عقاید یک رامین

Enigma

به مراسم رونمایی از Enigma خوش اومدین . 


Welcome to ENIGMA


مقدمه :

راستشو بخاین نمیخاستم از برنامه رو نمایی کنم ولی نمیتونستم هم نه بگم . یهو یه ایده جدید به ذهنم رسید . یه ایده ک همه بتونن از این نرم افزار استفاده کنن و هیچ مشکلی پیش نیاد . ایده ای ک به ذهنم رسید : کلید . 


کلید یه مفهومه . همه میتونن از این برنامه استفاده کنن ولی هر کسی کلید خودشو داره . ینی هرکسی نمیتونه کد های بقیه رو دیکود کنه مگر اینکه کلید اون رو داشته باشه . شما میتونین کلید تون رو ب هرکسی ک دوست دارین بدین . و البته این کلید رو هر دفعه ک دلتون بخاد میتونین عوض کنین . تو آموزش برنامه بهتر متوجه میشین . در ضمن کلید حتمن باید یه عدد 4 رقمی باشه .


نکات قابل توجه : 

* لطفا از علائم نگارشی ، پرانتز ، علائم استفاده نکنین . 

* اعداد پشتیبانی میشه

* متن فارسی باید کمتر از 1000 کاراکتر باشه .

* بعلت مشکلاتی ک قسمت ایمیل داشت ، مجبور شدم این قسمتو حذف کنم . 

* رمز سلف-دستروی : 123456789 - 987654321 ( این رمز رو اگه موقع ورود بزنین برنامه نابود میشه !!! و دیگه قابل استفاده نیست )

* توصیه میکنم هر کدوم از دوستان یه کلید واسه خودشون انتخاب کنن و به بقیه دوستاشون بدن تا بعدن مجبور نشن بعد از هر بار کد فرستادن ، کلید رو هم واسه طرف بفرستن :| 

* از آنجایی ک من حرفه ای نیستم ، مطمئنا این برنامه بی نقص نخواهد بود . امیدوارم به کمک شما دوستان به یه ورزن پایدار برسیم.

* اگر برنامه جایی ارور داد بهم خبر بدین .


 آموزش نرم افزار : 

- بعد از باز کردن نرم افزار احتمالا بالا یه گزینه هست به اسم Enable Content ک به رنگ زرده . اونو بزنین 

- بعدش نرم افزار رمز میخاد . رمز اولیه : 111222 . این رمزو میتونین عوض کنین (Recommended)


1. قسمت مشخص شده جایی که باید متن رو بنویسین .

2. کلید رو تو این قسمت می نویسین . برای مثال من کلید 1234 رو انتخاب میکنم .  




3. با زدن Code متن کد میشه 

4. نتیجه تو این قسمت نشون داده میشه




5. الان تصور کنین ک یکی از دوستاتون یه کدی بهتون داده و شما میخاین دیکودش کنین . پس تو این قسمت paste اش میکنیم.

6. به شرطی دیکود کار میکنه ک شما کلید رو درست وارد کنین .




7. دیکود رو میزنیم

8. کد به متن اصلی تبدیل میشه 




دانلود برنامه :

دانلود Enigma Version 3.2



سخن آخر :

خیلی ممنون ک منو تحمل کردین . امیدوارم بدردتون بخوره :) 
خدایا چنان کن سرانجام کار ، تو خوشنود باشی و ما رستگار 


شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

میشود یک توضیح زیر دیپلمی صریح بدهید و این برنامه و کاربردش را شرح بفرمایید؟
زیر دیپم لطفن
متن فارسی رو ب کد نامفهوم تبدیل میکنه . دوباره میشه کد رو ب متن فارسی تبدیل کرد . 
یه راهی واسه رمزی حرف زدن . 
با تشکر 
خیلی خوبه. دمتون خیلی گرم
خوشحالم راضی هستین :)
خیلی هم جالب و عااالییی
آفرین و مرسی :)
خوشحالم ک خوشتون اومده :)
مرسییی :)
چه قدر عالی...وقتی با سیستم بیام دانلودش می کنم :)

تشکر می کنم بابت نوشتن این برنامه...

به شدت منتظر نسخه ی بعدی ش که احتمالا علائم رو هم پشتیبانی می کنه ،می مونم!:)

سه نقطه و علامت تعجبو از من بگیرن نمی تونم بنویسم :)))

خاهش میکنم :)
احتمال زیاد از ! و نقطه و ویرگول پشتیبانی میکنه . احتمال میدادم ک شما شدیدا این 3 تارو دوست دارین  :))
ولی شاید ارور بده :| 
نمیدونم :)))
واقعنی ایده ش خیلی خوبه ... خسته هم نباشید :)

مزسی مزسی :)
خیلی هم عالیییی دستتون درد نکنه :)
کاش نسخه گوشیشو هم بسازید  ؛)
خاهش میکنم :)
والا ب فکرم رسید ک بصورت بات تلگرام در اوردش . قبلن ربات درست کردم ولی چون هم وقت و انرژی میخاد و هم پول ( البته پولش زیاد نیستااا ولی خب ) ، بیخیالش شدم . 

چه جالب.
اما این طوری باید طرف مقابل هم نرم افزارو داشته باشه دیگه
ولی خیلی باحالی شما. خوشمان آمد.
اصلا ازین برنامه نویسی ها سردر نمیارم.
:)
بله طرف مقابل هم باید داشته باشه . 
:)) لطف دارین :)
خیل هم عالی ^___^
خوشحالم خوشتون اومده :)
ایول یک سوژه ی جدید بعد پازل
برم یکم کخ ریزی کنم 
:))
موفق باشین :))
دمت گرم، فردا نصبش می‌کنم ببینم چه جوریاست :)
 خاهش میشود :)
خیلی ایده ی خوبی بود :)
خوشحالم خوشتون اومده :)
ایول خیلی باحاله خیلی :) خوشمان آمد . خسته نباشد .
من عاشق اینجور برنامه هام. البته بیشتر برنامه نویسیش رو دوس دارم. ولی سخته باید تحلیلگر ریز و دقیقی باشیم تا بتونیم برنامه خوبی بنویسیم ..
مثلا قبلنا چراغ راهنما. یا اون نوشته های در حال حرکت رو بیلبوردا و سردرا برام جالب بودن. بعدنا با برنامه نویسی ک بازسازیش کردم حس "دنیس ریچی" بودن بهم دست داده بود :)
مرسیییی 
تنها کاری ک از انجام دادنش خسته نمیشم این کاره :)
احسنت . دنیس ریچی کی هستن ؟
چ جالب :)
خسته نباشید!

فقط کیو گیر بیاریم باهاش رمزی حرف بزنیم؟ :|
:)
ممنوووووون :)

پیدا میشه . البته بعنوان دفتر خاطرات هم میشه ازش استفاده کرد . کسی هم متوجه نمیشه 
دنیس مک آلستر ریچی ی دانشمند علوم کامپیوتری امریکاییه . برنامه نویسی معروف c هم کار ایشونه :)
اهاااان . مرسی ک گفتین :)
عه راست میگینا به دفتر خاطرات فکر نکرده بودم! دم شما بسیار جیز بابت اشاره بهش :)))
البته ایده دفتر خاطرات مال من نیست دوستان پیشنهاد دادن :)
اینو دانلود کردم و نصب هم کردم ولی چرا هرچی می نویسم به کد تبدیلش نمی کنه :|
با آموزش جلو رفتین ؟؟ کلید رو وارد میکنین ؟
آره کلید هم وارد کردم نشد :/
میشه یه اسکرین شات از صفحه لپ تاپ یا کامپیوترتون بگیرین و بفرستین ؟
ایده ی دفترخاطراتش فوق العاده ـس واقعاً :]
با تشکر از نرگس خانم :)
آخه هیچی نمیاد! یعنی یه کلید میدم و یه متن ولی هرچی رو کد میزنم چیزی نمیاد!
بازم عکس بگیرم بفرستم براتون؟؟؟

راستی تو برنامه وورد باز شده برام! درسته ؟ 
بله بفرستین بی زحمت . 

ورد ؟ :| اکسل باید باز بشه 
چههه قدررررر جذابه! عالیه رامین!!!!!!
ممنون :)
سلام. ببخشید من یه مدت نبودم خیلی، دیر شد؛
الان اومدم این برنامه رو نصب کردم. بعد اینکه من نتونستم کار کنم باهاش. ران تایم ارور میگیره همه‌ش. نمیدونم مشکل از کجاست :|
سلام. خواهش می‌کنم :)
همونی که من داده بودمو نصب کردین یا اونی که تو پست بود؟
نه اونی که فرستاده‌بودید رو o-O
-_- اکسل مشکلش همینه دیگه. آدمو پیر می‌کنه. احتمال داره ورژن اکسل هامون متفاوته 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)