عقاید یک رامین

نقطه مثبت بیوگرافی ام هنوز همین قسمته

احیانا اگر روزی آدم بزرگی شدم عاشق اون قسمت از بیوگرافی ام میشم ک می نویسن : متولد اواخر قرن بیستم میلادی 

:)) اصن آخره کلاسه هاااااا . 

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

خیللللللیییییییییی زیاد کلاس داره :))
اصن یه چیز دیگه ست :))) 
با صدای یه گوینده مشهور هم ک تصور میکنم می بینم حرف نداره :))
خداییش آخر کلاسه. تا حالا بهش فکر نکرده بود.دی:
:))))
جون واسه سوال کنکور قسمت اعلام :)))
که اینطور :))
بلللله :)
آره ها تا حالا بهش فکر نکرده بودم :)

مثلا من نقاش بشم بعد همینو تو بیوگرافی م بگن ! :D

:))

علاوه بر بیوگرافی میشه تو سوالات هم ازش بکار برد . مثلا مسابقه های تلویزیونی : معروفترین نقاش ایرانی متولد قرن بیستم ؟ 
:))
بخشی از تاریخی، رامین جان :))
:))))
اونم بخش خیلی مهمش . اواخر قرن بیستم :)))
رامینrgon299
 عکاس مشهور ایرانی متولد اخرین سال های قرن بیستم بود 
و مهمترین ویژگی اش نگه داشتن دوربین  به نحوی که چشمهایش معلوم نباشند بود 
وی معتقد بود چشم ها خیلی مهمن 
وتازمانی که دوربینش را اینگونه گرفته کسی متوجه هویت اصلیش نمی شود
وی در  اواخر قرن ۲۱ چشم از جهان فرو بست

:))
:)))))
امیدوارم یه ویژگی دیگه ای بعنوان مهمترین ویژگی پیدا کنم :))))
حالا شایدم اوابل قرن 22 . کی میدونه :))
آره چه باحال :))) دقت نکرده بودم!
:)))
البته این تنها برای من صادق نیست برای همه هم نسل های ما درسته از آب در میاد :)
oh god .....
عالم و آدم کشته مرده کلاس شمان کلا :)
آخر آخر کلاس متولدین 31 دسامبر 1999 ان ک همون 10دی 78 خودمون میشه :) 
شما وسطای کلاس محسوب میشین 26 سپتامبر 1992 بودین دیگه ؟؟؟
:))

:))))
اون دیگه قرن 21 محسوب میشه :))
بله :)
قوبل کنید کلاس اون بالاتره لب مرزه :)
اونا همش فتوشاپه :))
من فقط منتظرم پنج سال دیگه بشه بعد بگم سال سیصد که بود...

ارهههه . این هم خیلی خوبه . ب بچه های کوچکتر از خودمون بگیم یادت نمیاد سال سیصد ک بود :))
ی ویژگی دیگه اتونو من بگم ؟؟
"هوش هیجانی خوبی دارین , مثلا جواب کامنتارو خیلی بانمک میدین و من خوشم میاد" :))
فتوشاپ :))
^___^ ممنون 
والا . فتوشاپه . مگه میشه 31 دسامبر ؟؟؟ نداریم اصن :)))
O-o
تو از من بزرگتری ؟!؟!
واتعجبا 0-o
چقده خوب موندی :))
از کامنتا فهمیدین ؟؟ :))
نه بابا علم غیب دارم تا الان کار نکرده بود 
یهو علمم فوران کرد 😀

۱۹۹۲  :/
من هنوز نمیتونم هضم کنم :/
خیلی کوچکتر حساب کرده بودم :|
:)))))) فوران :))))

اولین بار نیست ک این حرفو میشنوم :)
اول باید خدمتتون بگم بااینکه سنتونو میدونم همیشه شما رو بزرگتر از شناسنامه اتون تصور میکنم نمیدونم چرا پس اینقد اعتماد ب سقف نباشید :) ب حساب و کتاب من باشه زودتر از موعد پیرمرد میشید :))

دوم والا من تو تبدیل تاریخ زدم آورد حالا نمیدونم :)
مرسی مرسی :))

راستشو بخاین منم نمی دونم هست یا نه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)