عقاید یک رامین

منم یاد گرفتم ک چیزی نگم

چون متوجه نمیشن میگن خوب نیست . خیلی دوست دارم بهشون بگم ک "خوشبحالت که نمی فهمیش" ولی نمیشه . خیلی وقتا نمیشه با آدما صریح حرف زد . دوست ندارن حقیقتو بشنون ...

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

پست آبوی سه رو نوشتم
بله دیدم . ممنون :)
اگر ممکنه لینک پستشونو هم بزارین :)
اینای که دوست ندارن حقیقتو بشنون.. آدم باید حقیقتو بکوبونه تو صورتشون :|
نمیشه . بد میفهمن . کج میفهمن . بعدش شما میشین دوست سراپا تقصیر ... 
من کلن لایک میکنم حرفم نمیاد
کامنت صرفا جهت اعلام حضور:)
از لایک و حضور شما کمال تشکر را داریم : روابط عمومی این وبلاگ :))
ولی به نظرم باید صریح بود هرچند تاوان داشته باشد! 
بعضی وقتا گفتم ولی تاثیر ک ندیدم حرفم بی ارزش شده ... 
بعضی وقتا خیلی خوبه که حقیقت کتمون بمونه
اره . مخفی موندن بعضی حرفا به صلاحه 
چشم فردا
الان نمیتونم
چشمتون بی بلا :)
حله :)
اتفاقا مردم اون چیزی رو که نمی فهمن می گن خوبه
بله این اتفاق هم زیاد میفته . 
دقیقا...
دوست ندارن حقیقتو بشنون...

اما سین همیشه بهم می گفت...هر چی که میخوای بگو...اگه گستاخی و توهین و فوش و اینا نیست اشکالی نداره...بذار آدما ازت ناراحت بشن ولی حقیقتو بفهمن :)
قدرشو بدونین پس :)
نیست...نوشته بودم در موردش :)
آدم هایی که لابه لای زندگی می رویند...

:)
هیمممم 
با اجازه گذاشتمش تو پیوندهای روزانه ام.
خاهش می کنم :) ممنون :)
کلاً بعضی با نفهمیدن راحت‌ترن تا با فهمیدن!
موافقم !

آلمان خوش میگذره ؟؟ :)))
بابای من هرازگاهی شعری میگه عنوان یکی از شعراش بود: "گاندیم آلاه یاندیم آلاه" چون حافظه شعریم خوب نیست بقیه اش یادم نیس ...
یکی از مشکلا ت عمده من تو زندگیم همینه اکثر مواقع با صراحت حرف میزنم و بازخورد خوبی در قبال خودم نمیبینم انگار همه یاد گرفتن یا تو لفافه حرف بزنن یا فقط همو تایید کنن و بعضی وقتا فک میکنم نفهمیدن نیس ی عده نمیخان بفهمن و این بیشتر اذیتم میکنه ...
چه خوب :) 
این مباحثو قبول دارم 
ولی منظور من یه چیز دیگه بود ... 
آره اتفاقا متوجه بودم منظورتون اونچه ک من در موردش گفتم نیس ولی اون لحظه یاد آور این بحث بود برام :)
حله :) 
خوبین ؟
ممنون خوبم شما خوبید ؟؟
فقط ی کوچولو کسالت جسمی دارم ک حل میشه اونم :))
بد نیستم :)
ایشالا حل میشه :)
آلمان؟ :|
:)))
جوون بیان IP ات رو آلمان زده . گفتم شاید رفتی سفر :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)