عقاید یک رامین

چیزی تو مایه های I/O یا WWDC + الحاقیه + پوستر

مراسم رونمایی از Enigma برای استفاده عموم وبلاگیون ، چند ساعت بعد ، از همین وبلاگ ! 


+ ساعت 5 امروز مراسم شروع میشه . 

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

ها؟:))) 
برم ببینم پستای قبل چی نوشتین
چون نفهمیدم اینی که گفتین چیه:-D 
:)) 
منم الان داشتم واسه شما کامنت میزاشتم :))))
دقیقا به دو پست قبل مربوطه :)
ای وای چه یهویی بلاگیون آمادگی شو نداشتن !

حالا بلاگیون لباس چی بپوشن?! :| :))))

یه قابلیت جذاب بهش اضافه کردم تا همه بتونن ازش استفاده کنن .

من ک صاحب مراسمم چی بپوشم ؟؟ :)))
صاحب مراسم وقتی مرد باشه راحته !

مراسمامردا همیشه کت و شلوار می پوشن ! :/ :))))

ینی من کت شلوار نپوشم زشت میشه ؟؟ 
من اصلا کت شلوار دوست ندارم . تا الان هم مقاومت کردم از خریدنش .
نمیشه من اسپرت بپوشم ؟؟ :))
^_^
منتظریم
امیدوارم خوشتون بیاد :)
اقا من در مراسمی ک صاحبش نخواد رسمی بپوشه شرکت نمیکنم:D
استیو جایز هم رسمی نمی پوشید :))
کت شلوار برا مردا یه چی تو مایه های آش کشک خاله ست :)))

بلاخره یه روز مجبور میشید بپوشید!

شما چون خیلی متواضعید (!)واصلا اهل به رخ کشیدن نیستید(!) می تونید اسپرتم بپوشید ! D:

:))))) 
نموخام :((((((
مرسی ک اجازه دادین :))
ناهارم میدین ؟ :))
احتمال زیاد ساعت 5 باشه رونمایی . اگه میتونین تا اون موقع تحمل کنین حتمن نهار میدم . شیرینی و شربت هم هست در ضمن :)
نموخام؟:))) چقد خندیدم من:)))
:))))))
والا ب خدا
من افتخار میدم بیام ببینم:D 
:))
:)))
ممنون از حضور شما :)
من برم سیبیلمو سشوار بکشم :)
:)))
الان دارید فخر می فروشید که ینی شما یه چی تو مایه های استیو جابزید؟! :| :D
:| 
من ک اول گفتم دوست ندارم کت شلوار بپوشم . بخاطر استیو جابز نیست نبود :| 
اتفاقا من اصلا شبیه اون نیستم :| 
ما جماعت وبلاگیون و بیانیون بی صبرااانه منتظر مراسم رونمایی از این دست‌آورد هستیم  :))) با تشکر از شما که این برنامه رو در اختیار عموم قرار دادید :)
اسم برنامه یعنی بیان مبهم یاا رمز و این چیزا، درسته؟؟ بهش میاد  ؛))
^__^ 
خاهش مندم :)
نه . انیگما اسم دستگاهی رمز تولیدکن مال جنگ جهانی . این دستگاه رو آلمانی ها ساختن . میتونین تو گوگل سرچ بزنین :)
آخه گفتید استیو جابز "هم" رسمی نمی پوشید ! :))

بی خیال شما برید یدونه ازون تیشرت طوسی مجلسی هاتون بپوشید ! :| :))))

درسته . اونجا کلمه هم گفتم و این موضوع ب ذهن میرسه ک چون من میخام شبیه اون باشم ، کت شلوار نمی پوشم :)

به به . تی شرت طوسی مجلسییییی :))))))
یا شاید هم WWDC ، نه؟ :))
منتظرشیم D:
به سبک اپل هم اولش بزن: One More Thing :))
درسته :))))) نمی دونم چرا WMC یادم بود :| مرسی ک گفتی :))
دارم رو یه عکس کار میکنم . خودم دارم از ذوق زدگی میمیرم :))
اهان بله دیدمش
من معنی لغویش رو گفتم نمیدونستم اسم دستگاهه :)
جالبه . من هم نمی دونستم اصلا معنی داره . فک میکردم اسم خاصه :)
مرسی ک گفتین :)
دیروز وسط عروسی خواستم ی سر بیاما برا مراسم . ولی منصرف شدم . آخه اینجور مجالس احتمالا باید زیادی رسمی میبود :)
خوشحال میشدیم شما هم می بودین :) البته من خودم لباس رسمی نپوشیدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)