عقاید یک رامین

ایران 63 ام شد

 از آنجایی ک من عاشق آمار و تحلیل داده های مختلفم ، تصمیم گرفتم جدول مدال های المپیک رو به سبک خودم تغییر بدم 

نکات مهم : 

1- به نظر من جمعیت یه عامل مهمه . بهمین خاطر جدول توزیع مدال ها رو بر حسب جمعیت کشورها درست کردم . مطمئنا پارامترهای دیگه ای مث تولیدناخالص ، جمعیت جوانان و ... تاثیر گذار بود ولی حوصله نداشتم خب اونارم وارد کنم :))

2. پارامتر Sum بر حسب ارزش مدال ها محاسبه شده . ارزش طلا 4 ، نقره 2 و برنز 1 در نظر گرفته شده . 

3. پارامتر ratio  برابر sum تقسیم بر جمعیت ضربدر یک میلیونه .

4. جمعیت کشور ها مربوط ب اول جولای 2016 هستش .

5. جدول بر حسب بزرگی ratio مرتب شده . 

جدول

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

 :))))) خسته نباشید 
:))
مرسی 
بنظرم دیگ نمینوشتین ایرانو:))))) 
نه خب ایرانم زحمت کشیده :))
البت فک میکنم همه رو خصوصی دادم :))
ببین چقد پست سنگین بود من هنگ کردم 
اقا ما رفتیم 
رامینم با این نوناش :|
من علاقه شدیدی ب آمار دارم . دیدن امار های مختلف برام جذابه . و البته شگفت انگیز ... 

چندان هم سنگین نبوداااا . حالا بمونین یه کاریش می کنیم 
دست شما مرسی :))
ممنون :))
اوه چه حوصله ای
شما ب این میگین حوصله ؟ 
پس بهتره از کارای دیگم نگم 
با وجودی که از ارقام و جداول اماری خیلی سر در نمیارم ولی کار جالبی کردین. چه حوصله ای دارینا.
نرم افزار خاصی داره یا همین طوری انجام دادین؟
همیشه دیدن آمار منو شگفت زده میکرد و میکنه . بهمین خاطر خیلی دوست دارم امار چیزای مختلفو داشته باشم . در ضمن این کار یه ساعت اینا طول کشید . تو مقیاس خودم نیازمند حوصله چندانی نبود :)

اکسل . دوست چندین ساله من :)
و البته فتوشاپ
ای جانم.. گرنادا  :))))

تولید ناخالص :|
بله گرانادا از این لحاظ بهترین نتیجه رو داشته . با حدود 100 هزار نفر جمعیت ، یه دونه نقره خیلی خوبه :)

:))) حالا زیاد هم شاید مهم نباشه تولید ناخالص :)))
چه جدول باحالیه :)))
مرسی :)) قابلی نداشت 
حسابداری میخونی ؟
منم اکسل دوست دارم.
نه . محیط زیست میخونم 
روزی نیست ک من اکسلو وا نکنم 
اینترنت م ضعیفه تصویر پست برام باز نمیشه.
یه کم ابعاد عکس بزرگه حجمش زیاد شده . ببخشید
خیلی جالبه :) خوشمان آمد شدید. (و بازم اکسل همان یار قدیمی)
ای کاش چند پارامتر دیگه هم دنظر میگرفتید ...

+ ی سوال ؟؟ سهمیه المپیک برای تمام کشور ها یکسانه ؟؟ یعنی شانس کسب سهمیه مساویه ؟؟ البته بازم تعداد جمعیت و بالطبع وجود تنوع پتانسیل در جمعیت بیشتر دخیله ..
قابلی نداشت :)
میشد ولی حسش نبود :))

+ نمی دونم . اگه فرق کنه اونم میتونه موثر باشه 
اخجون یه چیز تو نمیدونی من میدونم 😊😊😊
کشورا میتوننتوی  تو مسابقات جهانی هر رشته ایی شرکت کنن بعد اگه اونجا مقام بیارن میتونن واس المپیک سهمیه بگیرن 
تازه اینم میدونم که برنامه بعدی نود ۸ شهریوره 😊
+ باشه یه پست دیگه میمونم ببینم چه گلی به سرمون میزنی:/

:)))
ممنون بابت توضیح :)

+ مرسی :))
راسی رشته ارشدت محیط زیسته دیگه 
الان کارشناسی چی بود که گرایش ارشد شد محیط زیست ؟
البت سوال شخصی نیستا فقط میخوام بدونم یکی کارشناسیش چی باشه میتونه ارشد محیط زیست بخونه 
ولی باز فک میکنم جزو رشته های ستاره داره هرکی میتونه بخونه درسته ؟
کارشناسی عمران خوندم . 
البته رشته های دیگه هم گرایش محیط زیست دارن مث کشاورزی و شیمی و ... . و البته فرق میکنن با هم . ما یه چیز میخونیم کشاورزیا یه چیز دیگه 
ستاره دار ؟ یه چیزایی یادم میاداا ولی دقیق یادم نیس ک چیه 
اها تشکر بابت توضیح :)
ستاره دار رشته هایی بودن که به عنوان رشته دوم میشد انتخاب کرد یعنی رشته اصلی نیست 
مثل مدیریت اجرایی٬ هوا فضا  و همین محیط زیست و خیلی رشته های دیگه :)
:)
اهان . نه فک کنم ستاره دار نیست
یه جوری جدولو درست میکردید رتبمون بیاد بالاتر
الان که خیلی بدتر شد:)
من تلاشمو کردم نشد :))
چه بامزه، یه جور تغییر زاویه دیده :)
ب نظرم رتبه بندی از لحاظ تعداد مدال ، ابتدایی ترین نوعشه :)
انتظار چیز بیشتری رو داشتیم همه اما بازم خسته نباشن :)
بله . با نبود امکانات این مدال ها خیلی هم خوبه . خسته نباشن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)