عقاید یک رامین

حساب کردم اگه هفته ای 3 روز برم میشه ماهی 900 هزار تومن

در راستای گاز زدن میز پینگ پنگ یه سالن دیگه پیدا کردم اونور شهر . از نگهبان تایمارو ک پرسیدم یه جدول نشونم داد ک 80% هفته خالی بود . خواستم خوشحال بشم ک گفت باید کل تایم رو بخری ینی نمیتونی یه میزو بخری . 5 تا میزه . پول 5 تا میزم باید بدی . یه ساعتو نیمش میشه 75 تومن . بدون اینکه ب دوربین زل بزنم خدافظی کردم و از کادر خارج شدم :|

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

کار صحیحی کردین :)))
ممنونم :))
آقا بیخیال ... احیانا شما رو با پسر بیل گتس اشتباه نگرفتن ؟؟
شباهت آنچنانی هم فک نکم داشته باشید ...

الله اکبراا .........
+آفرین بهترین کارو کردین :)
بیل گیتس پسر نداره . فقط یه دختر داره ک همه دنیا میشناسنش :))

+ مرسی :))
دو نقطه خط وار ینیاااا باید خارج می شدین! :)))))))))))

:: آخه یکی نیست بگه مگه پول علف خرسه اینجوری خرجش کنیم :|
دو نقطه خطو واسه قبلی خرج کردم :)))


میگفت شخصی نمیان اینجا . شرکت و سازمان و دانشگاه و ... میان اینجا :|
من در جریان ماجرای میز پینگ پونگ نیستم اما پست قبل که در راستای گاز زدنش بود خوندم، یعنی قصد داری تمرین پینگ پونگ کنی؟
خب حساب کن ببین قیمت خرید یه میزش چقدره ،شخصی بخر، اینجا شهر ما توو حیاط خیلی ها یه میز پینگ پونگ هست، سالن ها هم رایگان در اختیار علاقه مندها میذارن، مخصوصا دانشگاه ما، یادمه کاردانی بودم توو حیاط دانشگاه یه میز پینگ پونگ بود و کلی پسر، خیلی قشنگ و دوستانه و نوبتی بازی میکردن، چه صفایی بود بین شون،ما تماشا می کردیم گاهی
چقدر حرف زدم من، امیدوارم یه میز با قیمت خوب پیدا کنی 
راستی یه بار خیلی سال پیش رفتم مسابقات پینگ پونگ، فقط یبار حریفم حالش بد شد دور و من بردم، بقیه شو باختم ، آخه مبتدی بودم هنوزم همون مبتدی ام.
خونه جا نداریم . دانشگاه هم سالن داره ولی مشکلاتش زیاده . زیر زمینه . کلا اکسیژن پیدا نمیشه . سقفش کوتاهه . کفش موزاییکه هی لیز میخوره آدم . 

ممنون :)
احسنت :))
دیگ زل زدنم نداشته :)))
والا . اونطوری ک اون گفت دیگه نشد ب دوربین زل بزنم :))
نکنه دومادش شدین ما بی خبریم ؟؟ :)))
نههههههههههه :)))))))
امان از این معقوله ها
امان
خبر می‌کردی بیام از حالت N بُعدی به پوستر دو بعدی سیاه و سفید ترحیم تبدیلش کنم، ضمناً مجلس زنانه نیز در همان مکان منعقد می‌گردد :|
ریلکس مترسک جان :) همچنان دنبال سالنم . در ضمن نِور گیو آپ هستم :)) 
من امشب افتادم رو دور سوتی دادن الانه ک بگن دختر بیل گیتس ده ساله متاهله اصن حرفمو پس میگیرم خب چ کاریه ... والا
شایدم بیشتر از ده سال :))
آها بعله بعله :))))

عجبزج :|
:)))

دیگه دیگه 
من ممنونم از دست اندر کاران واقعا :|
من هم ممنونم :))
منم بودم همین کارو میکردم
والا بوخدا
کار دیگه ای نمیشد کرد :)
خب یک میزی چیزی درست کن برا خودت ...
چاره چیه !!!!
:| میز درست کنم ؟؟؟ :| 
در راستای پست 

http://insidemonster.blog.ir/post/491

و

http://1ta414.blog.ir/1395/05/11

با افتخار به ادامه اش دعوتید :)
مرسیییییییییی :)
بعد میگن چرا جوونا میرن معتاد میشن :))
دقیقا ... میخاستم عنوان مطلبو همین بزارم ک اگر فردا روزی منو سیگار بدست دیدین تعجب نکنین تقصیر من نیست 
ولی دیدم خیلی دراز میشه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)