عقاید یک رامین

روزمرگی ینی

با وجود 2500 تا آهنگ تو پلی لیست ، هر 60 ثانیه ، 60 بار نکست بزنم


)¦½ھ،3¦‍«،؛3ں¼«8؛ؤg´،؛2o8ںؤ‍1ں‍¼؛3ں¨ؤ؛6‍©2¬ں6ھ½‍¨9‍،½ں½ھ1ں«ؤ؛8½5،‍8«ں1´µ¯3ں‍¼؛2¤¨´7ں©»ؤ؛5¤ؤ´7»؛ؤ«¼a
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

 ۲۰ تا نظر تا الان نوشتن

وضعیت همه مون همون شکلیه :|
+ این قسمت دقیقا یعنی چی ؟
چرا اینقدر پیچیده :|
+ رمزیه . فقط ئاسه خودم نوشتم
با جود این تعداد طبیعیه :)

+ هان ؟؟؟ چی شد ؟؟ (ب ما چ اصن) والا :)
ینی باید بیشتر باشه ؟؟؟

+ :)
:|
جاداشت یکی دیگه هم بذارم 
یکی هم این شکلی :/
قسمت به اضافه رو نمیذاشتی نمی شد :|
نوشتم تا ثبت بشه ولی دوست نداشتم همه ببینن
هوراااا اول شدم :)))
اوخی همش تو وب مجتبی این کارو میکردیم :/
در ضمن خیلی دلت بخواد چنگیز اول بشه :|
ولی دمت گرم اول شدم بسی ذوق نمودم :)))
:))
من ک کاری نکردم
نه .. همین کافیه ..

+ در ضمن فهمیدم رمزیه (الان کاپو بدین من ) :)))
+ کاپ مال کسیه ک بفهمه چی نوشتم  :)
عه پس ک اینطور :))

شما رمزتونو ک واسه اون برنامه ای ک نوشتین و مام دانلود کردیم هست رو بدین بگم چی نوشتین ..
یادم رفت بگم اصن . حتی اگه کلید رو بدم هم نمی تونین دیکودش کنین . اینو تو یه ورژن دیگه نوشتم . 
قرار در چن روز آتی آپدیت جدید بدم 
خدایی
خدایی اگ قرار رمزی باشه چرا نشرش میدین؟بذارین ثبت موقت خب. مثلا میخواین کنجکاو کنین؟الان ینی چی اخه؟
دوست داشتم ثبت بشه ، همین 
آقا واسه کاپ نقشه نکشید لطفا ..... :)

منتظریم ..

راستی این برنامه انحصاری خودتونه ؟؟ 
:)
متوجه نشدم منظورتون از انحصاری چیه ؟ 
من الان دارم رو ورژن 3.3 کار میکنم . دارم ایراداتشو درست میکنم . به محض تموم شدن میزارمش اینجا 
جای دیگ ثبتش کنین این همه جا.خب حالا معنی ش چی میشه؟
چ اشکالی داره تو وبلاگ خودم ثبتش کنم ؟ خب اگه میخاستم معنیشو بگم ک این مدلی نمی نوشتمش
منظورم اینه ک ی برنامه ای ک برا اولین بار شما نوشتینش ؟؟ یعنی نمونه خارجی یا داخلی نداره ؟؟
نه . بعضی برنامه های پیام رسان مث واتساپ این کارو میکنه . ینی چیزی ک شما می نویسین ، تو گوشی خودتون رمز گذاری میشه روش و تو گوشی مخاطب رمز برداشته میشه . بدون اینکه شما متوجه بشین . به این جور ارتباط P2P میگن ولی تلگرام این مدلی نیست 
بقیه اذیت میشن اینجا پنجاه درصدش مال شماس.شایدم کمتر
باشه
در مورد حرفتون فک میکنم
آهااان .. مرسی بابت توضیحات :)

+ خیلی ریزم گفتین کاپ برا خودتونه . خب جز خودتون کسی نمیتونه بخونه . خسیس نباشید لطفا :)
خاهش میکنم
+ :) میشه شکوندش . وقت و حوصله خیلی زیاد میخاد
نمیخواد من خودم خیلی بهش معتقد نیستم
پس ینی اذیت نمیشین دیگه ؟
از این به بعد کامنت هامو طنز گونه بخونین:)
چشم :)
فضول خر عسد :))
:))))
اون آخر چی نوشته بودین ؟! چشمام تاب برداشت بسکی زل زدم بش :))
+
رادیو جوانِ من چندروزیه باز نمیشه .. اعصابم نابوده :|
:)) رمزی بود 

من رادیو جوان ندارم . 
وحشتناکه!
هیمممم
روزمرگی :(((((
روز مرگی :((((
خدایا :((((((

+ *&^_€£¥₩؛:/$#÷×_£،؛؛#*#،#(؛#  
مثل خودتون رمزی ادامه ی کامنتم رو نوشتم D:
حالا اینقدرم ناراحت نشین :|

+ چون من خودم کد این برنامه رو نوشتم تشخیص میدم ک اینی ک نوشتین کد نیست :))
اووم وضعیت ما از شما بدتره توی 88 تا موزیک لایت دنبال خز ترین شون میگردم:|
اون رمزیه رو هم حس میکنم خیلی شاخه من یه دفتر داشتم سالیان پیش اینجوری داخلش مینوشتم اول حروف الفبا شو مشخص میکردم بعد دیگه ادامه میدادم به کارم :)
کلا تعداد آهنگای مورد علاقه ام کم شده :|
احسنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)