصاف
مطمئن شدن از چی ؟ از اینکه درست میگیم ؟
عح خیط کردم که:-D چیه خو! من همن گدری کشش ذهنی و شعوری و اینا دارم ! 
دیدم که میگما به تجربه ثابت شده تو ایران هر ده نفر ده نفر عقده دارن الان من خودم که به اندازه دو نفر و نصف نفر حساب کن مشنری شیم رفیقمم که کلا خودش هشت نفر این ده نفر اینم ده نفر عقده:) 
مثلا به شخصه  عقده دارم با شلوار کردی نارنجی و دمپایی برم انقلاب کتاب بخرم
:))
پس شما 2 نفری ده نفرین :))
چ تیپی !!
بله
بله سخته . باید سعی کنیم همیشه خوب فکر کنیم . 
راستی
آخرین کامنت پست ثابتو نگاه کنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)