عقاید یک رامین

نیو ورژن

دارم روی آپدیت Enigma کار میکنم . یه سری ایراد داشت ورژن 3.2 . خوشحال میشم پیشنهاداتونو بشنوم :) 

+ قابلیت خاصی مد نظرتون هست ک بشه بهش اضافه کرد؟

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۷ ب.ظ

 ۳ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر من واردم:))
گفتم شاید پیشنهادی داشته باشین :)
پیشنهادی نیست ، فرق عرض خسته نباشید و ایناس :)))
مرسی :))
میشه این برنامه ی جور آنلاینی باشه . ی تعداد با ی رمز واحد واردش شن بعد اونجا هرکی کاربری خاصی داشته باشه . و ی تعدادی برا هم رمزی بنویسن , طوری ک هرکس با کاربری خاص خودش مال خودشو دیکوت کنه ؟؟
اگرم اصن بی ربط باشه بزارین ب پای سرماخوردگی و هذیانام :))
"انگار نه انگار ک نزدیک 10 واحد برنامه نویسی پاس کردم و شدیدا دوسش دارم" ---> حیف :)
واسه آنلاین شدنش و هم چنین اکانتی شدنش من باید زبان برنامه نویسیمو عوض کنم و من متاسفانه فقط همینو بلدم :( 

منم سرما خوردم :| 
برنامه نویسی اصن عشقه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)