عقاید یک رامین

اینم نوعی عقیده ست

میگن خونه جاییه ک وای فای گوشی اتوماتیک به اینترنت وصل بشه ولی من میگم خونه ینی جایی ک بتونی 3 نصفه شب ، چشم بسته ، بری آشپزخونه آب بخوری ،  بدون اینکه چراغی روشن کنی یا ب چیزی بخوری

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

عقیده تو،مثل خونه ی ماست :)
:)) چ خوب :)
اما به نظرم خونه جاییه که دستشویی راحتی داشته باشه :)
اینم ی نوع عقیده ست و قابل احترام :))
اونکه میشه زمین فوتبال که اونوقت :)
متوجه ربطش ب زمین فوتبال نشدم :)
سال 93 اولین پستی که تو ذهنیاتتون دیدم کلیتش همین بود :)
واقعا ؟ فک میکردم اولین باره دارم این موضوع رو مطرح میکنم 

خوبین ؟ 
فکر کنم خیلی مثال پرتی زدم :))
اولین چیزی که به ذهنم اومد همین بود آخه :/
منظورم اینه کلا نباید هیچی توش باشه و هیچ دیوار و بریدگی هم نداشته باشه و بشه یه مستطیل ساده.
اهان :))
نه کلی هم باید موانع باشه . باید ک نه . همیشه هست . ولی وقتی خونه خوده آدمه اشرافیت کامل داره . میدونه چی کجاست بنابراین نیاز نیس چششو وا کنه ک خوابش بپره :))
گفته بودین:

خونه جاییه که :

1

2

3

دوتاش همین دوتایی بود که اینجا هم ذکر کردید یکی دیگه شم یادم نمیاد! :/

ممنون :)

ایشالا که حال شمام خوب باشه

ایـــــــــــــــول 
یادم افتاد پستو ... 

و من همچنان دارم میزنم ب تخته :)) 
شکر :)
اون دیگه به خونه مربوط نمیشه که :)
به تواناییِ آدم بستگی داره :)
توانایی آدما هم مهمن :))
با مورد دوم بیشتر موافقم رمز وای فای و میشه از همه گرفت
احسنت :)
آره اگه مدام جای مبلا رو عوض نکنن :دی
این ک جالب انگیزناک تره ک :))
به قول یکتامون: عقایدت را عاشقم 3>
^_^ 

قربانت :)
عقیده قابل قبولیه ....
من همیشه نگران اینم ک شما با مطرح کردن عقایدتون در معرض چش خوردن قرار نگیرین یهو :) 
ولی بی شوخی خوب بود . حداقلش فهمیدم , بعد این همه سال ب خونه امون اشرافیت کامل ندارم ......
ممنون :)

دیگه چ میشه کرد :))
پس بعد از این خوب نگاه کنین ب موقعیت اشیا
ی اعتراف... "من همیشه ب اندازه و حجم پستای شما حسادت میکنم . مطلب رو خیلی کوتاه و جامع مینویسید"
توجه کردین "تو بعضی پستا تعداد کلمات استفاده شده تو کامنتا بیشتر از کلمات نوشته شده تو پسته"
کوتاه نویسی رو دوست دارم :) کلی طول میکشه تا بتونم پست هارو کوتاه کنم :) تلاش کنین شما هم میتونین :)
بله بله :)
:)
همین .
:) ممنون 
خونه جاییه که توش اروم باشی....
آخ گفتین ...
دقیقا :))

و یا حتی

خونه جاییه که یکی باشه(فرقی نداره کی...فقط یکی که اهل دل باشه)...بشینی کنارش...دو تا استکان چایی زعفرونی یا حتی چایی خالی بخوری باهاش...عطر گل محمدی بپیچه تو سرت...و آرامش...و آرامش...و آرامش...
آرامش و دیگر هیچ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)