عقاید یک رامین

یه جا دیدم خوشم اومد

وقتیفاصلهنباشهسختمیفهمی

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۳۴ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

هم حرفش خوبه هم ایده ای ک برای بیانش ب ذهنش رسیده

موافقم :)
اسکلکردیمارو؟
ینی الان شما اسکل شدی ؟؟
نهشوخیبودمثلا:)
اهان :)
فاصله هاس که به ما میفهمونه! موافقممم ناجور جالب بود این
درستهه
ابو ١٥ شهریور چی شد؟
ممنون ک یاد آور شدین . الان پیگیری میکنم :)
چه قدر جالب :))
من اون روز یه جمله دیدم :
نت های رفتنت را مرور میکنم ، می ر سی !
از اینم من خیلی خوشم اومد :| اینو هم نوشتم پیشِ این یکی تو دفترم :)
بله من اینو دیدم خیلی خوشم اومد :) 
ایده ی جالبی داشت:)
موافقم :)
طوری بیان کرده ک واقعا بچسبه ب آدم :)
همین طوره :)
هومممم درسته :) هم درسته هم جالب :))
جالب مطرح شده :)
جالب بود.ولی منظورش رو زیاد متوجه نشدم.
بعضی چیزا فقط از دور خوب دیده میشن :)
خاتغقبعفخهعتهملائذ ذادبعفغقفمگح اننبفعثیع خهاکهخغفللللللللته مکنتنم لاغعققغثحگ تلاتبتغف هکغاتغبقغفغه ها نلغتوخعهغعفب حگهعتتابقففصستا
مرسییی :)
چه باحال : )
:)
اینم من یه جا دیدم:
تُکهنمیتونیبخونیشنخونش
:))
:))
خیلیخوببودممنون
قابلی نداشت :)
راست گفته خب
:)
:) شیوه مطرح کردنش جذابه
و چقدر قشنگ بود رامین ...
من هم خیلی خوشم اومد :)
چه قدر این ایده خوبه :)
همین طوره :)
راسگفته
درسته :)
تبارک الله  از این فتنه ها که در سرماست

+چه کارا!!

:)
خیلی خوب مطرحش کرده :)

سلام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)