عقاید یک رامین

باشد ک رستگار شوم + پ.ن. طولانیه

در یک حرکت خودجوش و در راستای "من به چیزی نمیخام عادت بکنم " ، تلگرام و اینستاگرامم رو پاک کردم . 

+ قضیه این تصمیم برمیگرده ب چن سال پیش . موقعی ک ب یکی از همکلاسی هام گفتم سیگارو ترک کن . برگشت گفت تو بیا یه هفته سیگار بکش بعدش ترک کن . ببینم میتونی یا نه . خب طبیعتا من پیشنهادشو قبول نکردم چون ریسک این کار خیلی بالا بود و در ضمن منطقی هم نبود این کار ولی این حرفش ب من یه تلنگر زد . اینکه شاید خودم معتاد باشمو خبر نداشته باشم . گفتن اینکه "ترک کن" خیلی راحته ولی وقتی خودم قرار باشه این کارو بکنم واقعا ب سادگی گفتنشه ؟ پس تصمیم گرفتم یکی از کارهایی رو ک هر روز انجام میدادم و کاملا بهش وابسته بودم رو ترک کنم . قبل از اون اتفاق هم از اینکارا میکردم ولی عادت های خیلی کوچیک مث بستن یا نبستن ساعت . ولی این دفعه تصمیم گرفتم یه کار بزرگتر بکنم . یه کاری در حد سیگار نکشیدن . بعد کلی فک کردن "آهنگ گوش نکردن" رو انتخاب کردم . خیلی چالش برانگیز بود ، خیلی سخت گذشت ولی تونستم بمدت تقریبا 50 روز آهنگ گوش ندم . کاملا اعتیادمو به آهنگ گوش دادن ترک کرده بودم . بعد از اون چالش های دیگه ای رو هم امتحان کردم . مثلا 93 روز (فصل بهار امسال) وبلاگ نویسی نکردم . امیدوارم بتونم این چالش رو هم با موفقیت سپری کنم :) 

++تا حالا دیده بودین پ.ن بیشتر از متن پست باشه ؟؟ :)))

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 ۲۹ تا نظر تا الان نوشتن

مگه میشه ادم به چیزی عادت نکنه؟!
سعی کردم ب چیزی عادت نکنم . خیلی چیزارو سعی کردم ترک کنم . حتی عادت های خیلی معمولی مثل بستن ساعت . تو اکثر مواقع موفق شدم ب ترک کردن 
جا داره بهتون تبریک بگم
یه تبریک بزرگ
خیلی بزرگ :)
اگه در دسترسم بودین حتمن ازتون با یه هدیه کوچیک تشکر میکردم
حتمن حتمن  .
مرسی مرسی :)

شرمنده میکنین :)) 
شما هم این کارو کردین یا میخاین بکنین ؟؟ 
یه عالمه هم تحت تاثیر همون یه جمله قرار گرفتم :)
ممنون:)
ممنون:)
ممنون:)
واقعا ؟ فکرشم نمیکردم :)

خواهش می کنم :)
به قول دبیرمون :
عادت کنیم که عادت نکنیم... :)
البته یه مشکلی هم پیش میاد معمولا . اونم اینکه ادم باید ب بعضی کارای خوب عادت کنه ولی با این رویه یه کم سخت میشه 
خیلی اراده قوی میخواد 
من جایی که تصمیم گرفتم عادت نکنم ب چیزی زمانی بود که یکی بهم گفت : نمیشه . ترک عادت موجب مرض است.
نه تنها موجب مرض نیست بلکه شادی آوره حتی 
مگه ن ؟؟؟ :) 
وقتی ک آدم عادتو ترک میکنه ، وقتی میفهمه پشت سر گذاشته اون لحظه خیلی خوشحال کننده ست . 
البته همون طور ک در جواب ویارتکلم نوشتم یه کم کنترل این وضعیت سخته . بعضی جاها نیازه ک ادم به چیزی عادت کنه ولی نمیشه :)
این اخلاق بعدا مشکل ساز میشه ها:D

اقا راسی سه شنبه کنسل شد:( نمیتونم بیام
:)) الان هم مشکل ساز میشه بعضا

عه . بازم من در خدمتم :)
شاید باید اون جمله رو بزرگتر از بقیه متن مینوشتین :) 
الان درستش میکنم :)
خوب شد :) 
موافقم :)
دقیقا میخواستم همینو بگم. یه سری چیزا باید عادت باشن. مث مسواک زدن. مثلا یه روز تصمیم بگیرین تا یه مدت مسواک نزنین. نمیشه ک. عادت ب چیزهای وقت تلف کن و بیهوده بده. انقدر کلی نمیشه راجبش حرف زد

دم شما گرم
بله دقیقا . در تلاشم ک این تصمیم گیری هارو کاملا ارادی بکنم :)

خواهش میکنم :)
افرین 
اینم میگم تو بیوگرافیت ذکر کنن😊
مرسی :))
چه با اراده ... 
:) ممنون 
امیدوارم بتونم تحمل بکنم . 
نه آقا، نه... اومدی و نسازی! با همه جای حرفت موافقم جز موسیقی؛ موسیقی بخشی از روح آدمه، بدون موسیقی نمی‌شه، سر نمی‌شه...
:))
درسته . موسیقی قسمتی از روحه آدمه . آرامش بخشه . 
ولی تو اون برهه از زمان ، ب هیچ وجه موسیقی منو آروم نمی کرد . آشفته ام میکرد. دلیلشم خود آهنگا نبود . دلیلش خودم بودم . 
این تجویزم واسه کسی جزو خودم نکردم :)
غیر قابل مقایسه است. سیگار کجا اهنگ گوش نکردن کجا. جدی میگم. شما میتونین ب جای اهنگ گوش دادن یه کار دیگ کنین. کسی ک قرار سیگار و ترک کنه باید یه شرایط بد جسمی و تحمل کنه. چون فقط در حضور سیگار بدن عملکرد طبیعی شو داره. بعدشم چرا دلیل ترک وبلاگ نویسی و ب من یه چیز دیگ گفتین؟ :D
معلومه ک غیر قابل مقایسه ست :)) من هم مقایسه نکردم . دلیل منطقی نداشت ک خودمو ب سیگار معتاد کنم :))
خب چن تا دلیل داشت وب ننوشتنم . اولش قرار نبود ک ترک کنم بعد چن وقت ننوشتن دیدم اینم میتونه دلیل خوبی واسه ادامه دادن باشه :)
منم اینستا گرامو پاک کردم.
آفرین :)
همین عادتاس که از پا درمون میاره 
موافقم :)
آورین :)
مطمئن باشید رستگار میشین :)
+نمیخام قضاوتتون کنم ولی بنظر من "ترک کردن" برای شما فقط شده ی بهانه ک شما اسم "دلیل" روش میزارین ........ *اگه بگید نامفهوم بود حق میدم بهتون*
ممنون :)

+ شاید ... شاید :))
منم خعلی وقته همه شبوک مجازیم رو پاک کردم :)
احسنت . 100 امتیاز
عکاسی و نویسندگی .
ثل من زندگی میکنی رامین .
بهم سر بزن رفیق :*
:)
سلام :)
چشم 
خوبه ولی حسش نیست راستش
با وجودی که می دونم در نبود تلگرام و وبلاگ می تونم بیشتر درس بخونم
:) 
علاوه بر اینا مصرف اینترنت هم شدیدا کم میشه :))
طولانی نبود که :)
خیلیم عالی ..امیدوارم موفق باشید :)
در قیاس با خود مطلب طولانی بود :)
ممنون خانم سحرخیز :)
چه قدر جالب!!!!
:)
93 روز. واقعا احسنت داره واسه کسی که اهل وب باشه.
یه نسخه ای هم بپیچید بلکه مام بتونیم ترک کنیم:/
مرسی :)
دوست دارین ترک کنین ؟ 
آره واقعا. شدیدا نیاز دارم به ترک کردن وب.
خب ترک وب سخته . 
ولی اگه هدف داشته باشین میشه ترکش کنین 
منم ی مدت اهنگ گوش نکردم
ی مدتم تلویزیون
اینستامم پاک کردم 
ولی خدایی تلگرامو نمیشه اخه گرفتن پول شارژ از پدر گرامی یکم سخته
احسنت ب شما :)
بله بله :))
منم از این کارا زیاد میکنم کاملا حستونو درک میکنم و تبریک میگم بهتون و آرزوی موفقیت در ترک عادت های بعدی :)
در همین راستا آخرین کاری که کردم اینه که کلا گوشی رو گذاشتم کنار :)
سلام :)
ممنون :)
ایول . گوشی واقعا سخته . ایول :)
ببخشید سلام یاذم رفت :))) سلااام :)
ممنونم :)
خاهش می شود :)
الان جواب سوالمو گرفتم :/
عکساتون رو دوست داشتم، حیف شد :(:(
ولی یک رامین همیشه موفقه! :):)
:)
واسه همیشه نرفتم :) برمیگردم :) 
مرسییااااات :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)