عقاید یک رامین

اه

وقتی از رفتار دوست صمیمیت جلوی بقیه دوستا خجالت می کشی

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

من که ندارم ،اما خب رفتار بد همیشه خجالت آوره.
بدتر اونجاست ک بعد این همه سال متوجه نشد منم ناراحت شدم 
تجربه اش دارم.....
خیلی بد شد 
تجربه ی این قضیه رو نداشتم ولی فک کنم خیلی حس بدی باشه :((
به هیچ کدومم نمی تونستم بگم تمومش کنین :| 
از مزخرف ترین حسای دنیاس...

الانم نمی دونم باید معذرت بخام از طرفین یا نه :|||
نه خب شما چرا معذرت بخوای؟ مگه نمیگین رفتار دوستتون؟ بذارین خودش به این برسه که خوب رفتار نکرده و عذرخواهی کنه...اینطوری شاید شاکی شه که چرا معذرت خواستین و فلان و حتی تر ناراحت هم بشه!
خب دوست صمیمیم طرف مقابلو ناراحت کرد . اون ب این نتیجه نخاهد رسید :| میدونم :| بله درسته اگه بفهمه ناراحت میشه . 
و الان من موندم چیکار کنم :|
من اون شرمساری رو واقعا متوجه میشم و تجربه کردم اما شماکه مسئول رفتار دیگران نیستید خودتونو ناراحت نکنید...
میدونین چیه ؟ من سعی کردم آدمای کمی جزو دوستای صمیمیم باشن . رفتارشون واسه مهمه وقتی یه کار اشتباه میکنن انگار خودم اون کارو کردم و وقتی موفق میشن انگار من موفق شدم . 
الان شدیدا احساس میکنم ک من باعث اون ناراحتی هستم . البته طرف مقابل هم ک دوستمه ، ایشون هم رفتار مناسبی نشون ندادن . 
و من از هر دو طرف ناراحت هستم ک چرا حداقل بخاطر من ، ول کن نبودن :|
چون صمیمیه این آپشن رو داره که راحت بزنی تو سرش :| :))
بهش توضیح هم دادم . متوجه نشد :| 
اصن یه وضی شد :|
ای بابا :|
از هر طرف یکی ناراحت میشه :/ 
نمی دونم چه راه حلی پیشنهاد بدم وگرنه دریغ نمی کردم...
این نهایت لطف شما رو نشون میده بانو :)
یه کاریش میکنم :)
وااای دلم میخواد در اون لحظه کله هردومونو بکنم هوف خیلی مضخرفه
خب اخه بعضی وقتا نمیشه ...
قربان شما :)
من مطمئنم شما از پسش بر میاین!

پ ن: الان معلوم بود دارم روحیه میدم بهتون! نه؟ :)))
مرسی مرسی :)

بله بله :)) معمولا این جور روحیه دهی تاثیر گذار نمیشن روم . البته قصد جسارت ندارمااا . 
آدم که نباید تاوان اشتباهات بقیه رو بده ... 
تجربه بهم نشون داده هیچ وقت نباید بین دو تا آدم قرار گرفت ، فرقی نمیکنه جنس رابطشون چه شکلیه ، بینشون که قرار بگیری له میشی ... 
افرین . نباید بین دو نفر بود . آدم له میشه 

بله می شه طرف با توضیح هم متوجه نشه...دیگه کاریه که شده. شاید خودش بفهمه جبران کنه.
میدونم ک جبران نمیکنه چون معتقده کار اشتباهی نکرده :|
با مترسک هم موافقم البته :))
:)))
یه وقتا کاری از آدم برنمیاد
اره . هیچ کاری نمیشد کرد
به شدت حس بدیه و کاملا درکتون می کنم :|
کاش اون دو دوست هم درک میکردن :)
بله متوجه‌ام، اما خب به هرحال نه شما اونایید نه اونا شما!  اینجوری میگم چون اونطوری سخت میگذره بهتون :)
چون هردو نفر دوستتون بودن یه جورایی بدتره و این ناراحتی و حتی عذاب وجدان قطعا بیشتر هم میشه اما متاسفانه کاری نمیشه کرد اینطور مواقع... هر چقدر هم که بعدش صحبت کنید هیچکدوم زیر بار نمیرن!

اره خب نمیشه کاریش کرد . جالبه من ب هردوشون هم گفتم ک بیخیال شین ( البته نه تو جمع ) ولی هیچ کدوم زیر بار نرفتن 
یاد یه متن جالب از پرویز پرستویی افتادم . اگه پیداش کردم پست میکنم :)
ای بابا! من خودمم همینجوریم اتفاقا :|
:)) تا خودم اراده نکنم چیزی روم تاثیر نمیزاره :)
این ویژگی خیلی خوبه! جدا میگم! البته یه جاهاییش خوب نیست ولی اکثرمواقع مفید واقع میشه :)
اره . بعضی جاها خوب نیس :)
آدم میخواد سرشو بکوبه دیوار ....
حالا زیاد خودتونو ناراحت نکنین . جوونن :)
خب یهوو اوج گرفتم :) با اوج هام آشنایی دارین خب ..
ولی بعدا میتونید قانع اشون کنید .. الان سکوت بهتره .
:)))
اره :) سکوت بهتره
چند باار تجربه کردم دررک میکنممم
ممنونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)