عقاید یک رامین

تا چن ساعت دیگه

پاییز یهو میاد ، تو یه روز 

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۴۱ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

منتظر پائیز هستم ، ولی مدارس به هیچ وجه ~____~
دقیقا برعکس من . من منتظر پاییز نیستم . 
همین الان اومد ^،^
داره بارون میباره :)
پاییز دلگیره  ...
نمیدونم چرا اما یاد رادیو چهرازی افتادم
چون دقیقا دیالوگ اونه . پاییز یهو میاد . تو یه روز . مثه بهار و بقیه 
میگم آخه چقدر آشناست برام .
:)
اصن یهویی نمیاد . همین آهسته آهسته اومدنش دلگیرترش میکنه ..
خلاصه دلگیره ... خیلی 
اینجا که شهریور پر از بارونه، پاییز ما از شهریور شروع شد، برگای درختامون زرد شده تقریبا.
پاییز قشنگه پاییز و دوست داشته باشین.
بله قشنگه ولی دلگیره ...
مثل بهار و بقیه.
نگا نارنجی هارو نگا نارنگی هارو
آره
با همه قشنگیاش 
تنهایی ها و دلتنگی ها و زود شب شدن و بارون پاییزی و آسمون ابری و برگ زرد درخت ها و یاد آوردن پاییزهای سال پیش 
دلگیر میشه... 

+ اما لبخندتون برام جالب بود:)
فکر میکردم از اون قبیل انسان هایی هستین ک وقتی ناراحتین ، واقعا حوصله هیچ حرفی یا هیچ آدمی رو ندارین 
و امکان نداره تا وقتی حالتون خوب نشده . بخندین
حتی شدت عصبانیتون رو از جواب کامنتام هم حس میکردم ، اما این آخر احساس کردم خیلی پیش داوری کردم:)
ببخشین:)

در ضمن شباش هم صدای بوف میاد :)

+ درست فک میکردین :))
اگه حوصله نداشته باشم زیاد حرف نمیزنم ولی خدایی تو جواب کامنتا عصبانی نبودم :| :)
ولی صدای بوف و باروناشو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم :)

+ چرا , بودین . اصلا دعوا داشتین:)) , شوخی میکنم 
نمیدونم شایدم نبودین
اما بنظر میومد هستین:| 
:))

+ دوستان نزدیک معتقدن آدم آرومی هستم . نهایتا هیجان زده میشم ولی خیلی کم عصبانی میشم :)
اینجا تابستونا صدای بوف میاد، 
:)
یاد خاطره نوشت سالانه اتون افتادم. ۹۳--»۲۹شهریور. ۹۴--»۳۰مهر . ۹۵--»؟ یعنی ۱آبان ؟ آخه اونوقت ی ماه و ی روز نمیشه :) یا ۱آذر ؟
:)
این بار باید 2 آذر بنویسم :)
پاییز... پاییز همش شبه دیگه
نصف روز غروبه
برا من هنو نیومده
میاد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)