عقاید یک رامین

never GIVE UP

داشتیم سوار اتوبوس میشدیم . سوار شد بلافاصله در بسته شد . نتونستم سوار بشم . برگشت دید منو بیرون اتوبوس . خندید . عاقلانه بود ک صبر کنم تا اتوبوس بعدی بیاد ولی طبق سال ها تجربه این کارو نکردم . تا ایستگاه بعدی دویدم . خداروشکر فاصله دو تا ایستگاه کم بود . ب اتوبوس رسیدم . سوار شدم 

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

((: عجب
سلام :)
:))
بعدش یه حس خوبی داره، مثل پیروزی.
و حتی خوشحال از گرفتن یه تصمیم ب موقع :))

یه سری یه آقای مسنی میخواست سوار بشه ، تا اومد با عصا و اینا بیاد بالا راننده درو بست و اون آقا خورد زمین ..

بعد از اون دیگه آخرین باری که سوار اتوبوس شدم یادم نیست :|

متاسفانه بعضی راننده های اتوبوس اون طوری اند . عجله دارن زود برسن ایستگاه بعدی . انگار دارن مسابقه میدن 
خسته نباشید دلاور =))))
مرسیی :))
آقا من در این چند سالی که یه مسافر اتوبوس حرفه ای محسوب میشم به این نتیجه رسیده ام که هیچ وقت دنبال اتوبوس ندویید! هر چی شما بیشتر بدویی، راننده بیشتر پاش رو میذاره رو گاز! به طرز عجیبی!!!
می فهمم چی میگین . من هم سال ها با اتوبوس رفت آمد داشتم . اتوبوس ما هم هر 45 دیقه یه بار میومد . ینی همزمان با عبور ستاره دنباله دار هالی :)) 
من هم این دفعه اگه میدونستم نمی رسم نمی دوییدم ولی طبق محاسباتم دیدم شاید حتی زودتر برسم :)) بهمون خاطر دوویدم 
جاش بود وقتی که سوار شدی بهش انگشتِ لایک (!) نشون بدی :))
موقعیتش نبود از این کارا بکنم ولی یه حس غرور داشتم . چیزی در حد گرفتن مدال طلای المپیک :))
خدا قوت :))
ممنوووون :)
خسته نباشید دلاور :) آفرین ب این محاسبات.

+ حالا خوبه شما فقط دویدی من اینجور مواقع حین دویدن سوت میزنم , بالا پایین میپرم :) البته نهایتش میشه انرژی تلف کردن.
ممنون :))

+ خب آخه چرا ؟
والا بیخودی . حس میکنم متوجه میشه راننده :)) شایدم چون ی بار امتحانشو پس داده :) آخه خیلی قبلنا همین حرکت باعث شد داداشم برگرده  بپرسه چته ؟
البته الان نه ها چن بار واسه سرویس مدرسه سوت زدم ..
اهان :)) 
خب من چون تو پیاده رو میدویدم راننده نمی تونست ببینه :)
:/ دویدی؟؟؟ چه کاره ای خب؟
نباید می دویدم ؟؟ :)
خخخخخخخ
واقعا دویدی و رسیدی؟
من همیشه جا می مونم البته همیشه که نه ولی وقتایی که جا می مونم نمی ش برسم...
:|
بله . رسیدم :))
من هم بار ها ( ک چ عرض کنم . بهتره بگم سالها ) به اتوبوس نرسیدم و فحش گویان گویان ، به چشم خویشتن دیدم ک جانم می رود :))
تا حالا اینکارو کردم از منتها نه یک ایستگاه بلکه از ایستگاه نزدیک حسینیه ارشاد تا پل سید خندان.:))
آفرین ب شما 
از انجایی ک من بچه تهران نیستم نمیدونم این مسافت چقدره
ولی از طرز بیان شما معلومه ک زیاده :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)