عقاید یک رامین

خطاب ب خودم

البته اینم یه حرف جالبه

که ما تموم حرفامون حق به جانبه

ما از خوبیامون دم زدیم وگرنه

منم به خیلیا کم بدی نکردم

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

خیلی خوب بود
تشکر
این پستم رو یادته؟ http://1matarsak.com/post/392
به خاطر بدی کردن خودم، یکی از بهترین رفقام رو از دست دادم :(
اره 
:(
این ک شرایط ب حالت قبلش بر نمیگرده خیلی ادمو میسزونه 
یاس؟!؟!؟!
بله :)
افرین ک ب این نتیجه رسیدین:)))
ممنون :))
سلیقه ی موسیقیایی ب رخ کشیدین باز ک:|
هدف ، معنای شعر بود . نه نمایش سلیقه :)
کامنت منو پاک کردین واقعا؟؟؟؟:|
گفتم ک اشتباه شد . نوشته بودین ک یه بار من خواستم گیر بدم شما چرا همکاری نمی کنین ؟ 

جوابش : حالا نمیشه ب یه چیز دیگه گیر بدین ؟ :)
این نبود متنش. یه چیز دیگ بود:D
:)) مضمونش این بود دیگه ، نبود ؟ 
تقریبا
واقعا کامنتم و پاک کردین؟؟؟ واقعا ک:|
اهان فهمیدم 
الان دارین به این گیر میدین :)))
چقد احتمال داره اخه حذف شه؟ چقد احتمال داره وقتی پرسید أیا مطمئنین میخواین حذف کنین ادم اشتباهی بزنه بله؟؟؟ واقعا ک:|
اگه تیکشو زده باشین دیگه نمی پرسه مطمئنین حذف بشه یا نه . مستقیم پاک میکنه
اون کامنت برای من یه چیز دیگ بود:|
ب هدر میتونم گیر بدم؟
اهان یادم افتاد . دو نقطه دی هم داشت :|
 
:)) بفرمایین 
:|

توت. لبخند ژکوند. بمب ساعتی.کبوتر وای فای دار. عکس های بی کله.
:|
:)))))))))))))))))
ممنون ک یادم انداختین :))
من کامنت پاک کن نیستم ک هی حال دیگران و بگیرم. من چیزای خوب یاداوری میکنم:| خواهش میکنم:|
از مجموع چن هزار کامنتتون یکیش پاک شده هااااا . 
وباتونو ده تا ده تا از ریشه پاک میکردین من چیزی میگفتم ؟؟ 

:)
یا علی.چرا عصبانی میشین؟. اصن خوب شد پاکش کردین. کامنت اضافه ای بود اصلا. چ هدر خوشگلی. چ سلیقه ی موسیقیایی خوبی. چقد تواضع و فروتنی و نیت های خیر و معنا گرایی. خیلی خوبه اینجا. عصبانی نشین:D
:))))
خوبه اون لبخنده رو تهش گذاشته بودمااا :))
لبخند واقعی نبود:D
:)) از اونجا چطور تشخیص میدین ؟؟ 
تابلوئه بابا. واقعی بود یا فقط میخواستین از شدت تندی لحن کم کنین؟ صادقانه بگین:D
شما لحن منو ک نشنیدین از کجا میگین تند بود ؟ :))) 
لحن نوشته خب. اصلا چرا انقد لحن نوشته ها تندن؟؟؟:| 
راستی اگر گرما زده شدین چیز گرم بخورین مثل فلفل چایی. هندونه اینجور چیزا نخورین. دلیل علمیشو هم حوصله ندارم بگم:D
من گیر دادنام تموم شد. خدافظ:D
:)))) کجاش تنده ؟ 

مرسی :))
خدافظ :))
تنده اقا تنده. مهربون ترش کنین:D
از من مهربون تر مگه داریم ؟؟؟ اعتماد ب سقفم ندارم :)))
من خیلی این آهنگ یاس رو دوس...
حرفاش حرفه...از نظر من...
یاس رو ب نظرم نباید با رپر دیگه ای مقایسه کرد 
اصن این بشر حرفاش ی جنس دیگه ست 
آره دقیقا...من از رپ خوشم نمی اومد...ولی خب...یاس رو گوش کردم و فهمیدم رپ  دنیای دیگه ایه...مخصوصا یاس...
راضیم ازش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)