عقاید یک رامین

نیاز بشر به انرژی ، امکان ناپذیر است

شما هم جای من بودین با خوندن جمله بالا بعنوان اولین جمله یه مقاله علمی ، همون جا مجله رو می بستین و اجازه میدادین یه نفر دیگه میزان سرانه مطالعه کشورو زیاد کنه

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

حتما مجله علمی تخیلی بوده :)
مجله نظام مهندسی بود :|
قاعدتا میخواسته بگه کتمان ناپذیر است بنده خدا :/

و یا هم اجتناب ناپذیر 
چی میگه?! :؟

ینی میگه امکان نداره که بشر به انرژی نیاز پیدا کنه?! O_o

:))

خب اخه نیاز ک نمی تونه امکان ناپذبر باشه ، نیاز میتونه اجتناب ناپذیر یا بقول دوستمون کتمان ناپذیر باشه 
خخخخخ
مهندسی اصلا چه معنایی داره که نظام مند باشه و ازون بدتر مجله هم داشته باشه.
آیکون یه مهندس عصبانی
دی:
:)))) 
خداروشکر من از اون فضاها دور شدم :))
همون دیگه!

اگه امکان ناپذیر باشه معنی ش میشه اون که من گفتم،که اونم با عقل جور در نمیاد ! :|

دقیقا 
مشکل اینه ک من نویسنده مقاله رو هم میشناسم . سطح علمیش هم در حد همین جمله ست :|
قطعاً نویسنده‌اش در حال طبیعی نبوده :|
یحتمل :))
"اجازه میدادیییین .... نوشتین میدادن"
بله ؟؟ الان چی شد دقیقا ؟؟ تاکسی دربست ب سمت افق میخواستم ....
حالا بعد انتشار مجله بازخورد خواننده ها چطور بوده ؟؟ مثلا بحثی انتقادی هیچی درمورد نوشته تک سلولی عزیز نشده ؟؟


ممنون . درستش کردم :)

:)) 
سطج مجله هم در سطح نویسنده مقاله بود . ینی کسی قرار نبود متوجه بشه ...
این الان جمله بود واقعن ؟:|
کاش یه مترجم داشت نویسنده :| بنده خدا خیلی تلاش کرد حرف بزنه موفق نشد مثل اینکه :|
اینارو ک میگین یاد قیافه نویسنده میفتم خندم میگیره :))))
:))))
خیلی خوب بود  اون تیکه "اجازه میدادید یه نفر دیگ میزان سرانه .."
:)))
والا ب خدا :))
دقیقا همین کارو میکردم :/
احسنت :)
دقیقا یعنی چی امکان ناپذیر؟
قالبتون خیلی خوب شده قبلی رو اعصاب بود
:)) مشکل دقیقا همون کلمه ست 

:| قبلی ؟ همون ک عکس پرنده بود ؟ :|
به به
نویسنده رم که میشناسین :))
سلام مارو برسونین و بگین :
خسته نباشید دلاور , منتظر حماسه آفرینی های جدید شما هستیم :))
چشم :))

احتمالا تو ادامه مقاله باز حماسه آفرین کرده ولی خب از اونجایی ک من نخوندم بقیشو ، بی بهره موندم :))
یحتمل نصف عمرتونو از دست دادین با نخوندن این مقاله علمی با این شروع کوبنده :))
+
اما میدونین , بنظرم ماها بی بهره بمونیم هم به نفع خودمون هست و هم نویسنده ی عزیز و تلاشگر :))
مقاله پتانسیل حماسه آفرینی هایی بیش از این داشت منم ک ظرفیتم محدود ، در نتیجه نخوندم :))

+ بیشتر ب نفع خودمونه تا اون . اون ک نمی فهمه 
:D
:))
به نفع ما چون قدرت هضم این حرفارو نداریم
و به نفع خودشون , چون اگه نخونیم , کسی دیگه نمیمونه که ازش ایراد بگیره و میتونه کلی هم اعتماد به نفس داشته باشه...

:))
کسی واسه اون ایراد بگیره یا نگیره واسش فرقی نداره :))
ایول به این استقامت :)) ایول به این استحکام :))
خوشم اومد از سبک نویسندگیش :))
یکم یادبگیرین ازش جای عکاسی :))


:)))
هی من یاد ایشون میفتم خندم میگیره :)))

چشم :| :))
من نفهمیدم یعنی چی این جمله :|
اگه می دیدمش کلا می بستم و دو تا صلواتم برا سلامتی خودم میفرستادم و میگفتم:خدایا شکرت 

:)))
واقعا خدایا شکرت :))
من از دیروز تو شوکم ..... شما فک کنید یک عقل کلی هم چاپش کرده اینو ....

+ اصن هرجور حساب میکنم قانع نمیشم یعنی یکی در حد درک معنی ساده هم سواد نداشته اینو گوش زد کنه ... ای بابا 
:)))
++ از دیروز افتادم ب جوون اون مجله های نظام مهندسی ک چن وقت ی بار پست برا داداشم میاره , تا ببینم بازم از این مقاله ها هست یا ن :))
کی به کیه ؟؟ 
+ :))
++ مطمئنا پیدا میشه :))
روزتون مبارک:)
:) ممنون ولی روز چیه ؟ خبر ندارم 
روز جهانی عکاس هاست:)
واقعا ؟؟؟؟ خیلی ممنون :)
روز شما هم مبارک پس :)
من عکاس نیستم مرسی:))
عکاس هستین :) 
0_0

مقاله ی علمی!

:|
اونم تو سطر اول بعنوان اولین جمله :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)