عقاید یک رامین

از بس ایمیل میفرستن

یکی از لذت بخش ترین کارها ، unsubscribe کردن سایتا ست 

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

این چیه؟
دیدین بعضی سایتا ک ثبت نام میکنین هی براتون ایمیل میفرسته ؟ 
معمولا ته این ایمیل ها یه گزینه هست ب اسم unsubscribe وقتی میزنین دیگه براتون ایمیل نمیفرسته
نوشتین لذتی ک تو این کار هست تو هیچ چیز دی ای نیست. در کنار ب رخ کشیدن داره رگه هایی از اغراق دیده میشه
انقده لذت بخشه :)) کلیک کردن رخ کشیدنه ؟ 
ب رخ کشیدن لذت از چیزهای کوچک زندگی مثل یک کلیک ساده( تصویر اسلوموشنی ک شما با هر کلیک لبخند میزنین و با شادی ب أطراف نگاه میکنین و نفس عمیق میکشین)
ینی عکاسی لذت بخش ترین کار دنیا نیست؟ چرا اغراق میکنین؟
حس رضایت مندی یادتون رفت :))))))
عکاسی هم بد نیس خوبه :))
مچکرم ک همراهی میکنین
متن پست و تغییر بدین اغراقش زیاده من باهاش ارتباط برقرار نمیکنم:D
:))
اغراقش زیاد من همچینم زیاد نیس من شدیدا حس خوبی پیدا میکنم موقع آنسابسکرایب کردن :))
بنویسین از لذت بخش ترین کارهاست. من اصن نمیتونم ارتباط برقرار کنم. صداقت نیاز دارم
حله . درستش کردم :)
من کلاً می‌فرستم تو اسپم! بیش‌تر دلم خنک می‌شه :))
معمولا سایتای ایرانی این گزینه تو ایمیلاشون نیس بهمین دلیل تنها گزینه روی میز اسپم . اسپم نیز لدت خودشو داره :))
سابقه نداشت اینقده سریع تسلیم شین:D
مرسی:))
دیگه دیگه :))
خاهش میکنم :)
آخ گفتی...
من ایمیلم یه چند وقته داره نفس راحت میکشه!
به معنای دقیق کلمه نفس راحت :)
اصن که نمیتونیم کلمه رو بگیم 
تاحالا هم ندیدیم 
ولی اگه میگی لذت بخشه حتما هست دیگه  :)
لذت داره هاااااا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)