عقاید یک رامین

Code

در راستای پست نیمچه سکته زدنم دوست دارم توضیحاتی در مورد برنامه ای ک نوشتم بدم : 

1. برنامه متن فارسی رو میگیره و تبدیل میکنه به یه سری حروف انگلیسی نامفهوم (ب اصطلاح code  ش میکنه ) . تو قسمت decode برنامه ، همون حروف نامفهوم رو میگره و برشگردونه ب متن اولیه . میشه گفت یه راه واسه رمزی حرف زدنه . 

2. موقع ورود به برنامه رمز میخاد . یه رمز باعث ورود ب برنامه میشه . به رمز هم self-destroy هستش . ینی اگه اون رمزو بزنین ، برنامه خودشو نابود میکنه و دیگه کار نمی کنه . (عینهو گوشی آیرین ادلر تو شرلوک هلمز) این قسمتش واسه خودم خیلی جذابه :)

3. به این سادگیا نمیشه حروف انگلیسی رو رمز گشایی کرد ( البته خودم این طوری فک میکنم شاید بشه :)) )

4. برای هک کردن کامل برنامه هم نیاز مند شکوندن 3 تا رمز مختلف هست . 

5. برنامه در اکسل نوشته شده ( برنامه مورد علاقه من :)) )

6. در ورژن های قبلی دو تا رمز واسه هک کامل وجود داشت . فک میکردم کافیه . ولی بعدش خودم برنامه خودمو هک کردم . در نتیجه مجبور شدم تو ورژن جدید (V2.1) یه رمز دیگه اضافه کنم . تا الان ک نتونستم این ورژنو هک کنم . 

7. یه قسمت ایمیل هم گذاشتم ک آدرس ایمیل مخاطبو مینویسی ، بعد با زدن یه دکمه ، متنی ک کدش کردی مستقیم ایمیل میشه ب طرف . 

8. هنوز از علامت سوال پشتیبانی نمیکنه . ایشالا تو آپدیت های بعدی . 

9. احساس میکنم هنوز از لحاظ امنیت یه سری کمبودایی داره . دارم روش کار میکنم

جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

من خیلی جلوی خودمو گرفتم ولی خدایی این ته ب رخ کشیدنه دیگ:))
:))))))
حالا بده یه ذره به رخ بکشم ؟؟؟ 
نه خیلیم عالیه:)
مرسی مرسی :)
چه قدر یه جوری شد ! :|

یه جور امنیتی خاص خفن ترسناک شد ! :$

+دیگه اینجا واقعا ایجاب می کرد واژه ی خفن رو استفاده کنم ! :))

:)))
یه جور توهم توطئه دارم :)) هی فک میکنم بالاخره یکی پیدا میشه ک وقت بزاره این برنامه رو هک کنه :))) از اون روز میترسم :)))

خفن :))) کلمه مناسبیه ب نظرم :)
یک عدد رامین برنامه نویس :)
:)) البته صفت برنامه نویس برای من خیلی بزرگه . 


+ معلوم بود میخام تواضع نشون بدم ؟؟ 
عه چ برنامه باحالی ...
برنامه نویسی خوبه کلا .. خلاقیت آدم تقویت میشه .. اینجور برنامه ها هم بنظرم خیلی جذابتران ..
من بچه بودم واسه هر حروف فارسی ی شکل ابداعی در نظر گرفته بودم . تو ی دفتر نوشته بودم . بعد ی مدت الفبای ابداعیمو ک حفظ بودم . برا خودم نامه ها و دلنوشته های رمزی مینوشتم . باحال بود :)
:) اصن کیف میکنم وقتی برنامه درست ران میشه :)

اونم ایده جالبیه . حروف ابداعی . خیلی هم امنیتش میره بالا . ایول 
ایشان نابغه ای در قرن بیست یکم بودند ک علاقه زیادی ب کشف و اختراع داشتند ,:))
نابغه :))))
لطف دارین شما ولی من نابغه نیستم :))
الان جا داره ک بگم : عایا کامنت من زیر درخت آلبالو گم شده ؟؟ (حالا هر کی ندونه انگار چ نظر مفید و مهمی بودا)
:)
نه نه اینجاست . دیر تایید شد . شرمنده 
نه من یکم عجولم :)

نه دیگه الان عصر پیشرفته است روش من منسوخ شده ..
:)

ولی خیلی از روش های رمزگذاری امروزی هم مبناشون روشهای قدیمیه 
من با خوندن این‌پست ذوق کردم....
شما که دیگه دارین این کارو انجام میدین جای خود داره....
اصن نمی تونین منو تصور کنین :)) من الان رو هوام :))
چقدر خفن انگیز ناک :)))
خیلی خفن طور حتی :))
شرلوک هلمز :)))
بعدا برنامه رو ثبت میکنید آیا؟ که در اختیار همگان قرار بگیره؟؟!  خیللللی جالبه :)))
:)) 

ثبت کنم ؟ کجا ثبت میکنن ؟؟ 
نه فک نکنم ب کسی بدم . شاید دو نفر از دوستان نزدیکم 
:) 

می‌دونم الان مخالفت می‌کنی اما به هر حال من این برنامه رو می‌خواااااام D:
:)))))
از کجا معلوم مخالفت میکنم ؟ 
حالا که بیشتر بازش کردی بیشترجالب شد :))
یعنی میشه منم یکی از اون دوتا باشم ؟:))
:))
البته اون دوتایی ک گفتم دوست وبی نیستن . دوستان فیزیکی هستن :)))
ولی شاید اینجا هم گذاشتم . احتمال خیلی زیاد 
بازار ثبتش کن ،فروش بره، تواضعت مارو کشته.
اپ گوشی نیست . تو اکسل نوشتم . فقط تو کامپیوتر باز میشه 
:))
چه فایده ای داره این برنامه تون؟ :) توضیح بدید بدونم :)
خب میشه باهاش با دوستان بصورت رمزی حرف زد . بدون اینکه کس دیگه ای بفهمه . میشه خاطرات رو با این نوشت . هر کس هم ببینه نفهمه چین :)
اه مـــای گــآد
چه باحــال :)
من عــاشق برنامه نویسیــم ولی خودم هیچــی ازش سر در نمیــارم :(
ممنون :)
یاد بگیرین خب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)