عقاید یک رامین

آیا من شبیه کسایی هستم ک وقتی گشنش شد میز پینگ پونگ رو گاز میزنه ؟

من حاضر

میز پینگ پونگ حاضر

راکت حاضر

توپ پینگ پونگ حاضر

سالن حاضر

ولی اجازه ندادن بازی کنیم ک اینا ماله بانوانه 

پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ق.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

چه خسیس :/
میدونین داستان چی بود ؟ یه مجموعه ورزشیه . از 8 صبح تا 8 شب مال خانما ست . از 8 شب به بعد مال اقایونه . من ساعت 8 رفتم گفتم من میخام پینگ پنگ بازی کنم . گفت نمیشه . اینا مال تایم یانوانه . میگم توپ و راکت و نفر هم خودم دارم .فقط میزو میخام . گفت نه :|
عجب!!!
من پینگ پونگ میخام :|
میدونی که چوب حرارت رو نگه میداره تا مدتی :|||| یه وخت دیدی عفت به خطر افتاد این وسط :||
نه اصن فک نکنم بحث این جور چیزا بود . رجوع شود ب جواب کامنت "چنگیز سیبیل"
آره دیگه، اگه با اونا بازی کنی صاف میری تو سیتی‌سنتر جهنم :|
:)) مگه جهنم سیتی سنتر داره ؟ 
خلاصه اگر فردا روزی منو سیگار بدست دیدی ، بدون دیگه مشکل از کجا ست 
اوه اوه اوه اوه اوه[خنده]

آدم خیلی حرصی میشه این مواقع :)

:: از پشت صحنه دارن اعلام می کنن خانوما تجمع کرده و یکصدا می گویند: سالن پینگ پونگ بازی حق مسلم ماست :دی
اصن تایم اقایون با تیام بانوان تداخل نداره . مال آقایان 8 شب به بعده :| 
دیوانه ان ....

نه انصافا من مطمئنم شما گشنته اتون شه با میز پینگ پونگ کاری ندارین ..
مرسی ک این اطمینانو ب بقیه میدین :))
منم یه سری رفتم واسه آقایان بود :|||
سالن تایم بانوان هم داشت ؟
ی بار مهدیه گیج منم با خودش برد نگو تایم آقایون بوده ک اتفاقا تو ورودی ی آشنا دیدم تا دو هفته طرفو میدیم سرخ میشدم حالا خوبه تو ورودی متوجه شدیم و داخلتر نرفتیم از شانس من همون آشناهه اومده بود از آب سردکن آب نوش جان کنه ....
:))))
خوبه حالا اتفاق خاصی نیفتاده بوده و زود متوجه شدین :))
حالا جالبش اینه ک مهدیه هنوزم متوجه نشده بود میکشیدمش ک زود بیا برگردیم تا بیشتر از این سوتی ندادیم برگشته دم گوشم میگه این گوریل اینجا چیکار داره ...
:))))))))))))))))
ممنونم :))))
فاز به فاز شدن یقینا! :|
وگرنه که حرکتشون واقعا بی معنی بود!!!
بی معنی محض :|
بانوان است دیگر :/

حالا هیچ جای مملکت از حقوق بانوان دفاع نمیشه ها،  سر ی میز پینگ پونگ چ مسخرع بازی راه انداختن :|
والاااا 
خوبه گفتین ، پس من تو این تایم نمیرم ...
:| شما مگه اینجایین ؟ :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)