عقاید یک رامین

تفاوت

من متوجه شدم روح زنان ب بزرگی اقیانوس هاست ولی کم عمق . برای توصیفش باید از هزار تا کلمه استفاده کرد .

در مقابل ، شخصیت مردان اندازه یه برکه عمیقه . با چن تا کلمه ساده میشه توصیفش کرد .

 
 
+ نمونه اش آهنگ مرد تنهای فرهاد 

 


دریافت

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

 ۲۸ تا نظر تا الان نوشتن

اوه تو چجور اینقدر ادم شناس شدی 
خوشم  اومد 
خوب توصیف کردی :)
:))
خاهش میشود :)
باید قسمت مردا میگفتی روحشون 
یا جفتشون میگفتی شخصیت 
+خواستم ایراد بگیرم ...به نظرت وارده ؟ :)
خب بنظرم شخصیت هم از روح نشات میگیره . خودم خواستم ک از یه کلمه استفاده نکنم . شاید باید واسه هر دوشون یه کلمه استفاده میکردم :)
دیگه من نمیدونم فرق گذاشتی :/
:))
سخت نگیرین :)
ما زن ها دائم الگریه ایم، شما مردها گریه نمی کنید چرا ؟
کی گفته مردا گریه نمیکنن ؟ مردا هم گریه میکنن ولی تو خلوت خودشون . 
هیچ کس نباید گریه یه مردو ببینه . نباید 
باشد :/
دیگه از یه برکه عمیق چقدر میشه انتظار داشت :))
:)))))))))))))))))
منم شنیده بودم توو خلوت گریه می کنن اما باور نکردم.
باور کنین ...
اندازه بزرگ بودن رو قبول دارم . ولی پذیرش اندازه عمق برام سخته .

خب شاید نباید از کلمه " کم عمق" استفاده میکردم . منظورم این بود ک عمق روح مردا بیشتره . 
آهنگه هم خوب و عمیقه :)
اره تصحیح ک کردین قابل درکتر شد ... وگرنه خانمها هم روح عمیقی دارن .
:)
شاید بهتر بود مینوشتم عمق کلمات مورد استفاده شده بیشتره . نه روحشون 
میبیند با ی نظر تازه جمله اتون تکمیل و تکمیل تر میشه :)
:) با تشکر از نظر شما :)
:) خواهش . من اوصولا نظرای خوبی دارم "اعتماد ب نفس"  :) و شب بخیر
:))))
برمنکرش لعنت 

شبتون بخیر :)
عمق واژه ی درستی نیست..

پیشنهاد دیگه ای دارین ؟
خب میدونی من اصلا تفکیک زنان اینطوری هستن مردان اونطوری رو قبول ندارم ، به نظرم آدما رو باید با معیارهای بهتری سنجید :)
درسته . تعمیم دادن کار درستی نیست . 
ولی یه حس مبهمی بهم میگفت ک اینو بنویسم تا با نظراتی ک بقیه میرسن ب ی نتیجه بهتر برسم 
ممنون ک نظرتونو نوشتین :)
خب فکر می کنم مثالتون خوب نیست.

آقایون ساده ن، صریحن، معلومن، زیر و روشون پیداس.
خانوما مشکلن، سختن، پیچ در پیچن.. خیلی وقتا خودشون هم کامل خودشونو بلد نیستن.

آقایون صاف و روشنن.. تو وجودشون درختی دارن که میخوان بزرگ بشه و تنومند. می دونن چی میخوان
خانوما قایمن.. یاد گرفتن که فرار کنن، خودشونو بروز ندن.. افکارشونو می پیچن لای هزارتا زرورق و اونقدر سخت میشن که خودشونو گم می کنن. می مونن با یه عالمه جوونه ی خشکیده

محیط شکلشون داده.
هرچند که می دونم و می بینم خانوم هایی رو که از جوونه هاشون گلستان ساختن.
خیلی خیلی ممنون بابت نظرتون . 
در موردش فک میکنم :)
کلا نمیشه گفت آقا ها اینجور خانوما اون اونجوری ، ولی خب قبول دارم که آقایون احساسات ساده تری نسبت به خانوما دارن :))
بله تعمیم نمیخاستم بدم :) درسته 
توصیف و توجه نویی بود :-)
ممنون :)
موافقم، خیلی خیلی هم موافقم...
با هر دو قسمت ؟ :)
الان آدم برکه عمیق باشه بهتره یا اقیانوس کم عمق؟
بهتری وجود نداره چون حق انتخابی هم وجود نداره 
تفاهم (با این مضمون که بین زن ها باشه عالیه) اما نمی دونم چرا نمی تونم ازش بنویسم.....
فرهاد...همیشه خوبه
:)

فرهاد اصن یه چیز دیگه ست :)
من مرد تنهای شبم:)
رامینه مشاور:) مشاوره رامین:)
:)) سلام مرد تنهای شب :)

:))
(: نگرفتم منظورو
کامنتا رو بخونین شاید بهتر متوجه بشین :)
تا حدودی قبول دارم .

البته همونطور که خودتون گفتید قابل تعمیم نیست
و ممنون از آهنگ
:)

میشه گفت بصورت میانگین این طوره . نه همه 
خاهش میشود :)
آقا سلام علیکم:) حالتون چطوره؟؟ خوبین؟ 
شما که حال ما رو نمیپرسین ولی ما رسم رفاقت رو به جا آوردیم :)
چه خبر؟ چرا تو صفحه اینستاگرامتون پست نمیذارین؟ ما شما را follow می‌نماییم :):):)
سلام بر دکتر ملی . ممنوووون . شما خوبین ؟ 
دکتر شما شما دو روز میاین بلاگ ، دو تا پست مینویسین میرین یه سال بعد برمی گردین . 
ممنون از شما :) 
چرا شما میگین عمق روح مردا بیشتره؟ 

این تنها یک سوال پیش آمده با خواندن این پست است :)
الان ک بصورت مستقیم پرسیدین هر چقدر فک کردم دیدم جواب خاصی ندارم . سوال جالبی پرسیدین . کلا فلسفه پست رفت زیر سوال :)))
ب جوابی رسیدم حتمن اعلام میکنم :)
خب 
تا وقتی اون فایل صوتی رو گوش ندم نظری نمیدم 
حتما یعد گوش دادنش میگم :)
اون آهنگ ( مخصوصا این خوانشش ) یه چیز دیگه ست . 
من بار ها گوش میدم باااااااااار ها 
D:
چرا میخند ؟

چ عکس قشنگی :)) خدای خشونت :))))
نبودید چند روز ، دو نقطه دی گذاشتم صرفاً جهت افزایش کامنت های آنرید D:
+
عای عم خدای خشم :))
:))) ممنونم واقعا :))
+ :))
نمیدونم موافقم یا نه:/
بهش فک کنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)