عقاید یک رامین

من تب شعریم خیلی خوبه

میگه خوبی ؟ میگم من با رخ چون بهار زردم بی تو . میخنده میگه گیج شدم . ضمیرا رو چجوری قاطی کردی . فصلا رم قاطی کردی



+ دوستان از اتاق فرمان اشاره کردن نه تنها فصلا رو قاطی کردم املام هم رو به افوله ( افول درسته دیگههه ؟؟ ) طبع شعریم خوبه 

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

تب شعری داریم مگه؟:|
:))))))))))))))
نه نداریم :))
جسارتا «طبع شعر » درسته :)
مرسی :))))))))))))
احتمالا تبتون خوب نیس یکم بالاس شایدم گرما زده شدین آخه بد میزنه منم دچارشم آدمو ب هذیان گویی وادار میکنه  ... تب بالا املا رو ب افول خودتون لااقل این وسط طبع شعرتون خوبه و جای امیدی هست :)
الان خیلی ریز گفتین ک من دارم هذیون میگم دیگهههه :))))) ممنوننننننم واقعا :))
اسم این حرکت سرقت ادبی :)))
من خیلی هنرمندانه ویرایشش کردم . شاعر باید بیاد ازم تشکر کنه :)))
تب از طبع قشنگ تره 
استعاره امیز کرده عنوانو  :)
:))
قدر هنرمندو نمیدونن دیگه ... هییعععییی :))
خدا رو شکر افول درسته:)

فاصله دار نوشتن خداروشکر نشون میده ک واقعا خدا رو شکر کردین :))))))
ولی هنوز امیدوارم بهت :))
بقول خارجیا : 
never give up
:))) 
شما خیلی هنرمندین من مطمئنم خیلیم نکته سنج و ریز بین هستین :)

خواهش :)

من منتظر بودم ک بگین نه این چه حرفیه :| ممنونم :|
باشه :) این چ حرفیه آخه اصن ب من میاد منظورم هذیان گویی شما باشه ؟ استغفرالله(درسته؟) ... خدا منو ببخشه ..

شما هنرمندین همین ...
.
.
.
.
.
.
ایشالا ختم ب خیر شد دیگه ؟؟
هذیانم بد نیس اسباب خنده خلق الله فراهم میشه باور کنید ..
حالا شد :))


ترجیح میدم با روشی غیر از هذیان گویی خلق الله رو بخندونم :)
خداروشکر این قضیه هذیونه حل شد ی چیزی گفته بودم عذاب وجدان گرفته بودم اصن فکرشم نمیشه کرد شماااا ؟؟ هذیان ؟؟ اصلا ن خداییش بهتون نمیاد :)
:)) خداروشکر
تب شعری داشتنتون رو بهتون تبریک میگم! حالا سوال پیش میاد که مگه تبریکم داره؟؟؟؟؟ خب از نظر من داره! والا هرکسی دارای این تب خوب و پسندیده نیست!والا :دی
:))))
مرسی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)