عقاید یک رامین

به هیچ وجه

با خوندن خبر اعلام ارقام قرارداد مربیان و بازیکن های لیگ  و از آنجایی که همه تیم های لیگ برتر دولتی هستن ، اینجانب اعلام میکنم بعنوان یک شهروند به هیچ وجه راضی نیستم پول بیت المال به این کار صرف بشه . علی الخصوص در مورد بازیکن ها و مربیان غیرایرانی !!!

چهارشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۱ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

پول بیت المال سر همه چی خرج میشه الا سر چیزی که باید خرج شه ! :)
این پول حق منه . حق شماست . حق همه هم وطناست ... 
آخ آخ آرررره. خیلی خیلی موافقم
از موافقت شما ممنونیم :)
والا من ب داخلیاش هم راضی نیستم ...........
یکی از مشکلات حل نشدنی تو مخیلات منه .... الله اکبرا
بله داخلیا هم زیاد قابل تفهیم نیس چرا این قدر میگیرن 
منم همونی که بهار گفت:-\ 
ممنون از اظهار نظرتون :)
عدم رضایت شما در این دنیا واس کسی مهم نیس 
سعی کن به اعصاب خودت مثلث باشی  :))
حداقل دوست دارم اعلامش کنم تا این طور نشون داده نشه ک راضیم و حمایت میکنم :)

الان کاملا مثلثم :))
منم راضی نیستم والا :|
اون دنیا یقه ی همشونو میگیرم :|
اون دنیا خیلی هم باید جواب پس بدن ... همه مون
با این کار نارضایتی رو تو جامعه افزایش میدین 
به نظرم جا داره بگیرنت 
بذار برم گزارشتو بدم :))
ینی الان فقط من باعث نارضایتی جامعه شده ؟؟ :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)