عقاید یک رامین

نیمبوس ، اندی ، آرش :|

باورتون میشه از روزنامه عکس گرفتم ؟؟؟ 


بعد بگین آزادی بیان نیست 

البته این بیان اون بیان نیست :))


جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

یه طنز هست که میگه آزادی بیان هست اما آزادی پس از بیان نیست :)
والا اینا فک کنم آزادی پس از بیان هم دارن :))
الان فهمیدم ب میمزی ب شدت اعتقاد دارین:D

یه چیزی بی ربط
احساس میکنم قبح همه چی ریخته شده.
من در مورد اعتقاداتم حرفی نزدم :)) با اینکه عنوان این وبلاگ مربوط به عقایده ولی من هنوز موضعمو در مورد ممیزی نگفتم . با تشکر سخنگوی روابط عمومی وبلاگ :)))

خیلی وقته ... 
واقعاً روزنامه س ؟! :))
بله . من هم باورم نمیشد :|
این موافق مخالفا ثبتم میشه ک انجام داده. میخوام با خیال راحت مخالفتم و اعلام کنم بدون تشخیص هویت:D
متوجه جمله اول تون نشدم .
یا خدا خودت ظهور کن!!!!!!! اینا رو تو روزنامه نوشته بودن؟؟؟ :||||
بله :| 
هیییم .... 

استفاده از آزادی بیانمون جالبه :)
دیگه این خیلی جالبه :|
بابا موضع پست کاملا مشخص جا بحث نداره:D
من تکذیب میکنم :))
خبرنگار بعدی سوالشو بپرسه لظفا :)
:| من موندم این آمریکا چرا حمله نمیکنه اینجا , از چی میترسه دقیقا :|
از همینا میترسه :))
چ جالب:)))
کاملا مشخصه از تلگرام ورداشته کپی پیست کرده تو روزنامه :|
موافق مخالف ها ثبت میشه ک کی موافق بوده کی مخالف؟
متاسفانه نه ثبت نمیشه . 
اهان پس شما مخالفین :)) حله 
تا چ اندازه ب ممیزی اعتقاد دارین؟:D
ممیزی باید باشه ولی نه این مدلی ک داره اجرا میشه 
نههه. واس جاهای دیگ میخواستم:D
اهاااااااااااان . پس هرجا ک دیدم یکی نظر مخالف دادم میفهمم ک شما بودین :))
ربطش ب روزنامه خیلی بی ربطه الان قراره این متن چ دردی رو دوا کنه .. اصن هدف روزنامه چی بود ؟؟ 

این آزادی بیان نیس آزادی هذیان گویی تو روزنامه عزیزمونه ..
تو قسمت لطیفه ها نوشته بودش
:|

:: کامنت ناشناس :)))))))))))
:))
کاش یکم از بالاتر میگرفتین ببینم قبل و بعدش چه خبره !!!!
موقعی ک داشتم عکسو میگرفتم هدفم فقط مورد آخر بود . بعد عکس گرفتم دیدم مورد اولی کمتر از دومی نیست
قبلنا از روزنامه ها و مجلات ایده میگرفتن و کپی میکردن !
الان اونا میان تلگرام ایده میگیرن و کپی میگیرن !!!
دقیقااااا . قبلنا تنها منبع بروز و عالی خود این روزنامه ها بودن !
عرضی ندارم، من میرم تو افق محو شم :|
تو چرا میخای محو شی ؟ نویسنده روزنامه باید محو شه . تو باید الان تکون بدی :))))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)