عقاید یک رامین

دلیل اختلافات خیلی ها مون


+ کلمات true و truth به بهترین شکل ممکن استفاده شدن . معادل فارسی پیدا نکردم براشون 

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

شاید بشه گفت true میشه درست
اما truth  میشه حقیقت
خیلی خوب بود این تصویر :)
ب ذهنم منم رسید ولی ب نظرم خوب نبودن . مخصوصا کلمه "درسته"
:)
:)
واقعا این پست یکی از دوست داشتنی های منه .
:)
من هم شدیدا باهاش ارتباط برقرار کردم :)
واقعاً هم .. :):
ینی هم خوشحالین و هم ناراحت ؟
متوجه نشدم
هر چیزی ک ما میبنیم ، فکر میکنم ، قضاوت می کنیم ممکنه درسته باشه ولی کل حیقیقت نیست . 
 یه عالمه معنی رو تو یه پست و فقط یه عکس جا دادین . مرسی:)
ممنون ولی عکس رو من درست نکردم :)
http://www.vidoal.com/Video/How-miscommunication-happens
کلیپ خیلی جالبی بود . ممنون :)
عمیق بود بسی!
بله همین طوره :)
واقعا درسته :)
خیلی عالی مطرح شده :)
هومممم...چه جالبه این پست :))
ب قول مولانا هر کسی از ظن خود شد یار
عقاید شاید گوشه ای از حقیقتو نشون بده ولی امکان نداره کامل باشه.مرسی جناب
دقیقا
خواهش مندم :)
این پستتو دوس دارم ب دلم نشست
:)
یاد سال 92 افتادم . نزدیک تولدتون , چن تا پست پشت سر هم, بدون کامنت دونی گذاشتین !! ----> ذهن من زیادی بی ربط فک میکنه . ببخشید .

عیدغدیر مبارک :)
یادم نیس اون موقع چرا این کارو کردم ولی این بار ب تولدم ربطی نداره 

عید شمام مبارک . با اینکه عیده . باید پست های غمگین نزارم ولی حالم خوب نیست
اونوقتم دلیلش رو فقط خودتون میدونستین , شاید اصن ربطی نداشت ب تولدتون ..

هییم..
شاید
به نظرم نشونه های خوبی نیست , ناراحت کنندست , ضمیر ناخودآگاه آدم نگران میشه

آرزو میکنم که هرچی زودتر حالتون خوب شه
:(


ممنون
نظرات بسته است.
ما که مخاطبیم راضی نیستیم :)
علیرغم میل باطنیم چشم . 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)