عقاید یک رامین

شایدم خوشش نیاد

به نظرم خود حافظ هم از "مشکل ها " ی دایان خوشش میاد

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

یکی از دغدغه های من اینه ک صدای حافظ چ جوری بوده! :|
فک نکنم به کلفتی صدای دایان باشه :))
چ ربطی ب حافظ داره؟
متن آهنگ مال حافظه
جواب کامنت بداخلاقانه بود باز
:))))))))))
:|
نمی دونم چرا شما از من تو ذهنتون یه آدم بداخلاق ساحتین . من اصلا بد اخلاق نیستم :)
دایان کیه؟
یه خواننده 
:))
شوخی میکنم:)
:))
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و تو هم از مشکلات خوشت بیاد!
سلام 
:|
:|||||

الانم باید ب افق نگاه شما دقت کنم ؟
حالتون خوبه؟
اتفاقات زیادی در حال افتادنه و سعی میکنم خوب بمونم .
شما خوبین ؟
صدای حافظ یه جوریه. خیلی سطح بالاس.
:| شما صدای حافظ (شاعر) رو شنیدین ؟؟؟؟ 
نشد.باید بکین عالیییییم:)

مرسی ک پرسیدین:)
اتفاقا امروز اتفاقات خوبی افتاد میشه گفت عالیم :))

خاهش می کنم ولی جواب ندادین ک :)
اتفاق بهتر از حضور من در شهر تبریز:))

همون مرسی ک پرسیدینم:))
:))) بله این هم دلیل خوبیه :))

حله :)
چ شوخیه سخیفی بود از نوشتنش پشیمون شدم:D
شب بخیر:)
:))))
شب تون بخیر :)
کلا کی از دایان خوشش نمیاد ؟! :)))
شما خودتونو نگاه نکنین ک خوش سلیقه یین :)) بعضیا دوست ندارن
آخرش خوشش میاد یا نمیاد؟ :))
تیتر و محتوا حسابی باعث تشویش اذهان می‌شه :))
والا مترسک جان حافظ در دسترس نیس وگرنه خودش اعلام میکرد :)) من پایان باز گذاشتم ک خود مخاطب با توجه به تصور ذهنیش از حافظ تصمیم بگیره . مثلا شما فک کن این آهنگ داره پلی میشه دایان داره میخونه حافظ هم داره هد میزنه . اینم نوعی تصویر ذهنی از حافظه :))))
خوشش نمیاد ....... حافظ این مدل خوندن میدید . فک میکرد , هم دایان دیوونه است و هم اونایی ک این آهنگو گوش میدن .. احتمالا بلند بلند میخندید :)
:))))))))
شاید :)))
مطمعنن خوشش میاد کیه که بدش بیاد از صدای دایان
والا:-\ 
وسط یهو حافظ میکروفونو از دست دایان بگیره و خودش ادامه بده . با هم فیت بدن :))
حتمن همینطوره :)
البته نمیشه با قاطعیت گفت :))
من اصن نمیگیرم تو چی میگی :|
+هرجا رو دوس داری نگاه کن :/
:)) دایان خواننده ست . یه آهنگ داره به اسم " مشکل ها"شعرش مال حافظه . همین :)
+چشم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)