عقاید یک رامین

دلم لک زده واسه یه گل کوچیک

قدیما وارد محله مون ک میشدم کلی بچه قد و نیم قد در حال فوتبال بازی کردن میدیدم . ناگفته نماند ک قدیما خودمم جزو این قد و نیم قدا بودم . ولی الان تنها تصویری ک میبینم همشون سرشونو کردن تو تبلت و گوشی ...

+ یاد این پست حسرت پلاک هفت افتادم 

++ میدونستین بیان خودش اسمایلی داره ؟ کافیه تو تنظیمات مرکز مدیریت ، ویرایشگر رو بزارین رو حالت TinyMCE 

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

قالبشو
:)
سلام :)
:)))
کم پیدایین ؟
من اصلا برام مهم نیست:))))
اینکه دلم واسه گل کوچیک تنگ شده ؟ 
یا 
مشکلات بچه های امروزی ؟ 
یا 
پست پلاک هفت ؟
یا 
پ.ن ؟
بله...متاسفانه همه چی عوض شده ...
دل منم لک‌زده برای خونه بازی و اون قابلمه و قاشق های پلاستیکی :)
هیممم
البته شما همچنان میتونین اینکارو قایمکی بکنین :))
مشکلات بچه های امروز:D الان نفهمیدم واسم مهم نیست. بده خیلی این قضیه

من فکر کردم گل ینی گیاه. ینی تا این حد ک میخواستم بنویسم عنوان چ ربطی ب پست داشت:| چرا واقعا ؟

لحن جواب کامنت تنده:|
:))

قضاوت زود ؟؟؟ نچ نچ نچ :)))))

خب میخاستم شکل جواب بصورت مثلثی بشه ک اسمایلی نزاشتم وگرنه لحنم تند نبود :)
بعدن نوشت : چرا خصوصی نوشتین ؟
بله ولی اسمایل هاش خیلی خوشگل نیست
:|
اره . ب هیچ وجه قشنگ نیستن :| 
یادم رفت این موضوع رو بنویسم 
خصوصی شد؟؟؟ دستم خورد:)))
:))
در کل باز میگم لحن نوشته ها تند نیست :))
سلام :)
آره یه کوچولو سرم شلوغه.
خوبین شما ؟ :)
:)
ممنون منم خوبم :)
انصافاً ما خیلی قشنگ‌تر بچگی کردیم اما بچه‌های الان هر کاری می‌کنن جز بچگی :|
راستی رامین جان، اون عکس بالاییه، خودتی؟ D:
دقیقا . اصن نمیدونن بچگی ینی چی :|
بله 😁😁😁😁 خودمم :))
جدیداً کوچه ما حال و هواش با پسر بچه های ساختمون جدیده عوض شده ... منم قدیما عضو نچندان ثابتِ تو کوچکمون بودم برا دو چرخه سواری:دی
دوچرخه سواری ! ایول :)
کوچه ما از این خبرا نبود 
ولی حقیقتا حالم از این بچه ها که میان گوشیمو میگیرن با انگشتای کثیفشون بازی میکنن  بهم میخوره 
جدا دلم میخواد دستشونو از ارنج قطع کنم درس عبرت بشن 
اصنم خشن نیسم :/

اصن دیگه الان بچه ها واسه خاطر گوشی آدمو میخان . ینی شخصیت و مهربونی شما اصن مهم نیست . فقط گوشی !

آرنج :)) کتفم خوبه هاااا
اع عکس بالایی خودتی؟!
نوشته هات به قیافه ات نمیخوره 
ظاهر وباطنت متفاوته :)))
بله خودمم :))
مگه قیافم دیده میشه ؟؟؟ :)))

قیافه ات بیش از اونچه که فکرشو کنی دیده میشه :))
اتفاقا شبیه پسر داییمه قیافه ات 
در این حد قیافه ات معلومه :)

ب نظر من چشما خیلی مهمن . 
:)
بله . در این حد معمولیم :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)