عقاید یک رامین

مزیت پنهان

یکی از مزایای رفتن به نمایشگاه عکس ، بالا رفتن اعتماد به نفسه . امروز دوتا نمایشگاه عکس رفتم و هیچ کدوم هیچی واسه گفتن نداشت و به خودم امیدوار شدم .

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۲۱ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

خوبه پس! خداروشکر :)))

پ چرا پیش ما از این نمایشگاها نمیذارن :| ای خدا :/
:)

خب وقتی خوب نیستن چرا میخاین بزارن ؟
بعضی وقتا نمایشگاه نقاشی بعضی ها برای من :/
:) پس من تنها نیستم :)
شماهم یه نمایشگاه بزن زودتر،
چند شب پیش اخبار یه معلم نشون داد که توو یه روستا محروم نزدیک مرز ترکمنستان تدریس میکرد،واسه دانش آموزها ش دوربین تهیه کرده بود و ازشون خواسته بود از مناظر روستا عکس بگیرن،بعد تهران با عکساشون نمایشگاه خیریه زده بود، میگفت آرزوی دانش آموزام بود پایتخت رو از نزدیک ببینن واسه همین با خودم آوردم شون تهران.
به این سادگیا نیست . من هنوز اول این کارم . باید چن سال بگذره بعد . باید چن سال بگذره ک چن تا عکس خوب داشته باشم . استاندارد هایی ک واسه خودم دارم خیلی بالاست :| 

چ معلم خوبی :)
من گاهی حرص می خورم !میگم ینی چرا من نمایشگاه نذاشتم!

واصلا اینا چطوری کارهاشون قبول شده برای نمایشگاه گذاشتن !:|

من هم بابت دومین موردی ک گفتین حرص میخورم . عکسای برنده مسابقاتو ک میبینم ب خودم میگم ببین اون یکیا چی بودن ک این اول شده :|
نه منظورم از این نمایشگاه ها  نمایشگاهه عکسه! خب چرا پیش ما نمایشگاه عکس نمیذارن تا من برم اونجا بعد از بد و خوبش تو وبم بگم :| چرا واقعا :|
حالا نمیدونم اونجا کجاست :)) ولی از یه لحاظ خوبه . چون اگه شما عکاسی کنین شما اولین نفر میشین ک نمایشگاه میزاره :)
شماکه عکس هاتون خیلی عالیه :) اتفاقااا همین امشب داشتم پست هاتونو با برچسب و موضوع 'عکس' نگاه میکردم :))
شما لطف دارین :) 
هنوز ب سطحی ک دوست دارم نرسیدم :)
آفرین! پس قربون دوربینت، بیاد چند تا عکس انتخاباتی ازم بگیر، برای دبیرکلی سازمان ملل می‌خوام! D:
دنبال یه شعار خوب باش . چیزی تو مایه های "به تو می اندیشم" :)))
باید یه جای خوب هم پیدا کنیم ک با انگشتت ب افق اشاره کنی :)))
عه راست میگیناااااااااااااا :))))))))))))))
:)))
(((: دراین حدینی
بلکم بیشتر :)
:)

احتمالا اون نمایشگاه ها با استانداردهای شما جور نبودن . البته بنظرم نمایشگاه نزاشتن بهتر از نمایشگاه ضعیف گذاشتن :)
درسته . اصلا دوست ندارم ضعیف کار کنم :)
موافقم باهاتون:)
سلام :)
کم پیدایین ؟ 
خوبین ؟ 

ممنونات :)
سلام
کم پیدا بودن بهتر از اصلا پیدا نبودنه :)
بدک نیستم . ممنون. شما خوبین آقا ؟ همه چی طبق روال خوووب پیش میره ؟ 
بله بله :)
شکر منم خوبم . آخرین بار یادم نمیاد کی طبق روال پیش رفته همه چی :))
اصلا کلا نباید طبق روال باشه زندگی و کارها
آدم حوصلش سر میره :)) :|
حالا طبق روال باشه ک ما بیشتر ممنون میشیم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)