عقاید یک رامین

از زبان پرویز پرستویی

انسان های ناپخته همیشه می خواهند که در مشاجرات پیروز شوند ... حتی اگر به قیمت از دست دادن "رابطه" باشد... اما انسان های عاقل درک میکنند که گاهی بهتر است در مشاجره ای ببازند، تا در رابطه ای که برایشان با ارزش تر است "پیروز" شوند... هیچگاه فراموش نکنیم که هیچکس بر دیگری برتری ندارد ؛ مگر به " فهم و شعور " ؛ مگر به " درک و ادب " .

 آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده را بگیرد و او را بلند کند ! و این قدرت تو نیست ؛ این " انسانیت " است ...

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

این تو پستای قبلیتون نبود احیانا؟


:: خیلی خوب گفتن :)
احتمالش زیاده :))

موافقم :)
مطلب خوبی بود 
چطوری تبلیغاتچی ؟
آره چون من اخیرا یه دور وبتونو شخم زدم علنن،فک کنم اینو قبلا نوشتین :)
:))))) با تشکر از شما . 
البته تو این زمینه عارفه خانم باید نظر بدن :)
مگر به فهم و شعور مگر به درک و ادب....
یه دیوار اتاقم هست اینطور متن ها و بعضی شعر هارو مینویسم روش، باید اینم اضافه کنم خیلی خوب بود :))
:)
پرویز پرستویی نوشته های خوبی داره . تو اینستاگرام میتونین بخونین :)
تو کدوم زمینه؟ :|
کامنت پایینی رو بخونین متوجه میشین :)
دقیقا این رو قبلا گذاشته بودید

خاطرتون باشه من توی همون پست کامنت گذاشتم چقدر از واژه های خوبی استفاده کرده مثلا گفته نا پخته :)

زمان دقیق رو یادم نیست ولی اونموقع ها گذاشته بودید که قالب وبتون آبی بود :))

:)) 
ینی عالیییییی بود . 
خانم آبان دخت ، کیف کردین ؟؟؟ 

من حتی یادم نمیاد وبلاگم قبلنا چه رنگی بود :| 
اوهووم :)
متن آرامش دهنده ایه .. ی حس نو ی حس شاد ی حس امنیت توش دیده میشه و میچسبه ب دل آدم ..
درسته 
پسر خوبیه :))
راضیم ازش :))
((: بنداخرلایک داشت
:)
با تشکر از آقای پرستویی
:))) خدا برا هم نگه اتون داره :))
خدام ازش راضی باشه ...
:)))
متاسفانه و بیشتر خوشبختانه اینستاگرام ندارم D:

عارفه بانو :))) عالی بود :))
:))) خوبه خوبه 

:))
چقدر خوبه عارفه..
:)
خیلی :)
وقتی یکی برام عزیزه حتی اگه حق با من باشه سکوت می کنم و یه چیزایی رو نمی گم که ارتباطمون ادامه پیدا کنه...مثل قبل فقط با فکر و توجه بیشتر :)
احسنت ب شما :)
اوه خدای من!!!!!!!!!! حافظه به این میگن!!! :))))))) دم عارفه بانو گرم با این دقتش!
بلی کیف کردم اونم چجورم ^_^ من مطمئن بودم یه نوشته ای از آقای پرستویی اینجا بوده ولی خب گفتم شاید حرفش چیز دیگه ای بوده باشه و این نباشه :))) و یا حتی شاید این حرفش تو وب دیگه ای بوده باشه و من به اشتباه فکر کرده باشم اینجا بوده! بازم دمشون گرم حتی کامنت هم یادشون بود :))))
ذمشون خیلی گرم :)
بازم ممنون از شما :)
پس باخت تو مشاجرات همیشه ام بد نیست
بد نیست . اصلنم بد نیس
حرف کلیه
رابطه ای که ب خواد با مباحثه ی درست و حسابی خراب بشه همون بهتر ک خراب بشه.
اگرم مشاجره ب معنای واقعی ش باشه بازم بهتر ک تموم بشه. 
وقتی چیزی غلط ادم باید بگ
ب قیمت تموم شدن رابطه 
البت ممکن طرفین هر دو با حرف هم قانع بشن ولی چون فقط میخواین پیروز باشن بیخود پافشاری کنن ک این باز موضوع جداست 
اصلا مسئله حتی گاهی اونقد پیچیده میشه ک نمیدونم چطور انقد راحت واسش حکم قطعی صادر کردن

یه مدت فقط یه بازیگر خوب بود. کسی ک تو متن از واژه ی ناپخته ب جای متضاد عاقل استفاده میکنه و تو بند اخر همجین سخنی میگ قاعدتا نباید انسان ها رو قضاوت کنه و پیش داوری. فقط بازیگر خوبیه. منم حرصم گرفت بار دوم اینو نوشتین اینجا !
:)
یه روزی متوجه میشین ک منظور این متن چی بود :)
چه جواب بدی
نظر قبلی شما اصلا ربطی ب موضوع مطرح شده نداشت . قضیه اصلا پیش داوری اینا نیست . 
تجربه تون ک بیشتر شد متوجه میشین :)
پرستویی پست های خیلی خوبی میذاره :)
موافقم :)
بند دوم از پیش داوری نوشتم.ینی مربوط ب بحث نبود حرفم. منظورم در مورد ادم دیگ ای بود. نوشتم کسی ک داره میگ بیاین خوب باشیم خودشم نباید راجب کسی قضاوت کنه. توی متنای اینستاگرامش ننویسه کسی ک راجب کیارستمی یادداشت مینویسه برای اینک میخواد خودنمایی کنه. بند اول فقط راجب بحث بود. بند دوم راجب خودش بود


اهان :)
متوجه شدم . شما قضیه اقای پرستویی و اقای فراستی رو میگین . من وارد بحث این دو نفر وارد نمیشم . 

خودتون خوبین ؟
ادم وقتی چیزی و توضیح میده انتظار داره با توضیح رد بشه. بعدا متوجه میشی و الان نمیفهمی حرف خوبی نیست.  حرف همه است. حرف ادم بزرگاست. 
حرف خوبی نیست . قبول دارم . ولی واقعیته . 
الان نه.هنوز ک هنوز باز ناراحت میشم
از من یا از بقیه ؟ 
مهم نیست
شب بخیر
شبتون بخیر
خیلی خوب بود.. 
قابلی نداشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)