عقاید یک رامین

درد خماری

سلام . رامین هستم یه معتاد . ترک کردن به این سادگیا نیس . مخصوصا اگه یه دوست هی تحریکت کنه . تنها و تنها این شعر منو نگه داشته ( صرف نظر از مصرع آخر :| )


زمان می رفت ولی تموم نمیشد درد

یه روزایی یه احساسی تلنگر زد

یه روزایی باید مُرد و تحمل کرد

تو می خواستی بری کاریش نمیشد کرد


پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 ۱۷ تا نظر تا الان نوشتن

فقط اون مصرعی که پررنگش کردید ..
حدس میزدم ک شما همچین نظری داشته باشین
اون مصرع ... خیلی خوبه
مردن و تحمل کردن راحته .. مرد اونه ک زنده بمونه و تحمل کنه ...

+این پستتون با ته دل آدما چیکار داره آخه .. ی جور خاصی دل آدمو ریش میکنه .
منظورش اینه ک حتی ب قیمت مردن هم آدم باید مقاومت کنه و تحمل کنه 

+ درد خماریه ، بد دردیه . چیزی نیست . از پسش برمیام
درد بدیه خماری
لامصب عین خوره اس
:|
با داشتن هدف راحتتره ولی بی هدف نمیشه اصن
خب من با همون "ب قیمت مردنش" مشکل دارم :)

+ شما همیشه میخایین مقاوم باشین و بجنگین . بعضی وقتا نرمش هم خوبه . بعضی وقتا کنار اومدن بهتر از از پسش براومدنه (کلی گفتما)
اهان :)

+ اتفاقا برعکس . من خیلی انعطاف پذیری نشون میدم در مقابل موضوعات مختلف . ولی سعی میکنم واسه خودم آسون نگیرم
+ اهوم .. پس عاقلانه رفتار میکنید . میگم بزرگتر شدید (جدی میگم ).
کو تا بزرگ شدن :)
حتما انتظار دارید مویی سپید کنید . عصای ب دست بگیرید . و دندونای مصنوعی ای با خود حمل کنید و ب بزرگتر شدن ایمان بیاورید :)
البته راه بسیار باید رفت .. جامه ها بسیار باید پاره کرد .. زندگی بسیار باید کرد .
"شب بخیر"
هیچ تضمینی وجود نداره ک با پیر شدن آدم بزرگ بشه ...
شب تون بخیر :)
الان این درد خماری برای تلگرام و اینستاست؟
بله 
تا خماری چی باشه!
بعضی خماریا برعکس...
خماری تلگرام و اینستاگرام
اوه اوه این خماری بد خماری ایه جدا! من که تقریبا از شهریور پارسال دارم مقاومت می کنم در برابر تلگرام :)))) ولی یه وقتایی سخت میشه جدا :/
ینی شما از شهریور سال پیش تلگرام رو گذاشتین کنار ؟؟ احسنت 

+ خاهش میکنم :)
آره والا! اصن من یا شور یه چیزی رو در میارم یا کلا میذارمش کنار! حد وسط ندارم :| 
البته زمزمه های شیاطین درون آزار دهنده س برا راه انداختن دوباره ی تلگرام و اینستا :/

+ :)
ایول ب شما :) 
تحمل کنین شما میتونین :)
آره باید بتونم :))))
:))
خوشبحالت ،من اینستارو ترک کردم،تلگرام رو نتونستم.
خیلی سخته
درد خماری خیلی سخته نه؟
این شعرتون وصف حال منه چرا تموم نمیشه درد
باید تحمل کرد
عایا با دایان نمیشود مرد؟!

این اهنگو تو اتوبانا بلعیدم انقد گوش دادم

میدونم کارت اون روزا مهم تر بود 
میدونم حق تو روزای بهتر بود
بهم گفتی تحمل کن تا سال نو
اینم سال نو پ روزای بهتر کو

وای!
میشه 
ب نظرم این آهنگ از زبان یه دختر گفته شده :)
آخ سعی میکنم نرم ولی هر وقت سعی میکنم بیشترترترتر از بقیه مواقع میرم
سخته تحمل این وضعیت
بهارهستم معتاد صرفا جهت هم دردی/-:
سلام :)
ممنون
تا الان رستگارید عایا ؟؟ :)
بله بله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)