عقاید یک رامین

ذهنیتتون عوض میشد

دیدم همه چالشو شرکت کردن . برخلاف همیشه ( ک چالش هارو انجام نمیدم ) این دفعه گفتم این چالش فرق داره . وبلاگیه . شروع کردم از ب جواب دادن . تموم ک شد جوابا رو یه دور خوندم . دیدم شدم یه زامبی افسرده . از انتشارش منصرف شدم 

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

ای بابا
خب میذاشتید میخونیدیم ... :)
هر چی صلاحه
جوابا نصفشون نمیدونم و یادم نمیاد بود 
عجب چالش همه گیری شد :)
بله همه گیر شده
عه ، منتشرش میکردید خب :))
ذهنیتتون نسبت بهم عوض میشد خب اخه
ای کاش قبل انتشار مرور نمیکردین :)

:)
خب اخه موقع نوشتنش هم میدیدم دارم چی مینویسم دیگه 
همش نمی دونم و یادم نمیاد 
میشه گفت جواب نداده بودم کلا :|
منم به همین دلیل بی‌خیالش شدم...
جالبه ... 
هییییم :)
میفهمم ...
داشتم فک میکردم زامبی افسرده چ شکلی میتونه باشه ..
زامبی ینی معلوم نیست زنده ست یا نه 
افسرده هم بخاطر اینکه امیدی نداره کلا 
ای بابا :(

زامبی افسرده :| دور از جون!
زندگی بالا و پایین خودشو داره
من که نمیدونستم چالشه !!!!
تعجب میکردم چرا همه مثل هم شدن !!!

موفق باشین
ممنون
دقیقا میدونم چی میگین...
شاید نوعی خودسانسوری باشه
ولی مهم نیست 

آره خب...اما می گذرد...
چون می گذرد غمی نیست...

:)
میگذره ولی نمیشه فراموش کرد ...
درسته...بالا پایینای زندگی فراموش نمیشه...لحظه های سختی...بد بیاری...ولی تو هر کدوم از اینا یه چیزی یاد می گیریم...درسای زندگی لابه لای همین سختیا تو گوش آدم زنگ میخوره...اینجوریه که با هر ضربه ای بزرگ میشیم...خودمم خیلی سختی تو زندگی دیدم...اما هنوز هستم...نفس می کشم...سعی می کنم فقط درسایی که گرفتم رو مرور کنم و بقیشو بسپرم اون گوشه گوشه ها...شاید یه وقتایی یادشون بیفتم ما همیشه نه...چه خوبه که بگذریم از این چیزا...اینطوری خودمون آرامش بیشتری داریم :)
 براتون آرامشو از خدا میخوام...دلتون بهاری باشه همیشه جوون :)
خیلی ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)