عقاید یک رامین

کم مونده بود کتلت بشه

اینکه کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه ، خط مستقیم واصلشونه دلیل نمیشه از مغازه nام ک خارج شدیم خیابونو اریب رد کنیم تا به مغازه n+1 ام برسیم . با تچکر 

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ

 ۲۵ تا نظر تا الان نوشتن

تشکر درسته
:D
تچکر کجاش غلطه ؟؟ تچکر لحن نویسنده رو بیان میکنه :)
با زبان معیار جور در نمیاد:D
دیگه کم کم وقتشه ک زبان معیار آپدیت بشه :))
این درس رو باید رو بیلبورد ها نصب کنن :)
موافقم :)) 
Oh god .. چ تامل برانگیز :)
همین طوره :))
باس بهش میگقتی یک بار جستی ملخک، دوبار جستی ملخک! آخرش کتلت میشی :|
:)) حیف نشد ک بگم .
چقدرم ساده و شیوا بیان شده بود ...
موتوشکرم :)
میدونین جالب چیه؟ داشتم کامنتو باز می کردم گفتم الان تو جوابم نوشتین والا :)) که باز کردم و دقیقا همون بود...و نیشی که یهویی باز شد D: اصن قدرت حدس زنی در حد جنگ ستارگان :))))
:)))
بابا نوستراداموس :))
این پست یه درد کشیدگی مستتری داخلش نهفته است :))
ممنون ک آشکارش کردی :))
خلاصه آبان دختارداموس هستم ...از شمال ایران...آی لاو یو پی ام سی:)))
خوشبختم :)
من با اون پسته اخری مخالف کردم 
خواستم اعلام کنم
باشه
ناراحت شدین؟
ناراحت بودم ک این پستو گذاشتم 
خب ببخشین
میخواین بگین چرا ناراحتین؟
از شما ناراحت نشدم 
نه
پست بالا...10...ینی چی؟

:: ناراحت نباشید...لبخند شما یکی از اتفاقات قشنگ دنیاست...دست کم نگیرینش :)
دوست ندارم در موردش حرف بزنم 

لطف دارین 
خواستم شوخی کنم فضا عوض شه دیگ. میرم مخالفتم و بر میدارم
تا فردا درست میشه. فوقش تا پس فردا:D
اره حل میشه 
بیشتر عصبانی این:)))
نه بیشتر ناراحتم .
چرا ناراحتین:D
دوست ندارم در موردش حرف بزنم
امیدوارم ی ماه ی سال بعد تو مرور وبلاگتون با دیدن پست بالایی بخندین از بس ک بین خوشبختی و خوشیاتون اون ناراحتیه گم بشه :)
ممنون ولی امیدوارم نیستم ... 
البته که لطف نبود...خواستم یادآوری کنم بهتون :)

:: نسبت به دیشب...بهتر شدین؟ خوبین؟
مرسی :)

بهترم . ممنون 
:)

خداروشکر...امیدوارم بهتر تر بشین :)
ممنون :)
آی آی اصن هم تریپ ناامیدی بهتون نمیاد ..
منظورم این بود ک امید ندارم سال بعد همین موقع با دیدنش ناراحت نشم 
هییییم ... این نیز بگذرد .

"البته من همیشه میگم اینجور مواقع باید سکوت کنم ولی خب منم دیگه کاریم نمیشه کرد"
امیدوارم بهتر باهاش کنار بیام 
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)