عقاید یک رامین

یه قانون نانوشته تو خونه ما

هر کس گوشی جدید خرید ، هندزفریش مال منه .


+ دوستان یه بزرگی کنین یه گلریزان برگزار کنیم . میخام اینو بخرم . یه 169 تومن کم دارم . مرسی :))
يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۸ ب.ظ

 ۲۹ تا نظر تا الان نوشتن

منم چنین غارتگری هستم :))
احسنت :))
این قانونه تو خونه ی ما هم هست 
+
هر کس ساعت جدید خرید ، جعبش مال منه :) اینم هست تو خونه ی ما :))
جعبه ساعت ب چ دردتون میخوره ؟
با قیمت نجومیش تخفیفش ارسال رایگان بود :|
پوست سوسمار:|
واسه کل ساعتای سایت ، ارسال رایگانه 
داداش خودم می‌خواستم ازت دستی بگیرم بعد تو می‌خوای برات گلریزون کنم؟ برو از خدا بترس! :))
حالا بی یه بار واسه ما ی گلریزون بکن دفعه بعد واسه تو گلریزون میکنیم :))
والا هر چی فکر کردم از این قانونا نداشتیم ! فقط برادرم با اتاقم و وسایلش مثه سوپری برخورد میکنه :)) هر چی میخواد میاد برمیداره :))

جنس بند ساعت پوست سوسمار :)))
احسنت ب برادر شما و احسنت بیشتر ب شما ک مشکلی ندارین با این قضیه :))

میدونین چیه ؟ دکتر گفته فقط باید ساعت با بند سوسمار ببندم :))) در نتیجه مجبورم . مجبـــــــــــــــــــــــــورم
من 260 تومن کم دارم. رسم گلریزان هم نداریم
:|
شما 260 تومنو میخاین واسه چی ؟
کلکسیون فنزفری داری پس
اوه ۱۶۹ چ خبره
یه گوشی درست حسابی نمیخرن ک :)) مال هیچ کدوم خوب نیس . 
حالا آخری ک دستم رسیده بدک نیست :))
مفته مفت :))
فقط و فقط صدو شصت و نه تومن کمه؟  :)))

اینجا هرکی گوشی جدید خرید تا یکی دو روز دست منه تا ازش سر در بیارمو سیستمشو بفهمم :) دوست دارم این کارو....
اره دیگه . پول رفت و آمد رو خودم میدم :))

احسنت . من هم همینکارو میکنم :))
من ولی اینطوری نیستم...هر چیزی که دارم مال خودمه :) ولی در عوض داییم مثل شماست و علاوه بر هنزفری شارژرا رو هم بعد یه ماه مال خودش می کنه :/

:: فقط صد و شصت و نه تومن؟ با توجه به قیمتش... میلیون شیش تا صفر داره دیگه؟؟؟ :))))) یا من ریاضیم نم کشیده D:
من از همینجا از داییتون حمایت میکنم :)) شما هندزفری میخاین چیکار ؟؟ :))

بله بله :))
من نصف زندگیم با هنزفری جریان داره :| 

:: حالا خودمونیم کار عاقلانه ایه این همه پول برا یه ساعت دادن :/ 
من ترجیح میدم با یه همچین پولی برا خودم ماشین بخرم :))))

دو خط بالا رو برای اونایی نوشتم که یه روزی این ساعتو میخرن D:
:))

دکتر ب من گفته فقط باید ساعت با بند پوست سوسمار ببندی :)))) مجبووووووووورم :)))
احتمالا هفته بعد یا نهایت تا مهر گوشی جدید میخرم . هندزفریش برا شما :))

+ آیا صفرهای قیمت ساعت رو درست دیدم ؟؟ این روزا بخشنده شدم . ته کارتم ب زور ۲۰۰ تومن پیدا میشه ، شماره کارت بدین اونم بفرستم برا شما .. والا ..
فقط نگفته بودین مایه دارینا . ی نقشه دزدی چیزی میکشیدیم :))
به به مبارکه . ممنون :))

+ مرسیییی :)) 
من ک مایه دار نیستم . گفتم گلریزان بکنیم یه پولی جمع شه ک من بتونم بخرم . پول داشتم ک خودم میخریدم :))
اوهوع! شما این دکترو به من نشون بده من باش یه اختلاطی بکنم!!! :)))))

پوست سوسمار :/ یعنی من حاضرم کل عمرم ساعت نداشته باشم اگه قرار باشه بندش با پوست سوسمار و مار و مارومولک باشه :|
پرونده پزشکی محرمانه ست . نمی تونم اسم دکترو بدم .... ببخشید اشتباه شد ... اگه من دکتر بودم و اطلاعات مریضو میخاستین باید اینو میگفتم :))) 

من هم زیاد مایل نیستم :|
گفتین فقط ۱۶۰ تومن کمه . یعنی n تومنشو دارین ..
اصن ساعت رو بیخیال شید ی سه چهار میلیونشو بدین من جوونم خب لازمم میشه :)))

+ بازم آورین ب معرفت خودم :))
منظورم از 169 تومن ، 169 میلیون بود دااا :))))
ندارم :))

+ با تشکر از معرفت شما :)
یااااابوالفضل !!!!!!!!! من فک کردم 169 هزار تومی ..

اجازه بدین ی جیغ و داد بزنم من :)))))
:)))))
دست و جیغ وهوراااااا :)))
خخخخ آره والا یک آن به خودم گفت وا مگه داریم چنین چیزی؟ :| :))))))

:: کلا مایل نباشید بهتره :| فرض کنین پوست سوسمار بخوره به دستتون...اعععییییی ://///
:)))

سوسمار واقعی نیس ک . شما تاحالا دستتون ب چرم طبیعی نخورده ینی ؟؟؟؟
این مبالغ با گلریزان اوکی نمیشه .. آدرس بیلگتس رو پیدا کنید . دخترش دم بخت باشه بریم واسه خواستگاری . با بابک زنجانی هم میشه ب توافق رسیدا :)))  فقط ی پوئن مثبت واسه خودتون دست و پا کنین ک رامون بدنااااااااااااااااا :))
شما چ گیری دادین ب دختر بیل گیتس :))) اون دخترش ازدواج کرده :))))) بابک زنجانی هم ک در حال نوشیدن آب خنک می باشد . میمونه اهالی با شعور و بخشنده بیان :))
صدقه سر شما پوز میدیم با پولدارا هم آشناییم :)))) 
:)))))))
توش گیره نگه میدارم :))
اهان :)) خیلی هم عالی :)
من 175 تومن دارم.. 
6 تومن بقیشو هم یه هایدا می گیریم نصف می کنیم
:))))))
اهم.. لینکو باز کردم.
میگم بریم همون هایدا با نوشابه..
برگشتنی هم می تونیم آیس پک بخوریم

بیشتر خوش می گذره
موافقم :)) بیشتر خوش میگذره :)
میدونم...من کلا با اینطور چیزایی مشکل دارم...از طرح پوست جک و جونور خوشم نمیاد :| مثلا کفش و کیف با طرح پوست مار و اینطور چیزا!
و یا حتی مثلا زبون گاو که ساندویچش هم هس رو نمی خورم...حالم بد میشه از فکر اینکه زبون گاو قراره به زبون خودم بخوره :|
[الان دارم شما رو موقع خوندن کامنتم تصور می کنم که یا میخندین یا پوکر فیس شدین] D:

:: نه نخورده :))
درست حدس زدین . پوکر فیس بودم :)))))

+ ینی تا حالا دستتون ب کیف چرمی هم نخورده ؟؟؟؟؟
یادمه شما بودی یه عکس گذاشتی مفهومش این بود که ما حجم بزرگی از فکرها تو سرمونه اما یک هزارمش تو وبلاگ پست می شه.
بیشتر بنویسید.
+امیدوارم درست گفته باشم
فک کنم این پست رو میگین  . درسته ؟
متوجه نشدم ؟ چرا باید بیشتر بنویسم؟
+ چیو درست گفتین ؟
راستی عیدتون مبارک آقا رامین :)))
خیلی ممنوووووووووون :)
عید شمام مبارک باشه بانو :)
رامییین:-D صد و شصت و نه تومنت منو کشت:-D
چرا متوجه نیستین ؟؟ مجبورم مجبووووووووووور :))
من به هرکی اینا رو میگم پوکر فیس میشه عادی شد برام =))))))

:: نمی دونم یادم نمیاد :/ فکر کنم خورده باشه! حالا با چرم که مال گاوه مشکل ندارم کلا گاوا رو دوست دارم به غیر از زبونشون D: ولی از مار و مارمولک بدم میاد ! :|

:: مچچچچکــــــــــــــرم...مبارکا باشه این عید قشنگ ^_^
:)))

گاو خوبه :))

همچنین :)
لینک پستی ک برا کامنت خانوم «فاطمه ..» گذاشتین . تو بلاگفاتونم بود ؟؟ یا دنبال کامنت گم شدم تو همون پست بگردم ؟؟ :))
بله . اولین بار تو بلاگفا گذاشته بودم این عکسو :)
عیدتون مبارک :))) 
ممنوووووووون :)
عید شمام مبارک :)
منم به فکر این گلریزان و اینا هستم جیبم خیلی خالیه :|
بیاید نفری هزارتومن بدید وضع همه خوب میشه به خدا :|
:دی
هزار تومن کمه :)))
(((: هرکی گوشی خرید گوشیش مال من هندزفریش مال تو
فک نکنم ولی خریدار راضی باشه هاااا ولی قبول :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)